Баш така. А згора и моторот ќе го помине целиот свој животен век во незагреана работа. БМВ имаше некои интересни откритија на тоа поле со 225xe.
Колку само бев загреан за 225хе, а и уште сум, тогаш беше 22.000 еур, плаг ин, 1.5 турбо, 4х4, простор таман, на хартија се што ти треба.
Е сега од друга страна никако не ми се даваат куп пари за каско, за сервиси и сл. И како што вика Луки, нема да видиш заштеда никаква у спордба со старата кола, само ќе уживаш у нова технологија и нова кола.
Тоа со моторот го прочитав некаде, а и Луки потврди дека не работи пумпата за уље цело време, а безвезе е што моторот се пали кога електричниот нема доволно сила и работи најчесто у високи вртежи незагреан и неподмачкан.
Скромно ми спомна газдата на БМВто дека за сервис на 70.000км у БМВ му барале околу 800еур. Што се менува немам појма.
А за електрична кола стварно не ми треба Тесла или Тајкан(Тајкун по нашки), ми треба електричен УП, Сити Го, Свифт..... Ама не по цена на нова Голф ГТИ.