Автор Тема: 2005 Ford Mondeo ST220  (Прочитано 18811 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #15 на: 25 Ноември 2021, 20:06:16 pm »
Па, па, па, кола за мерак. Колиште!


Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17501
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #16 на: 25 Ноември 2021, 20:36:34 pm »
Ламбдите после катализатор читаат нешто... Ако имала колава некој друг неидентификуван дефект поради кој работела на побогата смеса, катализаторите може да се капут.

А може и само сондите да се рикнати, што не смее да се исклучи како причина. Ако имаш понапредна дијагностика на располагање што може да следи параметри на сензори во живо, разгледај како работат ламбда сондите во лер и во други режими на возење.

Отсутен saturn5k

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #17 на: 25 Ноември 2021, 21:41:27 pm »
Ламбдите после катализатор читаат нешто... Ако имала колава некој друг неидентификуван дефект поради кој работела на побогата смеса, катализаторите може да се капут.

А може и само сондите да се рикнати, што не смее да се исклучи како причина. Ако имаш понапредна дијагностика на располагање што може да следи параметри на сензори во живо, разгледај како работат ламбда сондите во лер и во други режими на возење.

Мојата теорија за катализаторите се совпаѓа со покачената работна температура на моторот. Многу често се вклучува вентилаторот, а од денеска возам со OBD и можам да забележам дека во 1 и 2 кога движам споро температурата оди до 105 и паѓа до 95 откако ќе издува вентилаторот.

При вожња на отворено температурата е во нормала ~ 90ц.

Ако се запушени тогаш симптомот на покачена температура е резултат на тоа. Јас се сомневав на термостат и лош антифриз...

Отсутен saturn5k

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #18 на: 26 Ноември 2021, 14:10:08 pm »
Сервис 2 - 225.900км - 26.11.2021

Нови плински дизни (брзи), нови црева, нови плински филтри
Цена: 10.000 со монтажа


Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1131
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #19 на: 26 Ноември 2021, 14:21:56 pm »
Фала ви на сите за честитките, да се враќа поубаво :)

Денеска имав време да го газам по автопатишта и нешто што забележав е дека губи сила над 4.500 до 6.000 обртаи - бензин. Не може да постигне максимална брзина и се губи некаде околу 180-190, едноставно силата не е тука за да го подбутне повеќе.

При проверка на грешки со OBD, ги појавува P0420 (Bank 1) и P0430 (Bank 2) - Catalyst System Efficiency Below Threshold.

Се мислам дали е можно да се затнати катализатори (има 2), лоши сензори или фалш ваздух? Мене ми се чини да е првото... Мислење?

 

посети сервис, ама заобиколи МиДа. Имаше, можда некој друг FORD-џија го знае еден во Радишани, оклу Зајо и Кардаш тука беше.

Отсутен saturn5k

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #20 на: 26 Ноември 2021, 15:43:10 pm »
Фала ви на сите за честитките, да се враќа поубаво :)

Денеска имав време да го газам по автопатишта и нешто што забележав е дека губи сила над 4.500 до 6.000 обртаи - бензин. Не може да постигне максимална брзина и се губи некаде околу 180-190, едноставно силата не е тука за да го подбутне повеќе.

При проверка на грешки со OBD, ги појавува P0420 (Bank 1) и P0430 (Bank 2) - Catalyst System Efficiency Below Threshold.

Се мислам дали е можно да се затнати катализатори (има 2), лоши сензори или фалш ваздух? Мене ми се чини да е првото... Мислење?

 

посети сервис, ама заобиколи МиДа. Имаше, можда некој друг FORD-џија го знае еден во Радишани, оклу Зајо и Кардаш тука беше.

Во сабота се договорив кај еден пријател да ги анализира сондите и како се понашаат. Денес имав време да свртам докај ауспухџија и ми кажа дека не би требало да има проблем со катализаторот, го „мирисаше“ издувот и го осеќаше ваздухот шо излегува, како небаре сензор му беа тоа рацете и ми вика не е затнат :)

Во меѓувреме само што нарачав нова водена пумпа, термостат и сензор за температура (Стрелка покажува 80c, а на OBD читам 100-105c (пали перка на 105) во мирување, 90c во возење - go figure)... I have too much time on my hands :)

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5546
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #21 на: 26 Ноември 2021, 15:47:00 pm »
Обично на пуфнато/прднато смрди ако е затнат катализаторот, затоа мирисал :)
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43701
  • Il Moderatore
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #22 на: 26 Ноември 2021, 20:10:39 pm »

Денес имав време да свртам докај ауспухџија и ми кажа дека не би требало да има проблем со катализаторот, го „мирисаше“ издувот и го осеќаше ваздухот шо излегува, како небаре сензор му беа тоа рацете и ми вика не е затнат :)


Даа тие се најјаки мајстори, рука што ставаат на ауспх, да видат како пулсираат издувните гасови. А и со мирисањето е одлична дијагностика :D

Обично на пуфнато/прднато смрди ако е затнат катализаторот, затоа мирисал :)

На пуфнато/прднато смрди ако стигне несогорен бензин до катализаторот:
Whenever gasoline gets to the catalytic converter, it will transform the amounts of hydrogen sulfide into sulfur dioxide. This will cause the catalytic converter to not process the gases as it should, which will give the smell of rotten eggs


Запушен катализатор се детектира со мерење температура, мерење вакуум, може и со притисок на влезна ламбда сонда итн.. Не со рука и нос.

