Се што успеа да кажеш е дека луѓето што работат маркетинг за VW се покреативни и подобри од луѓето што работат маркетинг за Opel.
Пак ќе ти кажам, не си пуштај филмови. Поентата на маркетингот е да ти продаде продукт, услуга или филозофија. Или, уште подобро, да ти продаде нешто што не ти ни треба.
Тоа што VW успеал да направи креативни и интересни реклами кои успеале да продадат возила (па макар и со преувеличување и „вулгаризација“ како што си напишал), тоа е плус за брендот и покажува некаква креативност, познавање на пазарот и интересите на купувачите.
Читајќи ги твоите постови, човек ќе си помисли дека Opel е враќањето на Исус, неразбрано и игнорирано од широките народни маси (што се гледа и по продажбата), а VW е олицетворение на ѓаволот, реинкарнација на Хитлер, изворот на сето зло во светот а директорите на VW пред спиење убиваат по една мала фока и пијат крв од новороденчиња.