Автор Тема: Електричен велосипед, електричен скутер или скутер?  (Прочитано 3366 пати)

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Се бара решение за превоз од и до работа (8 км) од едната на другата страна од Скопје. Се мислев за електричен велосипед арно ама многу ми се гледаат 2000 европски.
 Електричен скутер е фина варијанта и го има за 1400.
Најмногу би сакал обичен двотактен или четири тактен скутер ама половните се преценети.
Ме интересира што ќе препорачаат членовите на форумот. Благодарам однапред.

П.С. Ако пишаното е во погрешен подфорум слободно преместете го.

Sent from my...


Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 810
  • The best or nothing.
Си размислил за електричен тротинет. 20/25 км имаат домет. Ќе го полниш на работа за да заштедиш.  :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Пошто бараш нешто моторизирано, ја вака би ги рангирал:
1. Мопед (Скутер) 4т.
2. Мопед (електричен)
3. Точак електричен, ама со можност да вози без да педаљаш
4. Точак електричен, со асистенција на педаљањето
5. Електричен тротинет (ова е најлоша варијанта од моторизираните опции, боље обичен точак на педаљи).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1138
Пошто бараш нешто моторизирано, ја вака би ги рангирал:
1. Мопед (Скутер) 4т.
2. Мопед (електричен)
3. Точак електричен, ама со можност да вози без да педаљаш
4. Точак електричен, со асистенција на педаљањето
5. Електричен тротинет (ова е најлоша варијанта од моторизираните опции, боље обичен точак на педаљи).
Шо ќе му фали и на 2т априлиа :)

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Пошто бараш нешто моторизирано, ја вака би ги рангирал:
1. Мопед (Скутер) 4т.
2. Мопед (електричен)
3. Точак електричен, ама со можност да вози без да педаљаш
4. Точак електричен, со асистенција на педаљањето
5. Електричен тротинет (ова е најлоша варијанта од моторизираните опции, боље обичен точак на педаљи).
Шо ќе му фали и на 2т априлиа :)

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Трошат ко Цитроен Ц2 1.4хди :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Зависи од кој дел на градот идеш, на пример ако си од Влае до Аеродром можеш по велосипедски патеки да стигнеш со тротинет,ама нема да биде пријатно секој ден. Ако идеш накај Качанички нема шанси со тротинет, ти треба велосипедска патека за да стигнеш безбедно.

Како и да е, убаво бика Симо, 8км секој ден во градов наш убав си бара поголеми тркала од тротинет. Велосипед земи ако си мераклија и после работада си возиш. Моторче ти е најелегантно ама си бара простор за чување, не можеш у стан како точакот.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
  • Шо да пишам тука?🤔
Колку за споредба Keeway Matrix 2т 49cc троши 3.5л/100км со фабрички делови и лесно развива 80км/ч и после 25000км.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Потрошњата зависи од релацијата. Исто како и за коли.

Предноста кај 2т и 4т е што имаат заменски делови со 68цц, 72цц, 79цц, 90цц... Итн итн.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Колку за споредба Keeway Matrix 2т 49cc троши 3.5л/100км со фабрички делови и лесно развива 80км/ч и после 25000км.
C2 HDI троши 4.6 :) https://i.imgur.com/FSF3l9j.png

Веспа 4т троши 2.5 во скопски гужви, не развива 80 без модификации, ама брка работа, ем кога ќе ти здосади ја шиткаш по речиси иста цена како што си ја купил.
2т се генрално погласни што за мене е прилично голем даунсајд, тек па тјунирани за 80км/ч. Ако може да се живее со галамата, тогаш не е проблем и 2т, но генерално за намеанта што ја има замислено @nekojtamu нема потреба од 2т, освен ако не брка перформанси у категорија на мопеди. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одење со обичен велосипед на работа не е опција. Во моментов некако најпривлечни се електричните „веспи” заради пристапни цени.
Се согласувам со Симо за 4т, 2т е брчало. Ако земам половно нешто дефинитивно ќе биде 4т.

Sent from my...


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Овде накратко се наведени предностите и мааните на 4т и 2т моторите (буката не е спомената, ама сите сме ја искусиле):
https://scootersfornewbies.com/2-stroke-vs-4-stroke-scooters-pros-cons/

Електричните се многу интересни, и јас бев заинтересиран за електричен, ама генерално не најдов нешто што би ме привлекло на изглед.
Исто така, и рангот од 50-тина км ме одвлекува од елетричниве, некогаш стварно ти треба нешто повеќе од 50км да поминеш у денот. Тука е предноста на електричен точак вс електричен мопед. Точаците генерално имаат поголем ранг, а и може да си ја регулираш асистенцијата, па да си го продолжиш рангот со малце повеќе мускул.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Како 20 годишен скутерџија, кој почнал од Томос, имал од двете варијанти ова се моите согледувања

1. За Ск, за таа релација, ништо освен скутер не е практично. Кој мисли поинаку, ќе аргументираме.

2. Дали 4 или 2 тактен?!? Сум ги имал и двата. Има ситуации кога сум го сакал едниот, имало за другиот. Претекнување, возење со совозач, нагорнина, забрзување... Односно каде што се бара динамичност, се знае 2 тактен. 4 тактниот е за крузање.
Лошо кај 2 тактниот е почетното димење додека загрее машината, звукот не е толку додека имаш фабричи ауспух.

Ова е можеби и најнебитниот разговор овде, поважно е што модел ќе одбереш.

Точаци, е-точаци, недајбожетротинети, едноставно не. Пробај да "веслаш" точак накај раб во јули по кеј, па ќе ме сфатиш. Околу безбедност, нема дискусија.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
  • Шо да пишам тука?🤔
Да се надоврзам на претходните постови дека 2т ако има добра мешавина воопшто не дими, и доколку е целиот фабрички(барем катализатор со EURO2 да има) не се слуша воопшто.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Морам да се сложам димење воопшто не сум видел одамна со синтетичкиве масла.

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Како 20 годишен скутерџија, кој почнал од Томос, имал од двете варијанти ова се моите согледувања

1. За Ск, за таа релација, ништо освен скутер не е практично. Кој мисли поинаку, ќе аргументираме.

2. Дали 4 или 2 тактен?!? Сум ги имал и двата. Има ситуации кога сум го сакал едниот, имало за другиот. Претекнување, возење со совозач, нагорнина, забрзување... Односно каде што се бара динамичност, се знае 2 тактен. 4 тактниот е за крузање.
Лошо кај 2 тактниот е почетното димење додека загрее машината, звукот не е толку додека имаш фабричи ауспух.

Ова е можеби и најнебитниот разговор овде, поважно е што модел ќе одбереш.

Точаци, е-точаци, недајбожетротинети, едноставно не. Пробај да "веслаш" точак накај раб во јули по кеј, па ќе ме сфатиш. Околу безбедност, нема дискусија.
Затоа и не сум за велосипед, зошто сум веслал накај работа . Јас веслам, а покрај мене една госпоѓа на електричен едвај мрда со ноџињата и опуштено ме поминува.

Sent from my...