Автор Тема: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack  (Прочитано 4205 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #30 на: 26 Ноември 2022, 05:01:52 am »
Ништо не ја оправдува цената од 15 илјади евра плус за моделов за да биди хибрид освен филмот во главата.

како ништо не ја оправдувало цената? А тоа што се вози 200.000 пати подобро од смрден дизел? Ајде молим ти се...

Уште еве пробувам да дознаам што е магичното и убавото во возењето на малецок ТБ
Ако има некоја згодна пумпашка на бензинска, па почесто ја гледаш. Тоа е предноста.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #31 на: 26 Ноември 2022, 07:43:37 am »
Ништо не ја оправдува цената од 15 илјади евра плус за моделов за да биди хибрид освен филмот во главата.

како ништо не ја оправдувало цената? А тоа што се вози 200.000 пати подобро од смрден дизел? Ајде молим ти се...

Уште еве пробувам да дознаам што е магичното и убавото во возењето на малецок ТБ 😂


Ништо не ја оправдува цената од 15 илјади евра плус за моделов за да биди хибрид освен филмот во главата.

како ништо не ја оправдувало цената? А тоа што се вози 200.000 пати подобро од смрден дизел? Ајде молим ти се...

Уште еве пробувам да дознаам што е магичното и убавото во возењето на малецок ТБ
Ако има некоја згодна пумпашка на бензинска, па почесто ја гледаш. Тоа е предноста.
На plug-In Hybrid? LOL

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #32 на: 26 Ноември 2022, 08:51:44 am »
На ТБ, уште не сме купиле плагин хибрид.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #33 на: 26 Ноември 2022, 09:30:09 am »
30 години инженерите го усовршуваат хибридот. Се најдовме на форумов да ги негираме и да им го прогласиме инжинерингот за невалиден :)
Не видов дека го спори некој инженерингот. Мене ме интересира што плус добивам за тие екстра пари што треба да ги платам за да возам хибрид. Ако ми нема економска логика, не би го купувал.

Јас ќе ти кажам, не потпаѓај под медиумски филмови дека ќе возиш на струја и ќе штедиш пари и ќе има економска исплатливост на колата што ја возиш. Ништо нема да заштедиш, само ќе влезеш во поголема була со тие хибриди што 20-30км можат да возат на струја.

Или комплетно на струја или хибрид како тојота/хонда/хјундаи/сузуки. Со вакви прдешки ќе се изнадаваш пари за кочници и дискови. 
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #34 на: 26 Ноември 2022, 10:13:53 am »
Баш така. А згора и моторот ќе го помине целиот свој животен век во незагреана работа. БМВ имаше некои интересни откритија на тоа поле со 225xe.

Од друга страна "убавината и возењето" ја добиваш со аутоматикот на било кој мотор во 308. Само да си избереш кој мотор според километражата што ја поминуваш и тоа е тоа.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #35 на: 26 Ноември 2022, 10:38:21 am »
Или комплетно на струја или хибрид како тојота/хонда/хјундаи/сузуки. Со вакви прдешки ќе се изнадаваш пари за кочници и дискови. 

Оти, не регенерира енергија на кочење и удолници? Само од кабел струја?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #36 на: 26 Ноември 2022, 11:08:17 am »
Да не го пишувам истото што веќе сум го напишал пред некое време. https://forum.carclub.mk/index.php/topic,46.msg1227418.html#msg1227418

Јас секоја недела гледам да го возам 40-50км и барем кога е убаво развозен загреан да направам едно-две поагресивни кочења/маневри за да го симнам најгорниот зар'ѓавеан слој од дисковите. Особено есен/зима/рана пролет дисковите фаќаат р'ѓа. Ако не ја третираш на време, ќе ти направи бранови и нерамнини на дисковите и ќе мораш да ги смениш иако ќе имаат доволно “месо за кочење“ на нив. Тоа исто придонесува секое тркало да има различна кочиона сила и да почне да тресе волан и/или да занесува на некоја страна поради различна сила на запирање. Во многу од државите со постриктни правила многу често ја мерат девијацијата на кочење на предна/задна оска. Ако е преголема таа девијација (иако на изглед системот за кочење/дискови/плочки е во ред), не поминуваш технички преглед и мораш да менуваш делови по него.

