Автор Тема: Репарирање турбина, Капак за вентили  (Прочитано 2380 пати)

Отсутен usher$

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Репарирање турбина, Капак за вентили
« на: 15 Август 2022, 17:16:48 pm »
Здраво, ми треба совет, се работи за Голф 5.

Колава ја возам 4 години, редовни сервиси, промена на уље се како што треба.

Пред 2 дена приметив дека ми капе уље, ја однесов на мајстор по препорака од еден пријател и констатацијата беше, замастена турбина и треба репарација 300евра, истечени амортизери 150 евра нови.

Друга работа што мајсторов ми спомна е дека треба да се смени и капак за вентили тој коштал исто 300 евра што ми е шокантно. Околу ова ми е повеќе прашањето, што капак ќе беше  ;D

Незнам дали да барам второ мислење, мајсторов ми рече да не се вози колата, па мисла ми е дури да отидам на друго место на мајстор, да не ја заебам уште толку колава.


Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #1 на: 15 Август 2022, 20:22:08 pm »
Не знам како од редовно одржување со сервиси и сите нишани, наеднаш ескалирало на промена на турбина и поклопецот на вентили. Досега ја немаше проверено или забележано да тече од некоја страна?

Имам баш искуство со промена на *дихтунг* на поклопецот на вентили, баш поради такво губење на масло, но не гледам потреба од самиот капак, освен ако е сериозно оштетен, напукнат и слично.

Уште од старт ти препорачувам второ мислење за капакот, и веќе ако се отвара, темелно чистење, гребење на стариот дихтунг, силикон за висока температура, па новиот дихтунг и стариот поклопец. Барем така би играл јас.

Нека ти ја проверат пак и турбината, лесно се вади цревото што иде до интеркулер и се проверува колку луфта има на осовината и дали фалат делови од перката.

Отсутен usher$

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #2 на: 15 Август 2022, 23:57:39 pm »
Не знам како од редовно одржување со сервиси и сите нишани, наеднаш ескалирало на промена на турбина и поклопецот на вентили. Досега ја немаше проверено или забележано да тече од некоја страна?

Имам баш искуство со промена на *дихтунг* на поклопецот на вентили, баш поради такво губење на масло, но не гледам потреба од самиот капак, освен ако е сериозно оштетен, напукнат и слично.

Уште од старт ти препорачувам второ мислење за капакот, и веќе ако се отвара, темелно чистење, гребење на стариот дихтунг, силикон за висока температура, па новиот дихтунг и стариот поклопец. Барем така би играл јас.

Нека ти ја проверат пак и турбината, лесно се вади цревото што иде до интеркулер и се проверува колку луфта има на осовината и дали фалат делови од перката.

 Ниту еднаш не сум бил на мајстор 3ипол години, никогаш не течело ништо. Башка после последниов редовен сервис на 5000 км нема поминато колата, наеднаш се испоеба.

Гледам по форуми ова капак за вентили сите викаат 1200, 2000 денари со рака, силиконче вакво такво залепи, мене мајсторов ми вика па на тој начин ќе тече пак мора оргинал дел 17к денари по нарачка одат само. Или евентуално половен, може чоекот е во право, ја појма неам па да се информирам малце повеќе.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #3 на: 16 Август 2022, 00:25:17 am »
У последно време пластични капаци лупаат со „планиранo стареење“, да ти се расипе после 10 години-намерно. Кај мене на 159 е инкорпориран и „иберлауф-от“, односно сегрегатор/сепаратор на уљни испарувања. 600 евра чини „капак“ :(

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #4 на: 16 Август 2022, 07:29:14 am »
Незнам дали да барам второ мислење, мајсторов ми рече да не се вози колата, па мисла ми е дури да отидам на друго место на мајстор, да не ја заебам уште толку колава.

Абе сигурно, тебе преку ноќ почна да ти капи па сега е секунди пред катастрофа. ;D
Оди кај втор и трет мајстор оти првиот ти изваде 1000€ за дефекти, не дека не е во право ама ете ти да бидиш сигурен дека не даваш пари за џабе.

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #5 на: 16 Август 2022, 08:42:26 am »
@usher$ кога ќе идеш за второ, трето мислење, нека ти ја провери и турбината. Има некакви симптоми од типот на губење - губење на голема количина масло, губење на сила, димење итн? Обично овие турбини на овие мотори имаат навика да звучат како амбулантно возило кога се скоро капут. Мрсење доле кај издувна не се важи, возилото е сигурно 15тина години секако ќе мрси тоа.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3477
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #6 на: 16 Август 2022, 11:00:49 am »
Ако не е пукнат капакот, вадиш, ставаш силикон и враќаш, нека не се ака од земја мајсторот.
Замастена турбина - репарација, ебан ли е прашај го?
Однеси ја на друг мајстор нека ти направи дефектажа.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #7 на: 16 Август 2022, 11:39:08 am »
Ама пред да одиш кај друг мајстор смени ги амортизерите, што е сигурно сигурно е.

