Денес кај Џеповски однесена на средување на глупостите со подвозјето што ги направиле при монтажа во Грција, и подесување исто така.
1. Гумиците од старите амортизери напред треба да се исечат и вратат на новите, не беа наместени иако стои во упатството. Средено.
2. Помошните мали спирали позади спрема упатство од KW треба да стојат под главната спирала, ги имаа наместено врз главната спирала. Иако функционално не би требало да има разлика, аголот под кој стоеше беше чуден па се среди и тоа.
3. Крената позади за 5мм, сега има скоро перфектен fitment. Ќе ставам денски слики утре.
4. Подесени компресија и rebound
* Фабрички од KW идат подесени 6 клика од најцврсто компресија и 9 клика од најцврсто rebound.
* Во Грција ги подесија по 2 клика помеки од фабрички, чисто за додека легнат особено на нашиве патишта.
* Наместени по ново на 1 поцврсто од фабричките, односно 5 со 8. Ќе ја пробам вака, се осеќа разлика во резпонзивност, со тоа што можно е да одам уште 1 клик поцврсто. Се подесува релативно лесно и дома во гаража.
После тоа бев до БоМи да проверам ситуација со центрирање и напред и назад, требаше ситна корекција напред, додека позади рекоа дека се топ и нема потреба од подесување на camber. Најверојатно тоа што го имаше се среди со зацврстување на амортизерите и кревање на висината. Дополнително ја проверија висината, балансирана е и на двете оски. Колата е целосно спремна за возење и за следни надградби. Stay tuned