На пример Киа/Хјундаи веќе имаат копче до рачната кочница, кога го притиснеш целосно да исклучуваш регенеративно кочење за наредните 3-4-5-10 маневри за кочење (не се сеќавам на точната бројка) за да го симне тој слој и да ги држи дисковите и плочките во кондиција за добро кочење.

Конкретно мојот хибрид има поминато речиси 50к километри. Дисковите и плочките се речиси нови. Сеуште речиси се познава засекот/косината на страните на плочките додека биле нови.

Тоа со незагреан мотор, јаглеродни наслаги, лошо подмачкување итн е пак друг уште појак филм.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #37 на: 26 Ноември 2022, 12:00:21 pm »
Кај мене е 30% дозволена девијација. Над тоа, добиваш црн стикер на стакло и имаш месец дена рок да го средиш проблемот :D

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #38 на: 26 Ноември 2022, 14:46:48 pm »
И кај нас е така со разликата, еве слика, да не го трупам така постот.

https://i.imgur.com/atqAzZE.jpg

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #39 на: 26 Ноември 2022, 15:16:29 pm »
И кај нас е така со разликата, еве слика, да не го трупам така постот.

https://i.imgur.com/atqAzZE.jpg
Реално ќе те бутнат ако е голема разликата и дали има конкретна вредност до која што се толерира?

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #40 на: 26 Ноември 2022, 18:30:04 pm »
Па најверојатно ќе те вратат пошто полицаецот мава печат во сообраќајна само ако возилото е технички исправно, ако не е, ризикува  да одговара во случај на сообраќајка.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #41 на: 27 Ноември 2022, 10:59:07 am »
На пример Киа/Хјундаи веќе имаат копче до рачната кочница, кога го притиснеш целосно да исклучуваш регенеративно кочење за наредните 3-4-5-10 маневри за кочење (не се сеќавам на точната бројка) за да го симне тој слој и да ги држи дисковите и плочките во кондиција за добро кочење.

Каде точно? Баш ме заинтересира. Пробував (брзински, признавам) да најдам информација за ова, ама не најдов.

Ова е 2022 E-Niro.



Ова е 2022 Niro PHEV.



--

Едит: Чисто да додадам, лично сметам дека интензивно регенеративно кочење е непријатно, и сметам дека дури (во зависност од стилот на возење, секако) е понеефикасно, во однос на опсег на струја. Да не праиме муабет дека константното цимање напред-назад прави да им се повраќа на патниците.
« Последно менување: 27 Ноември 2022, 11:04:46 am zeroSignal »

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4996
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #42 на: 27 Ноември 2022, 11:06:44 am »
I mene mi se povrakja od toa zuenjeto na elektro pogon koa vozat ama koj me prasuva

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #43 на: 27 Ноември 2022, 11:25:49 am »
I mene mi se povrakja od toa zuenjeto na elektro pogon koa vozat ama koj me prasuva

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
Реално електрични коли се буџет опција и логично е да имаат фалинки од тој тип. Сепак за да се направат коштаат пола од нормални коли.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: Peugeot 308 1.6 Plug-In Hybrid 180 Active Pack
« Одговори #44 на: 27 Ноември 2022, 12:38:28 pm »
Баш така. А згора и моторот ќе го помине целиот свој животен век во незагреана работа. БМВ имаше некои интересни откритија на тоа поле со 225xe.


Колку само бев загреан за 225хе, а и уште сум, тогаш беше 22.000 еур, плаг ин, 1.5 турбо, 4х4, простор таман, на хартија се што ти треба.

Е сега од друга страна никако не ми се даваат куп пари за каско, за сервиси и сл. И како што вика Луки, нема да видиш заштеда никаква у спордба со старата кола, само ќе уживаш у нова технологија и нова кола.

Тоа со моторот го прочитав некаде, а и Луки потврди дека не работи пумпата за уље цело време, а безвезе е што моторот се пали кога електричниот нема доволно сила и работи најчесто у високи вртежи незагреан и неподмачкан.

Скромно ми спомна газдата на БМВто дека за сервис на 70.000км у БМВ му барале околу 800еур. Што се менува немам појма.


А за електрична кола стварно не ми треба Тесла или Тајкан(Тајкун по нашки), ми треба електричен УП, Сити Го, Свифт..... Ама не по цена на нова Голф ГТИ.