Пред некој ден оптимистички си купив сигурносен триаголник пред да одам на технички мислејќи само тоа ми фали
Испадна да не помине на технички поради голема разлика во сила на кочење на задно десно тркало споредено со левото.
Измерени вредности - работна кочница (N)
Лево 2289
Десно 1819
Разлика 21% (max. 25%)
Измерени вредности - рачна кочница (N)
Лево 1929
Десно 1063
Разлика 45% (max. 30%)
Од технички директно во продавница, купен алат за кочници (20EUR), плочки за задни кочници BOSCH (35EUR), комплет водилки и гумици (10EUR), маст за кочници TEXTAR Ceratec (7EUR), brake cleaner (4EUR), челична четка (4EUR) и клуч 17/13ка (5EUR) и се фатив за работа:
Задните плочки не беа ни за менување (сменети пред околу 30K комплет плочки и дискови), но нејсе, чим ги имав купено решен бев да ги сменам. Водилките не ги сменив, ги оставив оригиналните кога видов дека немаат оштетувања нити се искривени, туку се лошо подмачкани. Исчистени, подмачкани и променети од двете страни, и назад на технички.
**Црвената Astra пред мене не помина на технички поради разлика од 70% во сила на кочење на предни тркала.
По повторување на мерењата:
Измерени вредности - работна кочница (N)
Лево 2084
Десно 1924
Разлика 8% (max. 25%)
Измерени вредности - рачна кочница (N)
Лево 1635
Десно 1520
Разлика 7% (max. 30%)
Резултатите задоволителни, останатото помина без забелешки, се проверува доста подетално од она на што сум навикнат.
Вкупно технички и регистрација 120EUR + осигурување 213EUR = 333EUR, тераме уште една година.