BTW @saturn5k одлично ауто! Едно време го гледав на оглас и сакав да го земам, ама сакав алфа, па не го земав :( Баш ми е мило што отишло аутото кај што некој што е мераклија и ќе го среди како што треба :) Со здравје да си го возиш и чуваш  :)

Искрено, јас би се отарасил од плинскиот уред.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #23 на: 27 Ноември 2021, 12:25:13 pm »
Со среќа да се вози! Ти посакувам раат возење и помалку главоболки за разлика од мене со моето Мондео;D

Рачната кочница е познат проблем на Мондео, иако имаш од поновиот тип кои се штелуваат рачно (а не автоматски) сепак ти препорачувам да ги провериш задните шепи дали враќаат како што треба по отпуштање на рачната - често знаат да заглавуваат. Ако ти е слаба рачната и по штелувањето, нови сајли се околу 1600 ден. комплет. Јас за да ја оправам рачната менував задна лева шепа, сајли и цел механизам за рачна кочница. И пак не е коска рачната, треба да одам да ја штелуваат. Зимно време избегнувај користење на рачната.

Во однос на потрошувачката на уље, следи ја состојбата и проверувај често, кај мене 5-30W го трошеше премногу, сега сменив на 10-40W и е за нијанса намалено. Иако е сосем друг мотор, сепак познати се по потрошувачка на уље.

Грешката P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) е активна и кај мене. Ја бришам и се појавува после 30км градска или околу 100км возење на отворено.

Ако менуваш чаури на заден трап, ќе пишеш колку ќе те чини тоа задоволство, кај мене се заминати.

Паметно што си го сменил цревото, провери ги и останатите црева за секој случај. Јас ги сменив двете што одат од хладњак до мотор.

Отсутен saturn5k

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #24 на: 27 Ноември 2021, 18:24:01 pm »
Со среќа да се вози! Ти посакувам раат возење и помалку главоболки за разлика од мене со моето Мондео;D

Рачната кочница е познат проблем на Мондео, иако имаш од поновиот тип кои се штелуваат рачно (а не автоматски) сепак ти препорачувам да ги провериш задните шепи дали враќаат како што треба по отпуштање на рачната - често знаат да заглавуваат. Ако ти е слаба рачната и по штелувањето, нови сајли се околу 1600 ден. комплет. Јас за да ја оправам рачната менував задна лева шепа, сајли и цел механизам за рачна кочница. И пак не е коска рачната, треба да одам да ја штелуваат. Зимно време избегнувај користење на рачната.

Во однос на потрошувачката на уље, следи ја состојбата и проверувај често, кај мене 5-30W го трошеше премногу, сега сменив на 10-40W и е за нијанса намалено. Иако е сосем друг мотор, сепак познати се по потрошувачка на уље.

Грешката P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) е активна и кај мене. Ја бришам и се појавува после 30км градска или околу 100км возење на отворено.

Ако менуваш чаури на заден трап, ќе пишеш колку ќе те чини тоа задоволство, кај мене се заминати.

Паметно што си го сменил цревото, провери ги и останатите црева за секој случај. Јас ги сменив двете што одат од хладњак до мотор.

Рачната кочница е ок сега, задните шепи не блокираат - проверено.
P0420 веќе не се појавува.. Моментално P0171 - 0174 System Running To Lean... Не сум проверил фуел трим, можно е да е некој вакум / црево..

Отсутен saturn5k

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #25 на: 27 Ноември 2021, 19:40:26 pm »
Error Codes P0171 - P0174 System Lean

Проверка на Fuel Trim на Idle:

Bank 1 Long Term: 9.38%
Bank 2 Long Term: 12.5%
Bank 1 Short Term: 14%
Bank 2 Short Term: 14.06%
Engine Coolant Temp: 100C

...можно е да е вакум некаде, треба да се провери


Отсутен saturn5k

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #26 на: 28 Ноември 2021, 01:37:26 am »
Вакумот е среден, лабаво црево.

Во лер:
Short Term и Long Term Fuel Trim сега се во граници на нормала +/- 0-5%
Coolant Temp ~96-103c (вентилатор се вклучува на 103, после 15-20 секунди температура паѓа до 95-6c и пак назад до 103)

При возење се покачува Long Term Fuel Tril:
Bank 1 Long Term: ~20-25%
Bank 2 Long Term: ~20-25%

Downhill Temp: 88c
Pull Temp: 95c

Повторно Error Codes P0171 - P0174 System Lean.

6th Gear 120km/h 12l/100  :P

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3469
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #27 на: 28 Ноември 2021, 12:43:31 pm »
Во Тим Ауто да не ја носеше? :D
Ти свирнав вчера во Марино на разминување :D

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #28 на: 28 Ноември 2021, 15:04:57 pm »
Siromasna e smesata znaci ne e do vakumot

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk


Отсутен saturn5k

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
Одг: 2005 Ford Mondeo ST220
« Одговори #29 на: 28 Ноември 2021, 15:33:28 pm »
@nikola_bb

Code P0171 indicates Bank 1 of the engine has a lean fuel mixture
System Lean значи дека моторот „наводно“ работи со lean смеса на гориво и фрла повеќе гориво за да компензира -  Rich Mixture.
Затоа и Fuel Trim under load рипа на 20%.

https://www.aa1car.com/library/ford_lean_codes.htm