Автор Тема: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g  (Прочитано 16703 пати)

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #165 на: 26 Март 2024, 20:05:51 pm »
Denovive se provrtkav so kolava po majstori da se sredi pragov sto e skapan od soferska strana.
Prag 1500
Raka 3000
Periodov kje se nosi toa da se sredi sve i da se registrira naredniov mesec. Inace vcera nekoja dosada me utepa najdov u podrum elipsi Pioneer trosistemski koj znae od koga mi ostanale i si vikam so go e.am kje gi mestam neka lupa da se cudat komsiive. Malce se okoziv dodeka skrojam tablata pozadi bidejki nemav urnek za secenje pa poleka seci strugaj dodeka nalegnat. Muzika vadi top vnatre basov kine za razlika so onie fabricki sto bea pozadi.
Nego ako ima nekoj doma u podrum kapaci od nekoj elipsi ostanati neka kazuva jas gi nemam stojat elipsive goli taka bez kapak.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #166 на: 26 Март 2024, 20:25:24 pm »
На времето на Чинквечентото кога му ставив звучници позади, отидов во Еуростил во Железара и ми скроија навлака за даската, за да не се гледаат звучниците.

На здравје звучки, да уживаш у музиче! :D

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5856
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #167 на: 26 Март 2024, 20:39:45 pm »
8000 платов праг за 307 😭

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #168 на: 26 Март 2024, 21:54:57 pm »
На времето на Чинквечентото кога му ставив звучници позади, отидов во Еуростил во Железара и ми скроија навлака за даската, за да не се гледаат звучниците.

На здравје звучки, да уживаш у музиче! :D
Zero tnx ako moze takva opcija bi bila odlicna ili samo navlaka vrz elipsite seedno vaka bez mrezi ruzno izgledaat. Inace muzicevo me iznenadi bagaznikot odlicno deluva kako zvucna kutija.
E tolku e 1500 denari nov prag.

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #169 на: 26 Март 2024, 22:51:35 pm »
Ценава е комплет за сечење, варење, китирање и фарбање.
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #170 на: 27 Март 2024, 00:59:34 am »
Da 4500 komplet da ja ostavam kolata i da si ja zemam. Mi rece covekot nekade 2 do 3 dena bi ja zadrzal.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #171 на: 26 Април 2024, 14:10:32 pm »
Registrirano denes Puntovo i sve po spisok bre i vlada i ostali institucii.
Lani komplet registracija so plus osiguranje patnici 8300 den godinava neli -5% popust isto sve kako lani so patnici 9600 den.
Lopovska drzava. Terame dalje autovo redovno si se vozika niz skopskive ulici :)

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5921
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #172 на: 26 Април 2024, 14:29:51 pm »
До каде само не знам. Јас за астрата плаќам 12.500. + зелен картон...

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #173 на: 26 Април 2024, 15:12:10 pm »
Не е лоповска, туку напротив, држава со визија е.
Нели нашата Земја се бори за влез во ЕУ, и ќе биде следната членка во ЕУ во 2030-та.

Наздравје регистрација. За мечето ќе биде огин и пламен, ако земаш и картон во едно.
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #174 на: 26 Април 2024, 15:24:10 pm »
Citav preeska okolu vcerasnoto pokacuvanje za Mercedesot so 120kw kje bide nesto plus 1500 mislam taka kako da vidov.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7833
  • Плинаш!!!
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #175 на: 26 Април 2024, 20:56:44 pm »
Има обид од министерот, да ве обештетат, бидејки компаниите сами си ја покачиле цената иако 3 пати биле одбиени од владата.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk


Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #176 на: 26 Април 2024, 22:24:52 pm »
Има обид од министерот, да ве обештетат, бидејки компаниите сами си ја покачиле цената иако 3 пати биле одбиени од владата.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk


ova nekoja zaebancija ili ???
Koj ti vrakja pari coece vo ovaa vukojebina.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #177 на: 16 Мај 2024, 20:08:53 pm »
Vcera rikna akumulatorot pa morase denes odma drug da se montira so edna kola nebiva. Pravec kisela voda vo Monbat kaj Ivan. Potrosaci provereno nema ama go utepuva vozenjeto na kratka relacija nema kutroto dovolno vreme da napolni. Jbg sto e toa e smenet nov serija F 50Ah i terame dalje.
Slika direkt jok bidejki proturi dozd.

Sent from my SM-N9750 using Tapatalk


Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #178 на: 16 Мај 2024, 20:21:35 pm »
Муабетов за кратки релации и надополнување на акумулаторот ми е дискутабилен.

Од лично искуство, се трудам бар еднаш месечно да ги закачувам на смарт полначот акумулаторите на двете коли.

Сузукито се вози 90% кратки релации, градска, додека Опелот обратно - 90% отворено.

Ми се има случено следното - се враќам од подолг пат со Опелот, го средив внатре, го исчистив, и викам "ај, да го дополнам акумулаторот". Се полнеше додека да покаже фул околу саат време.

Истиот ден, Сузукито мајката му ја расплакаа градска вожња, цел ден, околу 50-60 километри му свртеа. Откако се наполни на Опелот, го закачив на Сузукито. Покажа фул за 5 минути.

Константно е исто - обавезно се полни повеќе време на Опелот, отколку на Сузукито.

Така да... Што знам.

Отсутен Кољо

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 203
    • MVP Ring
Одг: Fiat Punto mk2b 1.2 8v 2004g
« Одговори #179 на: 16 Мај 2024, 21:42:50 pm »
Муабетов за кратки релации и надополнување на акумулаторот ми е дискутабилен.

Од лично искуство, се трудам бар еднаш месечно да ги закачувам на смарт полначот акумулаторите на двете коли.

Сузукито се вози 90% кратки релации, градска, додека Опелот обратно - 90% отворено.

Ми се има случено следното - се враќам од подолг пат со Опелот, го средив внатре, го исчистив, и викам "ај, да го дополнам акумулаторот". Се полнеше додека да покаже фул околу саат време.

Истиот ден, Сузукито мајката му ја расплакаа градска вожња, цел ден, околу 50-60 километри му свртеа. Откако се наполни на Опелот, го закачив на Сузукито. Покажа фул за 5 минути.

Константно е исто - обавезно се полни повеќе време на Опелот, отколку на Сузукито.

Така да... Што знам.
И менеми е дискутабилен.

Кај мене пунтото на ладен мотор вергла 3-5 секунди поради лоша расплињача. 4 месеци не е излезено од град а се вози по 1 до 3км во правец неколку пати дневно. Има многу стартови и акумулаторот не покажува знаци на слабеење.

Пред пола година го стадов на полнач од радозналост и акумулаторот беше полн, полначот исклучи за 10 минути.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk