Објективно можам да зборувам, бидејќи сум ја видел колата и сум ја видел (и возел) досегашната конкуренција. Субјективно можам да зборувам бидејќи и јас сум човек и јас имам мои лични ставови и мислења. Објективните и субјективните ставови може да се поклопуваат, а и не мораат. Објективно, Hyundai i20 најверојатно е одлична кола. Субјективно, никогаш не би ја купил.
Колата што е донесена е со Enjoy пакет на опрема. Второ ниво. На тоа се додадени 7-инчен IntelliLink мултимедијален уред, трокрак кожен волан, алуминиумски 16ки и LED дневни светла. Опремата си е прилично добра, далеку од сиромашна, односно Голи Ку*ац опремата што ја даваат за 8900 евра.
1.4 бензинче, 90 коња. 13.473 евра, односно акциски со попуст за 12.489 евра.
Од прееска ги коментирам работите што сум ги видел, и ништо повеќе. Не коментирав за управливост, нити па за комфор, нити ништо. Зборувам за визуелниот ефект и првиот контакт. Визуелно се приметува дека е „пренесен“ модел, особено во стаклата. Исти се со старата верзија. Во ентериерот има подобрување во однос на материјалите, и тоа и го кажав, али сè уште имаат простор за подобрување.
Не ви пцујам ни јас мајка, ама вие така се однесувате. Скраја да е да се размислело околу, и (можеби) прифатело нечие објективно мислење.
Не гледате низ розеви очила? Да не беше така, барем еден од вас ќе кажеше „у мајку му, тешка е, требале да поработат малку на тоа.“ Ама не, a good offense is the best defense.