Автор Тема: Lageri  (Прочитано 40089 пати)

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Lageri
« Одговори #135 на: 26 Август 2014, 22:52:21 pm »
Да де така си , но овој сигурно сака да си провери :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Lageri
« Одговори #136 на: 27 Август 2014, 00:59:38 am »
Кај мене на камионот се конусни па досега ниту јас ниту многу луѓе кои ги познавам не сме штеловале ништо.Го ставаш во лежиште и чао пријатно.

се проверува маста, семеринзи и малку притега по потреба... кај камионите незнам како иде со лагерите, но кај колите на конусни лагери затегањето на лагерот го правиш со надворешниот штраф... ако го престегнеш ке се здроби за брзо време, ако пре лабав го оставиш исто ке се здроби за брзо време.. мора да биде таман, а тоа таман се прави само и само на рака... треба да знаеш на рака колку да стегаш, со кренато тркало во воздух и го вртиш тркалото рачно, па затегаш полека полека точно до таму кај што треба.

и сега, прв слој на цементацијата која е замастена фабрички, ке си падне за одприлика 300-500 километри извозени. на цело ниво на лагерот е неколку стоти гледано во димензија, но прав мајстор ке ти рече дека треба да дојдеш после таа километража да го доштелова лагерот.. така, тој лагер ке трае мноооогу подолго...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Lageri
« Одговори #137 на: 27 Август 2014, 06:21:27 am »
Јас мислев момент-клучеви постојат за таман стегање, а тоа „на рака“ да било вистинската мерка... ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Re: Lageri
« Одговори #138 на: 27 Август 2014, 07:30:12 am »
Za lageri poubavo e na raka so oset ako go imas. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Lageri
« Одговори #139 на: 27 Август 2014, 07:38:41 am »
Иди така у некој сервис у Њемачка кажи им. Моја рака и твоја рака различно стегаат. Твоја рака два пати исто не стега. Момент клуч стега по препорака на произведувачот. Мојот клуч е со лост од 20цм, твојот клуч со лост од 40цм, Според кој осет ќе се раководиме? Не знам дали е поубаво баш со рака...

Еве едно убаво текстче:
http://www.knowyourparts.com/technical-articles/the-dos-and-donts-of-wheel-bearing-torquing

Цитат
Do Check For the Recommended Torque Procedure

There isn’t really a general torque specification for a locking nut. There can be large differences depending on bearing type and housing.  Always check the service information for the correct procedure. Over tightening adjustable tapered roller bearings can lead to premature failure. Never preload tapered roller bearings on the front of RWD vehicles. They’re snugged up torque tools with no more than 15 to 20 ft. lbs. of torque while rotating the wheel to make sure the bearings are seated. The adjustment nut is then loosened 1/6 to 1/4 turn, and locked in place with a new cotter pin. As a rule, endplay should be about 0.001 to 0.005 inches.

Many vehicles require the wheels to be on the ground for final wheel bearing torquing to OEM specifications. This assures the proper mating of the split inner rings of the bearing needed to achieve the proper internal clearance. For specific mounting instructions, refer to the vehicle manufacturer’s service manual for that model.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Lageri
« Одговори #140 на: 27 Август 2014, 07:57:44 am »
Јас мислев момент-клучеви постојат за таман стегање, а тоа „на рака“ да било вистинската мерка... ;)

Момент клуч треба да се користи за стегање на буквално сите можни шрафови и на све што треба да се стегне.

Искрено не можам да разберам, зашто во нашите сервиси никој не користи :(

За секој можен шраф си постои спецификација од произведувач колку да се стегне. Исто не ми е јасно зашто не користат и нешта како Loctite што служи да не се разлабави шрафот од вибрации, а во исто време да не  е престегнат.

Дури и на шрафовите од звучниците си постои спецификација колку точно треба да бидат стегнати (од тоа зависи оптегнатоста на мембраната), за коли, точаци и слично ич да не прајме муабет.

Првиот сервис што ќе ги користи ове две основни нешта, може да ме рачуна за клиент од прв ден на отварање.

