330хд не е приближно до м340и но верувај ќе се изненадиш колку е брзо и заради НМ колку изгледа моќно кога се вози. Секако да не се финансиите проблем и трошоците при возење и јас би одбрал М340и секогаш пред 330хд али како за некст бест тинг е сосема Ок.
Знам знам се си во право, истото го мислам, се возев во 4 ка 3000 кубика дизел постариот модел 2015,
Исто и тесла,
И возев голф R, нишо ид овие возила не може да се доближи до R, како за брзина, звук, лепење на седиште, прецизност, можам само дс замислам m340i колку е подобро и како се однесува, тоа е ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Сакаш да кажеш дека голф р со 380нм 300хп лепи повеќе од 330д/430д со 580нм 265хп?
Или можеби е само ти се чинело затоа што коли со заден погон возат далеку помазно од хечови што коштаат пола од нив(основен модел)?
За перформанси не знам што има да се збори, ако гледаме бројки од место минимална е разликата до 100, а никој не ја лансира колата цело време така да и поголема флексибилност ќе имаш со 330д прво ради поголемиот обртен момент, второ затоа што има една брзина повеќе за секогаш да е колата во правилна брзина.
Ако бараш перформанси гледај Type R или Focus RS/ST. Ама па тогаш треба да се замислиш зошто би дал толку пари за кола што не е блиску во ниеден поглед до Г20 во реалниот свет.
Секако г20 е правилен избор, нормално, ама 330д и m340d , се различни возила.
Да конкретно 330д и R се неспоредливи, како зa убавина, комфорт, префинетост премиум на bmw тишина, уше поголеме е разликага на R во перформанси споредба со 330д.
Да, беше постариот модел но типичен дизел, чекаш да те повлече, качува 200 нели како од шала, стисксш педало бучи, и те завлекува напред. Голфот Р од звукот со прдешките и реакцијата на педалото за гас, менувањето на брзини, и вратот си го скршив со ланч контрол. И 330d до 200 му требаат 22-23 sec, R околу 18. Сеа споредуваме баби и жаби де, Кажувам од искуство пошо го возев пред некој ден, и се изненадив од способноста на R от.
Sent from my iPhone using Tapatalk