Автор Тема: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21  (Прочитано 27227 пати)

Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 352
Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #120 на: 21 Ноември 2022, 20:06:11 pm »
Размисли само да доплатиш за адаптивна суспензија на БМВто.
Тоа прво прашав напатен од s line суспензијата на аудито, ама ми рекоа дека нема како опција, можда на поголемите мотори така нешо, ама секако би било проблем со чиповит, и целата дополнителна опција што ја додадов може да отврлат дел.
Ама имав прилика да го повоземе возилото со М суспензија, и е пре преудобно.

Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #121 на: 22 Ноември 2022, 09:22:46 am »
И јас би играл со суспензијата. Ако можеш со добра суспензија, тоа е многу важен момент. Пре би доплатил за тоа него за други глупости.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #122 на: 22 Ноември 2022, 11:33:27 am »
1. најдобрите фарови
2. автоматик
3. најдобрите седишта
4. суспензија
5. озвучување

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #123 на: 22 Ноември 2022, 20:56:52 pm »
https://autowelt.mk/vehicles/008076-audi-a8-50tdi-286hp-quattro-s-tronic-automatic

Скоро ново, а има и мапа за ова.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3473
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #124 на: 22 Ноември 2022, 21:51:20 pm »
Катастрофа е оваа А8 во споредба со претходната...

Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 352
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #125 на: 22 Ноември 2022, 22:15:58 pm »
https://autowelt.mk/vehicles/008076-audi-a8-50tdi-286hp-quattro-s-tronic-automatic

Скоро ново, а има и мапа за ова.
Абре оваа ќе е 80.000 еур


Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #126 на: 23 Ноември 2022, 11:14:02 am »
https://autowelt.mk/vehicles/008076-audi-a8-50tdi-286hp-quattro-s-tronic-automatic

Скоро ново, а има и мапа за ова.
Абре оваа ќе е 80.000 еур


Sent from my iPhone using Tapatalk

Учество

Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 352
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #127 на: 06 Јануари 2023, 22:03:12 pm »
Дечки не дадов closure на темава. Значи вака, буквално на пат кон М кар да се нарача, да не речам на пола се предомислив и се вратив, назад и во истиот момент добива порака од дечките од србија дека моделите после јуни 2020 немаат можност да се моментално одблокираат и, се вратив дома доста читав и гледав потребно е DME benchunlock што некој во USA и во Germany можеби има пробано ама, потребно е да го извадиш екуто да им го пратиш да пробаат да го отклучат, но уште поголем проблем е што моментално ако не успеат со отклучување на екуто и ако го брикнат, немаат фејлсејф, значи имаш заглавено возило во гаража без можност за поправка. Да најверојатно порано или подоцна ќе се отклулчи ама како што е моментално ситуацијата BMW изгледа се доста паметни после се и ќе мораше да останам со 156 коња 250nw. Што според вашите совети вака со сите шо разговарав можеби не е најправилна одлука. Следно што ми дојде на ум е 320е, Но доста поскапо, време на испорака 5-6 месеци, и другата работа што ме ептен предомисли е, иам еден другар што исто така е фанатик за возила, и негов став е дека, plug in хибрид не е нешто решливо, и дека е прелазна технологија, и дека и реално за 5-6 години ќе се намали капациетот на и така малата батерија и ќе ми остане возило што тежи 350kg повеќе од нормално, со 165 коња ако ги загубам електричните, и да премногу делови во едно возило. Се откажав и од 320е, и почнав да гледам нешо постаро. Дооста дооста ривјуа читав и гледав, и мислам дека се убедив дека сакам и би поседувал m340i b58 3.0l со 380коња i 500nw. Гледајќи насекаде низ Германија и европа цените се движат од околу 45.000 еур за возило од 2019-2020 g20 со 50.000-60.000км прашав за давачки, испаѓаат 20.000-21.000 еур што е лудост, 50% од сумата на возилото за влез во оваа ретардирана држава за да го имам возилото. Што ќе ми испадне околу 67.000 еур. Тоа е веќе ептен надовр од мојот буџет, но првата работа е што 2019-2022 реално не ми е толку убав како новиот 2023 моделот, прашав за новиот, исто време на испорака 6-7 месеци со опременост со адаптив нели м суспензија 79.000 еур во Македонија иако истото возило во USA e 58.000 УСД. Но по цена да поседувам м340и според сите најсовршеното возило на планетата од тој ценовен ранг, комплетно со се решен сум и да е постариот модел од 2019 до 2022.
И сега поради ретаридрано високите давачки m340i ми излегува малку од буџетот а новата m340i е апсолутно невозможна опција за мене.