Стегање на рака е тотално непрецизен метод и води или до прелабави шрафови, или до престегање и оштетување на истите.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Lageri
« Одговори #141 на: 27 Август 2014, 07:59:34 am »
Де едно сликиче турете, да видам дали момент клуч е тоа што мислам дека е?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Lageri
« Одговори #142 на: 27 Август 2014, 08:01:39 am »
Де едно сликиче турете, да видам дали момент клуч е тоа што мислам дека е?

http://www.uniortools.com/?doc=27098&cat=2451

http://www.parktool.com/product/torque-wrench-tw-1


На пример еве за помали шрафови:






Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Lageri
« Одговори #143 на: 27 Август 2014, 08:02:21 am »
Има некои работи кои се стегаат И без момент клуч, но си има друга процедура. На пример некои свеќици:




Слики од момент клучеви

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Lageri
« Одговори #144 на: 27 Август 2014, 08:06:10 am »
Има некои работи кои се стегаат И без момент клуч, но си има друга процедура. На пример некои свеќици:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)



Да, ама и за свеќици не гледам зашто без момент клуч кога си има точна спецификација колку да бидат стегнати и немаш утка.Да, може и со аглите, ама тоа 90 и 15 степени за стари или нови не ми е баш најпрецизно. Зимаш момент клуч, стегаш толку и толку, и нема дискусија дали правилно си стегнал или не.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6628
  • Бенве сие бенве
Одг:
« Одговори #145 на: 27 Август 2014, 09:03:23 am »
Site sakame usluga na nivo, da e se stegnato so moment kluc, izraboteno "po kniga" premackano so loctite i ostanato, a seto toa si kosta pari, i vreme, a koga sme kaj parite 90% od sopstvenicite na vozila zmija imaat u dzeb koga treba da se pikne rakata podlaboko...

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Lageri
« Одговори #146 на: 27 Август 2014, 09:05:57 am »
Site sakame usluga na nivo, da e se stegnato so moment kluc, izraboteno "po kniga" premackano so loctite i ostanato, a seto toa si kosta pari, i vreme, a koga sme kaj parite 90% od sopstvenicite na vozila zmija imaat u dzeb koga treba da se pikne rakata podlaboko...

Стегање со момент клуч одзема дури и помалку време него со рака, бидејќи стегаш точно и не губиш време да го погодиш на тепка осетот.

Loctite е сосема мало зголемување на цената која што и те како вреди да се плати.

Момент клуч исто не е прескапа работа, поготово за некој што професионално се бави со тоа.

И еве официјални сервиси и така се скапи и ги плаќаме доста. А не знам некој од нив да користи Момент клуч и Loctite..

Јас би рекол дека е повеќе во нашиот менталитет на импровизација, него до цената и времето.


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Lageri
« Одговори #147 на: 27 Август 2014, 09:38:40 am »
Значи тој е што мислев дека е (додушта вториот што го постираше Крел, не сум видел као првиот до сеа).

Шо пари се, имате претстава? Би си земал комплетче со неколку адаптери.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Lageri
« Одговори #148 на: 27 Август 2014, 09:59:53 am »
Јас мислев момент-клучеви постојат за таман стегање, а тоа „на рака“ да било вистинската мерка... ;)

симо... пак тресеш зелени. за КОНУСЕН ЛАГЕР ДА СТЕГНЕШ неможеш да користиш момент клуч. нај малку да го стегнеш на 1 кило (колку што е минимумот) е превише за конусен лагер. затоа што стегањето на него всушност и не е стегање туку приљубување на ТАМАН позиција.

всушност стегањето на него е осетот кога ке почне да закочува лагерот. заштрафуваш и цело време со рака го вртиш тркалото... поентата е дека кај него НЕМА СТЕГАЊЕ....
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Lageri
« Одговори #149 на: 27 Август 2014, 11:12:00 am »
Yarre е на одмор, али еве, ќе се дрзнам јас.

Директ од Timken.

http://www.timken.com/EN-US/products/bearings/productlist/integrated/wheelboss/technicalmanual/Pages/Installation.aspx

5.5.2 After making sure that the cap screws are only finger tight, hand tighten the nut on the spindle until it contacts the outboard cone. Use a torque wrench and a 3-½” 8 point socket to tighten the nut to 200 ft-lbs while rotating the hub assembly.

5.5.5 Use a torque wrench to tighten the nut to 28 ft-lbs while rotating the hub assembly.

Failure to use a torque wrench or use of a poorly calibrated torque wrench when adjusting the nut may lead to excessive or insufficient torque.

Excessive nut torque will cause excessive preload force in the bearings. Excessive preload may cause high wheel-end operating temperatures, reduced lubricant life, reduced seal life, and premature bearing damage.