Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 781610 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3375 на: 19 Јуни 2017, 16:31:57 pm »
Ако си во дугови а купуваш Ајфон е исто што и да си во дугови а да развиваш купе. Има нешто заедничко кај македонец и Опел ;D

Само е потребен прав човек, на право место во право време.
Most bang for buck секогаш e успешна стратегија.

Case in point - Нисан, кои со ГТР кој понудија 911 перформанси за упола цена и се извлекоа од 2 милијарди долари долг.

http://nissannews.com/en-US/nissan/usa/releases/what-drives-carlos-ghosn-chapter-4-nissan-turnaround


Неофицијални информации велат дека од почетокот на производството во 2007 година до февруари 2016 година произведни се 9600 примероци. Ако удриме просечна цена на 2017 моделот (110.000) и 2007 моделот (70.000), тоа е 90.000 долари. Бидејќи нема опшнс, освен боја, 90.000х10.000 произведени возила = 900.000.000 евра. Ни една милијарда. Веројатно коштаат пун к*рац пари да се произведат, нели се склопуваа во лабораторија или што ти ја знам... Профитот не би требало да им е голем од коливе. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3377 на: 19 Јуни 2017, 16:36:27 pm »
Ама затоа само во 2016 продале 233.000 примероци на Qashqai. Стратро, не си пуштај филмови дека GT-R го спасил Nissan.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3379 на: 19 Јуни 2017, 17:00:20 pm »
Пробуваа со амерички квалитет да освојат европски пазар. Нечеш умочит’.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3380 на: 19 Јуни 2017, 17:03:08 pm »
Во ред.


http://jalopnik.com/gm-has-never-known-what-the-hell-to-do-with-opel-1792346132

Интересно размислување. Се согласувам дека Opel беше извор на идеи и технологии во GМ, и дека GM никогаш не му дозволи на Opel да пркне онака како што треба. Ги извлекоа и ги употребија најнегативните аспекти на традиционалниот амерички badge-engineering.

Е сега.. Јас сум cautiously optimistic за Opel под PSA. PSA го дуплираше профитот за 2016 во однос на 2015, активно работат на скоро целосно обновување на понудата на модели и воведување на тренди модели што ќе се продаваат добро, генерално добро тераат маркетинг и многу добро ја играат соработката со Кинезите.

За PSA да работи уште подобро му требаше да зголеми вкупна бројка на продажба, за да постигне подобар economy of scale. Здраво Opel! Со воведување на заеднички платформи што би се користеле во неколку различни брендови, и кај два (односно три) volume брендови, ќе остварат огромна заштеда. Со спојувањето, PSA станува втор по големина европски производител.

Резултатот на спојувањето ќе го видиме наскоро. Мислам дека PSA ќе ги остави дилерите на Opel да си работат независно (пошто никаде не наметнува дилери на Peugeot и Citroen да работат заедно), само се шушка дека ќе работат на подобрување на дилерската мрежа и дека потенцијално на мали пазари можда и ќе ја намалат бројката на дилери, за да намалат канибализација и непрофитабилно работење на самите дилери.

Исто сум cautiously optimistic и за Insignia. Им треба да биде добра Инсигниата и добро да се продава. Им треба. Само треба да почнат да работат и на сериозни имиџ кампањи.

Пробуваа со амерички квалитет да освојат европски пазар. Нечеш умочит’.

Не баш. Али дефинитивно имаше влијание built-down-to-a-price америчката филозофија.

Едит: Само не знам точно каде во хиерархијата на PSA ќе улета Opel. Го имаат Citroen као тренди, everyman бренд, Peugeot го тераат upmarket (не премиум, ама сакаат да одат нагоре, и им успева со новите модели), го имаат DS како издвоен, премиум играч (кој има леб да јаде, да се разбереме)..  Не знам точно би улетал Opel. Ваљда паралелно со Citroen и Peugeot ќе тера.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3381 на: 19 Јуни 2017, 17:05:05 pm »
Во ред.


http://jalopnik.com/gm-has-never-known-what-the-hell-to-do-with-opel-1792346132
дека GM никогаш не му дозволи на Opel да пркне онака како што треба. Ги извлекоа и ги употребија најнегативните аспекти на традиционалниот амерички badge-engineering.


