Ставени 2 слоја Carpro Skin керамичка заштита, специјална за фолии. Покрај заштитата и хидрофобниот слој, после нанесување на керамиката бојата изгледа уште подлабока и почиста. Реално веќе не се познава дека е фолија
Лево е нанесен еден слој, десно без керамика
Поминати околу 2000км после промената на термостат, хладњак и уље и околу 1000км после ремапот, колата работи беспрекорно. Многу добро ѝ легна уљето, дури и на минусни температури оставана надвор работи мирно на ладен старт. Ќе си продолжи со истото, со тоа што пошто не е longlife ќе ги намалам интервалите на промена од 10к км на 6к, 7к макс.
Зголемена потрошувачка после ремапот немам осетено, до Солун и назад со 30-40 над лимит просекот беше 9.5л по борд што е исто ко и претходно. А и спрема тоа колку полнев (околу 45-50 литри вкупно), исто како и пред.