@Nexia сакав да ти кажам уште вчера дека забрзувањето е исто, силата е иста, тежината тука некаде, ама пак ако кажуваме така за зекоја кола нема да појдите ништо да пробате.
Вака барем појдовте, пробавте, видовте, споредивте.
Na skodata na pletvar ne i paga brzinata, duri koga dades gas, sporo, ali kacuva, a astrata so edno prikocuvanje, nikogas nema da si ja vratis brzinata prethodno shto si bil zaletan, pretpostavuva i mazdata ke odgovori kako skodata, duri mozebi i podobro, poso pretpostavuvam deka skodata e poteska..
Probavme do sega opel astra 2019 sedan, hyndai i30 2014 i sega mazdata 3.. hyundaito ubedlivo najdobar vpecatok ostavi shteta shto imase problem so lanecot, uste se prodava... Ima edno belo takvo vo pintija, postaro dve godini 2012, bez greaci na sedista, na plac isto od uvoz, ama 1500 evra poskapo i ic ne pustaat na cena...
Denes ili utre toa i30 od 2019 ke go proba
Не да си го фалам моето магаре ама кај мене астрата на Плетвар не застанува, и да застанам веднаш повлекува, ама си бара шалтање на 4000 вртежи, на Ѓавато нагло закочи пред мене еден човек за десно да сврти, мислев дека нема да тргни астрава, ама брзо си повлече до 80 км/ч. Можеби класикот е потромав, не знам... Кај мене планирам и да ја чипувам и издув да ставам, да добијам 10тина-15 кс.
Cekaj malku ne si me svatil.. i jas rumstero so shaltanje do 4000 vrtezi za brzo i 100ka ke kacam od pomala brzina..
Zborev za koga si u pogolema brzina a moras da namales, kaj rumsterot ima fora i vo istata da prodolzis gas da davas i da kacis brzina, samo odi posporo toa, ne zborev za shaltanje od pomala brzina do 4000 vrtezi, taka nema problem, baska shto e dosta stabilen krivinite gi fakam so pogolemi brzini za razlika od astrata.. astrata koga e krivina na pletvar a nagore prodolzuva ugornica i ako ti padne na 60km/h vo cetvrta brzina, stavam u treta, a na rumsterot samo gas dadam