Но гледам и правам напори да во следниот период се подновам со половна g20 m340i увезена.
Не сакав да пишувам и споделувам овде како се одвиваат работите да не помислите дека ве тролам.
Но кога се решив веќе за m340i сакав да споделам да видам што мислите и се надевам ако ми успее да ја земам пријатно би се изненадил и јас но и поради самото возило коа е доста ентузијастичко за секој кој има познавања за такви.
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #128 на: 06 Јануари 2023, 22:23:50 pm »
Правилна одлука, премногу пари беа за 150кс.

Сигурен сум дека ќе најдеш 340и, само давачките кај нас се ненормални, неразбирливо е зошто се толку големи.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3473
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #129 на: 06 Јануари 2023, 22:25:54 pm »
За М340i G20 нема што да се мисли ако ги имаш парите во џеб, само трпение да се најде по мерак со сите салтанати. За мене една портокалова :D


Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 352
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #130 на: 06 Јануари 2023, 22:52:49 pm »
Е и другата причина што ме одбива назад е, како е можно во соседна република Бугарија па и Албанија и Србија, возило пример од Германија по цена од 45.000 да го возам за 45-50к еур а во дупкава Македонија да го возам за фантастични 68.000 еур, па не давам 22.000 еур така у воздух на мизернава држава, тоа ме апсолутно револтира. А мислам и дека тука огрооомна улога имаат салоните за нови возила кои поради нив е ваква ситуацијата, немаш можност да земеш ново 2-3 год старо возило, пошо ке ти испадне или ново од салон или 30 год стар голф 4 ка.
Најдов едно наредено со се шо може да се стави де, ама...
еве ги давачките

Абре мизерија невидена сме.


Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #131 на: 06 Јануари 2023, 23:06:54 pm »
Колега зеде пред две недели Е 350цди 2016г. 11 000€ давачки во Мк.Ненормална работа.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #132 на: 06 Јануари 2023, 23:38:34 pm »
42.4% односно 49.4% давачки.

Машала.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #133 на: 06 Јануари 2023, 23:50:16 pm »
Законот е стар и треба да се промени, бидејки денес обичен хеч е скоро 30К, но не гледам дека некој го бара или го спонмува тоа, нити увозницити нити авто медиумите. За брзо најголем дел од новите возила ќе имаат акциза според највисоката стапка.

Понудениот модел за пресметка предвидува за возилата меѓу 3.000 и 4.000 евра фактурна вредност акцизата да изнесува 0,5 проценти или 20 евра, за тие меѓу 4.000 и 5.000 евра  еден процент или 50 евра, меѓу 5.000 и 6.000 евра 1,5 отсто или 90 евра. Од 6.000 до 8.500 евра ќе се плаќа два проценти акциза или 170 евра,  за тие од 8.500 до 12.000 евра по три проценти односно 360 евра, од 12.000 до 14.000 евра – четири проценти или 560 евра,  од 14.000 до 16.000 акцизата е шест отсто или 960 евра, од 18.000 до 22.000 евра – 11,5 отсто или 2.539 евра, од 22.000 до 25.000 евра – 13,5 отсто или  3.375 евра. За возилата со фактурна врендост од 25.000 до 30.000 ќе се плаќа по 15,5 отсто акциза или 4.650 евра, а над 30.000 таа ќе изнесува 18 проценти или 6.300 евра
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 352
Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #134 на: 07 Јануари 2023, 00:05:41 am »
Законот е стар и треба да се промени, бидејки денес обичен хеч е скоро 30К, но не гледам дека некој го бара или го спонмува тоа, нити увозницити нити авто медиумите. За брзо најголем дел од новите возила ќе имаат акциза според највисоката стапка.

Понудениот модел за пресметка предвидува за возилата меѓу 3.000 и 4.000 евра фактурна вредност акцизата да изнесува 0,5 проценти или 20 евра, за тие меѓу 4.000 и 5.000 евра  еден процент или 50 евра, меѓу 5.000 и 6.000 евра 1,5 отсто или 90 евра. Од 6.000 до 8.500 евра ќе се плаќа два проценти акциза или 170 евра,  за тие од 8.500 до 12.000 евра по три проценти односно 360 евра, од 12.000 до 14.000 евра – четири проценти или 560 евра,  од 14.000 до 16.000 акцизата е шест отсто или 960 евра, од 18.000 до 22.000 евра – 11,5 отсто или 2.539 евра, од 22.000 до 25.000 евра – 13,5 отсто или  3.375 евра. За возилата со фактурна врендост од 25.000 до 30.000 ќе се плаќа по 15,5 отсто акциза или 4.650 евра, а над 30.000 таа ќе изнесува 18 проценти или 6.300 евра
Па се менеше пред 3 години нема шааанси наредните 5-8 години да се промени.

Да да 50% од сумата за давачки... еден месец се фрустрирам за ова

И не се работи за тоа дали имаш пари или не, туку, дали треба да сум мрднат да дадам 22к на смешнава држава за да можам легално да возам возило??? Или до мене е, нормално е

Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”