Opel, најголем европски производител 1955-1995.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3382 на: 19 Јуни 2017, 17:05:48 pm »
Шије ми га Џура.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3383 на: 19 Јуни 2017, 17:44:25 pm »
Пасат го имаш во основна форма како Суперб, го имаш во средна форма како Пасат, па во спортска форма како ЦЦ, па во премиум како А4, па во спортска премиум како А5 спортбек. И на крај како половна форма на А4 - Ексео.
па ултра премиум во Бентли, па ултра спорт премиум Вејрон
Вејрон е со две врати. Галибер е ултра премиум спорт моделот. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bugatti_16C_Galibier

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3384 на: 19 Јуни 2017, 18:04:20 pm »
Premium и reliability не се поврзани, и повторно рекла казала муабети пасат 30к, колата се распаѓа и такви маалски муабети не држат вода. Истово можам да го кажам за било кој бренд, затоа и се викаат маалски/џаболебарски муабети.

Алфа со 2 модели се прави премиум, но да видиме времето ќе покаже. Мора да извадат повеќе модели во секој случај, рано е да се коментира.

И убаво пишува во дефиницјата што си ја споделил со нас -  high-quality не е исто со reliability. Ауди А4 има повеќе изолација, помеки и квалитетни материјали во внатрешност, генерално подвозјето е алуминиум a не челик како кај пасат/суперб итн. Од кај да знам, можеби супербот а нај доверлив автомобил од сите овие.


Муабетот не е рекла казала, тоа ако те гаѓа лично јбг... Ова е реалноат и дел од нивните вработени се добро запознаени со тоа. Пасатот е  некомлетиран пуштен во продажба...

Дај пиши што е работа пошто никој друг не сака да каже.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3385 на: 19 Јуни 2017, 18:06:54 pm »
Ваљда ги прочита моите постови. Баш ми се праи дискусија на тема Опел и негова интеграција во ПСА. Да си кажат луѓе мислења, итн. На Мартин постот ми беше смешен, мора да признаеш дека е добра заебанција. :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3386 на: 19 Јуни 2017, 18:07:05 pm »
Premium и reliability не се поврзани, и повторно рекла казала муабети пасат 30к, колата се распаѓа и такви маалски муабети не држат вода. Истово можам да го кажам за било кој бренд, затоа и се викаат маалски/џаболебарски муабети.

Алфа со 2 модели се прави премиум, но да видиме времето ќе покаже. Мора да извадат повеќе модели во секој случај, рано е да се коментира.

И убаво пишува во дефиницјата што си ја споделил со нас -  high-quality не е исто со reliability. Ауди А4 има повеќе изолација, помеки и квалитетни материјали во внатрешност, генерално подвозјето е алуминиум a не челик како кај пасат/суперб итн. Од кај да знам, можеби супербот а нај доверлив автомобил од сите овие.


Муабетот не е рекла казала, тоа ако те гаѓа лично јбг... Ова е реалноат и дел од нивните вработени се добро запознаени со тоа. Пасатот е  некомлетиран пуштен во продажба...

Дај пиши што е работа пошто никој друг не сака да каже.


Само не тука...
Ова е тема строго за био разградливи автомобили.

Speaking of..одам да проверам дали барем бандажите ми останале здрави од Опелов или со невремево и тие истекле во канализација.



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3387 на: 19 Јуни 2017, 18:12:35 pm »
Цдти ќе останат на опел или беа позајмени? Сега ХДИ ќе ставаат?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3388 на: 19 Јуни 2017, 18:17:06 pm »
CDTi делумно беа на Opel, делумно на Isuzu, делумно на Fiat.. Логично е да ги припојат кон HDi.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3389 на: 19 Јуни 2017, 19:11:06 pm »
Вистината (а не муабет) е дека пасатот е ПРЕД време пуштен во продажба за да биде во конкуренција со сите тогашни нови модели како и да биде во конкуренција со изборот за најдобар автомобил. Дефектите, несовршеностите (а ги има во огромен број) кои им се случуваат на веќе произведените возила, од проблеми во погонски едници, електорника како и КОЗМЕТИЧКИ проблеми (лајсна хромирана околу прозор може да ти се откачи на 200км/ч), се ревидираат, доусовршуваат, па по некои си 2 год од производство проблемите се според нив целосно отстранети.
пс. ова важи за seat, vw, skoda, но не и AUDI, porШ, итн...