Отсутен volenos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 337
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #8 на: 16 Август 2022, 18:46:27 pm »
Пријатели каде да се однесе пасат б7 на проверка.
Веќе е купен од познаник, па треба да се провери и евентуално ако нешто има да се сменат работи.

Знам од порано дека имаше добри искуства со Митревски. Па дали кај него или кај некој друг?

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3477
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #9 на: 16 Август 2022, 19:23:24 pm »
VW VAG EXPERTS Радишани
[Name] Darko
[Mobile] +389 78 311 651

Отсутен usher$

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #10 на: 18 Август 2022, 15:44:56 pm »
@usher$ кога ќе идеш за второ, трето мислење, нека ти ја провери и турбината. Има некакви симптоми од типот на губење - губење на голема количина масло, губење на сила, димење итн? Обично овие турбини на овие мотори имаат навика да звучат како амбулантно возило кога се скоро капут. Мрсење доле кај издувна не се важи, возилото е сигурно 15тина години секако ќе мрси тоа.

Vaka sega, proveruam maslo ne gubi, isto mi meri skoro na max, pred 2 mesec staviv ulje, ne gubi sila bev vo grcija pred 2 nedeli nema maka kolata, edino so iam primeteno nad 120 130 trese malce, toa mozebi e nekakov simptom, isto ne dimi, sega vidov da ne e skrsen kapakov ne e skrsen taman e, ova sto kapese, mozno li e da e od amortizerite, bidejki na taa lokacija mi kapese na dvete strani bas do gumite, ke odam na drug majstor vtornik, ke smenam amortizeri sekako, pa ke vidam sto ke mi kaze okolu turbinata i ova kapak na ventili i takvi stvari, neam pojma okolu koli i vaka znam deka sum zrtva za majstorive, ke vidime sega sto ke kaze ovoj majstor.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3804
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #11 на: 18 Август 2022, 15:48:07 pm »
@usher$ кога ќе идеш за второ, трето мислење, нека ти ја провери и турбината. Има некакви симптоми од типот на губење - губење на голема количина масло, губење на сила, димење итн? Обично овие турбини на овие мотори имаат навика да звучат како амбулантно возило кога се скоро капут. Мрсење доле кај издувна не се важи, возилото е сигурно 15тина години секако ќе мрси тоа.

Vaka sega, proveruam maslo ne gubi, isto mi meri skoro na max, pred 2 mesec staviv ulje, ne gubi sila bev vo grcija pred 2 nedeli nema maka kolata, edino so iam primeteno nad 120 130 trese malce, toa mozebi e nekakov simptom, isto ne dimi, sega vidov da ne e skrsen kapakov ne e skrsen taman e, ova sto kapese, mozno li e da e od amortizerite, bidejki na taa lokacija mi kapese na dvete strani bas do gumite, ke odam na drug majstor vtornik, ke smenam amortizeri sekako, pa ke vidam sto ke mi kaze okolu turbinata i ova kapak na ventili i takvi stvari, neam pojma okolu koli i vaka znam deka sum zrtva za majstorive, ke vidime sega sto ke kaze ovoj majstor.
А од кај си?

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен usher$

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #12 на: 18 Август 2022, 15:48:49 pm »
Ако не е пукнат капакот, вадиш, ставаш силикон и враќаш, нека не се ака од земја мајсторот.
Замастена турбина - репарација, ебан ли е прашај го?
Однеси ја на друг мајстор нека ти направи дефектажа.

Vidov izvadiv maskata od motorot, da vidam dali e vidno skrsen kapakot ili puknat, nisto ne mozam da primetam, najverojatno misli za ova gumicata vnatre so e demek e 17k orginal, oti mi vikase deka ako ne e orginal stanuvala plastika i tecelo pak odma, takov nekoj muabet, a ja neam pojma za so pravi muabet. Ke vidime sto ke kaze drugiov majstor, dali e neophodno reparacija na turbina ili ne.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7833
  • Плинаш!!!
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #13 на: 18 Август 2022, 16:26:17 pm »
Ах бе другар да си само ти, колку како тебе ги изгореле мајстори.

Туку те прашаа од каде си? Да упатат на соодветен мајстор.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен usher$

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Репарирање турбина, Капак за вентили
« Одговори #14 на: 18 Август 2022, 16:29:07 pm »
Ах бе другар да си само ти, колку како тебе ги изгореле мајстори.

Туку те прашаа од каде си? Да упатат на соодветен мајстор.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk

ск