Автор Тема: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6  (Прочитано 2635 пати)

Присутен ivanxh

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 611
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #15 на: 24 Март 2023, 12:46:58 pm »
Кај тргнала колава со ваква гузица само тоа не ми е јасно..

Да, одлична е задницата, нели?

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #16 на: 24 Март 2023, 13:01:15 pm »
Кај тргнала колава со ваква гузица само тоа не ми е јасно..

Да, одлична е задницата, нели?

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #17 на: 24 Март 2023, 13:12:41 pm »
Колава е бомбона, какви феноменални и елегантни линии има, па тоа страницата одразува флуидност, внатрешноста изобилува со модерна технологија, едноставно да ти застане памет од богата опрема, А ретровизорите се јаготка на шлагот од тортата.
Каков хејтер на Хјундаи треба да бидеш за на толку технологии да посакаш стакленце у ретровизор?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #18 на: 24 Март 2023, 13:20:42 pm »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #19 на: 24 Март 2023, 14:26:59 pm »
Каков хејтер на Хјундаи треба да бидеш за на толку технологии да посакаш стакленце у ретровизор?

Ти па погоден, ко твоја да е фабриката на Хјундаи :) Нема врска стакленцето у ретровизор со хејтање на Хјундаи,  тоа е несогласување со технологија применета на погрешен начин. Во ред е камерче за поглед позади, ако не ми штрчи толкав топук од држач колку обичен ретровизор. Или на пример како во Maserati MC20, каде камерчето служи да ти го прикаже просторот позади кола, што не можеш да го видиш преку задно стакло. Во ред е тач ако не треба да прошетам низ 6 менија за да појачам дување од вентилација. Во ред е греени седишта, ако не ми се со сабскрипшн на година дена, итн...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #20 на: 24 Март 2023, 14:50:17 pm »
Каков хејтер на Хјундаи треба да бидеш за на толку технологии да посакаш стакленце у ретровизор?

Ти па погоден, ко твоја да е фабриката на Хјундаи :) Нема врска стакленцето у ретровизор со хејтање на Хјундаи,  тоа е несогласување со технологија применета на погрешен начин. Во ред е камерче за поглед позади, ако не ми штрчи толкав топук од држач колку обичен ретровизор. Или на пример како во Maserati MC20, каде камерчето служи да ти го прикаже просторот позади кола, што не можеш да го видиш преку задно стакло. Во ред е тач ако не треба да прошетам низ 6 менија за да појачам дување од вентилација. Во ред е греени седишта, ако не ми се со сабскрипшн на година дена, итн...
Не хејтал, до вчера не сакаше да изговори Хјундаи ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #21 на: 24 Март 2023, 15:44:44 pm »
Не хејтал, до вчера не сакаше да изговори Хјундаи ;D
Не, не.. Си го хејтам јас јундај без збор, и проблемот е што не можам сеуште да го напишам правилно хјундаи на латиница, не дека не го изговарам, ама ова со ретровизориве не е ексклузивитет на хјундаи, да се разбереме. И други брендови ја имаат истата глупост. Во куќиште за 5 долари ретровизор, ти ставаат 300 долари техника, и ти ја шиткаат 1500 долари. Браос!
Со среќа скутерче коа ќе ти ја откине на семафор дур чекаш ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 279
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #22 на: 24 Март 2023, 16:16:17 pm »
Супер е колава како за електрично возило од прва генерација.

Која прва генерација, IONIQ 6 се вика буквално. Првата генерација пројде и замина, според мене поубав изглед од оваа имаше.

Инаку настрана дизајнот, не разбирам што е поентата со ретровизорите. Ако се со камери, обично ги прават дизајнерски убави и внатрешно добро да изгледаат. Ова камерата што ја ставиле е како од 80-ти во изглед, а внатре исто гадно и непрактично дури.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #23 на: 24 Март 2023, 16:21:45 pm »
Супер е колава како за електрично возило од прва генерација.

Која прва генерација, IONIQ 6 се вика буквално. Првата генерација пројде и замина, според мене поубав изглед од оваа имаше.

