GSI e GSI, не е OPC. Искрено не знам дали планираат да извадат OPC. Ако извадат OPC тогаш е друга приказна.
А Sports Tourer нема никаква врска со спортски карактеристики.
GSI е легендарна значка за Opel. Да не ги девалвираме работите. OPC беше насленик на GSI, со враќањето на GSI значката OPC „оди во пензија.“ Од Opel веќе се пофалија дека новата Insignia GSI е побрза на Nurburgring од минатата Insignia OPC.
Како мислиш да се пронајдат во хиерархијата на PSA?
Ова не е Merger туку Acquisition. Opel си е Opel, Пежо си е Пежо, Цитроен си е Цитроен. Секој на секого е конкуренција, разликата е само кој поседува каков дел од акциите.
Така фино. Брендовите ќе си продолжат да функционираат независно (колку што функционираат независно брендовите во VAG, да речеме) но ќе си има стриткно дефинирана хиерархија (исто како што има и во VAG). Секој бренд ќе таргетира специфични купувачи. Ова не го измислувам јас - ова е кажано од PSA. Ќе делат платформи, ќе делат мотори, ќе делат производствени капацитети. PSA го купи Opel примарно за да зголеми производство и да постигне подобар economy of scale.
Значката GSI служи за споредба на возилото внатре во дистинкцијата на моделите на инсигниа а не за споредба со моделите на Пасат.
Значката GSI означува врвен модел во понудата. Top of the line. И секако дека ќе се споредува со другите top of the line конкуренти. Секој ден. Тоа е сосем очекувано и нормално, ние го правиме тоа секој ден на форумов, за милион различни коли.
Знаеме де што сакаш да кажеш, не мора вишок зборови да арчиш ![Smiley :)](https://forum.carclub.mk/Smileys/FlatEmoji/smiley.gif)
Што сакам да кажам?
Реално, место 0-100 треба да нудат време за 60-100, 80-120 и 100-140.
Круцијални бројки. Затоа и реков дека и 10-100 е многу поважно од 0-100. Корење на старт е еднаш на 5000 тргања. А претицање на меѓуградски патишта е 50 на секое тргање.
Сигурно ќе се појават официјални податоци. А и драг-тркички на Јутуп.