@FiLo да, на 120 е на околу 3700 вртежи и затоа повлекува повеќе, бидејќи вртежите се високи, а е атмо.
Епа тоа е тоа.
Кај мене на бравото со 6 брзини е менувачот. Во 6та 120 ми е 2900 вртежи, баш исто како и на службениот рапид ама во 5та.
Моето 120 коња, рапидот 110.
Само 10 коња разлика, ама има турбо кај мене и каде каде подобро повлекува и воглавном престигањата ги правам со 6та, или 5та.
4та ставам само ако сум испод 80 км/ч или треба да престигам два камиони еден по друг што се, па сакам што е можно побрзо да престигнам.
За престигање на едно возило на двосмерем пат како Прилеп-Битола, ако сум во брзина 90-100, со 6та ги правам престигањата.
Иако 10 коња имам повеќе што не е нешто wow, ама заради турбото и заради пократкиот пренос, каде каде ми е поживо бравото од рапидот.
Така да не се води само по коњажата, забрзувањето на една кола зависи од комбинација на силата на моторот, дали е атмо или со турбо, потоа преносот каков е, колку тежи самата кола и колку е аеродинамична.
Гуми исто така влијаат, поголеми, пошироки, помали, потесни.
Сите овие работи си влијаат и на забрзувања и на потрошувачка на гориво и така натаму.