Инаку настрана дизајнот, не разбирам што е поентата со ретровизорите. Ако се со камери, обично ги прават дизајнерски убави и внатрешно добро да изгледаат. Ова камерата што ја ставиле е како од 80-ти во изглед, а внатре исто гадно и непрактично дури.
Се е ова прва генерација, зошто е кој стигнал шкртал по дизајните. Нема концепт. Се тура кај се стигне.
ID2 е првиот од втора генерација. Платформа како што треба осмислена, гепек осмислен, простор осмислен, цена соодветна и реална, рејнџ соодветен. Едноставно се гледа цел генерациски скок од овие што се прва генерација, до ID2.

Иначе и Ковид 19 се вика па не е 19та генерација.
« Последно менување: 24 Март 2023, 16:46:59 pm Deni »

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #24 на: 24 Март 2023, 17:09:15 pm »
Супер е колава како за електрично возило од прва генерација.

Која прва генерација, IONIQ 6 се вика буквално. Првата генерација пројде и замина, според мене поубав изглед од оваа имаше.

Инаку настрана дизајнот, не разбирам што е поентата со ретровизорите. Ако се со камери, обично ги прават дизајнерски убави и внатрешно добро да изгледаат. Ова камерата што ја ставиле е како од 80-ти во изглед, а внатре исто гадно и непрактично дури.

Да, ова е прва генерација. Претходниот Ioniq си беше засебен модел со неколку различни погонски опции.

Сега Ioniq е цела гама на модели - и сите се само електрични. 6 означува модел, не генерација. Исто како кај BMW што 6 означува модел, а не генерација.

--

Дизајн е субјективна работа. Мене колава ми изгледа одлично. Дизајнот е несекојдневен, различен и интересен. Воден е од аеродинамика и затоа има елементи и детали кои се чудни.

--

Дополнување - Дигиталните ретровизори се опционални и не мора да се нарачаат. Може да има и најобични, најнормални ретровизори.

« Последно менување: 24 Март 2023, 17:15:00 pm zeroSignal »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #25 на: 24 Март 2023, 18:13:03 pm »
Ух, спас у прави час за ретровизорите, сега може Симо да си го приушти без да кастрира некој велосипедист :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #26 на: 24 Март 2023, 18:14:36 pm »
И да можам да си го приуштам, љундаи нема да биде :P

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 279
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #27 на: 24 Март 2023, 18:25:09 pm »
Супер е колава како за електрично возило од прва генерација.

Која прва генерација, IONIQ 6 се вика буквално. Првата генерација пројде и замина, според мене поубав изглед од оваа имаше.

Инаку настрана дизајнот, не разбирам што е поентата со ретровизорите. Ако се со камери, обично ги прават дизајнерски убави и внатрешно добро да изгледаат. Ова камерата што ја ставиле е како од 80-ти во изглед, а внатре исто гадно и непрактично дури.

Да, ова е прва генерација. Претходниот Ioniq

Еве објасни ми мислата како има логика до тука...прва генерација, ама ПРЕТХОДНИОТ?

Отсутен пеперутка16

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #28 на: 24 Март 2023, 18:52:11 pm »
браво, фала што ни кажа!  :-* :) :D

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: Hyundai Ioniq 6
« Одговори #29 на: 25 Март 2023, 11:39:26 am »
Супер е колава како за електрично возило од прва генерација.

Која прва генерација, IONIQ 6 се вика буквално. Првата генерација пројде и замина, според мене поубав изглед од оваа имаше.

Инаку настрана дизајнот, не разбирам што е поентата со ретровизорите. Ако се со камери, обично ги прават дизајнерски убави и внатрешно добро да изгледаат. Ова камерата што ја ставиле е како од 80-ти во изглед, а внатре исто гадно и непрактично дури.

Да, ова е прва генерација. Претходниот Ioniq

Еве објасни ми мислата како има логика до тука...прва генерација, ама ПРЕТХОДНИОТ?

Исто како што Skoda Octavia се произведувала од 1959-та до 1971-ва, ама кога зборуваме за првата генерација Октавија, мислиме на таа од крајот на 90ти.

Исто како што од еден Hyundai Genesis модел направија прво серија на модели, па целосно нов бренд. Сега од Ioniq прават серија модели - имаш Ioniq 5, Ioniq 6, ќе има и Ioniq 3...

Hyundai Ioniq си беше еден единствен модел, ама одлучија ознаката Ioniq да ја користат за цела серија на модели. Како што Audi направи со e-tron - прво имаше само Audi e-tron, па ја искористија истата ознака за сите други електрични модели.