Автор Тема: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line  (Прочитано 5387 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« на: 05 Октомври 2021, 17:51:35 pm »






https://www.carclub.mk/2021/10/05/turbo-test-ford-focus-1-0-ecoboost-125-st-line-lesen-za-preporacuvanje/

Одлично опремен, погодена боја, дури и моторчето е одлично. Focus каков што треба да биде. Единствено не ми се допаѓаат тркалата.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #1 на: 05 Октомври 2021, 18:03:52 pm »
Врвно ауто. Со среќа продажбата.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #2 на: 06 Октомври 2021, 07:04:13 am »
Стварно е супер комбинација. Уште подобар би бил со 1.5-литарскиот екобуст, ама и ова е многу, многу добро. Знам дека уште има скепса околу моторот, ама на сите што не веруваат - ете ја колата во салон, регистрирана, може да се проба. Одете, пробајте.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #3 на: 06 Октомври 2021, 10:23:46 am »
Знам дека уште има скепса околу моторот, ама на сите што не веруваат - ете ја колата во салон, регистрирана, може да се проба. Одете, пробајте.

Кој има скепса веќе за турбо бензин? Можеби некои чичиња од Југославија што освен сто кец и дизел мотор не виделе друго. Скепса за ТБ имаше пред 5 години, уште беше тоа вауу, па леле мал мотор па нема да издржи 100.000км ќе се распадне и други будалаштини. 5 години потоа мислам дека 99% од популацијава влегле во кола со турбо бензин па веќе увиделе дека е топ и дека атмо мотор освен за викенд возило не треба да постои веќе и да е укинат со закон. 

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #4 на: 06 Октомври 2021, 11:15:32 am »
Одлично изгледа, мене многу ми прави мерак.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #5 на: 06 Октомври 2021, 12:42:28 pm »
Супер си е Фордчето. Ја пре би 1.5 :) заради моќ не дека имам проблем да го возам 1.0.

Боичката топ.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2748
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #6 на: 06 Октомври 2021, 13:24:43 pm »
Знам дека уште има скепса околу моторот, ама на сите што не веруваат - ете ја колата во салон, регистрирана, може да се проба. Одете, пробајте.

Кој има скепса веќе за турбо бензин? Можеби некои чичиња од Југославија што освен сто кец и дизел мотор не виделе друго. Скепса за ТБ имаше пред 5 години, уште беше тоа вауу, па леле мал мотор па нема да издржи 100.000км ќе се распадне и други будалаштини. 5 години потоа мислам дека 99% од популацијава влегле во кола со турбо бензин па веќе увиделе дека е топ и дека атмо мотор освен за викенд возило не треба да постои веќе и да е укинат со закон. 

Јас имам скепса за 1.0 турбо бензинец со 3 цилиндри. Пробав киа хсеед со 1.0 трицилиндраш со 120 коња и испадна невидена катастрофа. После си земав атмосферец од хонда и тврдам дека е многу подобар од тој турбо бензински мотор.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #7 на: 06 Октомври 2021, 16:15:45 pm »
Si trebal da probas Focus, ovoj e eden on najnagraduvanite  i najdobri motori vo poslednite 5 godini.
Samo sto preterale so cena za ST-line. Za slicni pari ima poopremen i posnazen Honda Civic 1.5 turbo benzin 180ks.

Sekako i Honda e top, koj atmo motor?
« Последно менување: 06 Октомври 2021, 16:22:05 pm M3V8 »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #8 на: 06 Октомври 2021, 16:20:58 pm »
Си има, си има скепса. Моторчето е одлично, и е многу подобро и поефикасно од армиските кои ги заменува.

Само треба човек да проба, да поднаучи да користи правилно и да ужива.

Еве, @MartinAlfista го повозе Фокусот, нека каже.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #9 на: 06 Октомври 2021, 17:25:59 pm »
Пробај ги Форд или Пежо со ТБ, па тие ако не чинат еве јавно ќе се извинам.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #10 на: 06 Октомври 2021, 17:28:58 pm »
Samo sto preterale so cena za ST-line. Za slicni pari ima poopremen i posnazen Honda Civic 1.5 turbo benzin 180ks.

Да не си грешка? Го гледам ценовникот, имаат само еден модел во понуда, и тој е 29.990.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #11 на: 06 Октомври 2021, 19:29:07 pm »
Јас имам скепса за 1.0 турбо бензинец со 3 цилиндри. Пробав киа хсеед со 1.0 трицилиндраш со 120 коња и испадна невидена катастрофа. После си земав атмосферец од хонда и тврдам дека е многу подобар од тој турбо бензински мотор.


Почна кампањата и на форум изгледа.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #12 на: 06 Октомври 2021, 19:44:39 pm »
Јас имам скепса за 1.0 турбо бензинец со 3 цилиндри. Пробав киа хсеед со 1.0 трицилиндраш со 120 коња и испадна невидена катастрофа. После си земав атмосферец од хонда и тврдам дека е многу подобар од тој турбо бензински мотор.

Нешто си згрешил.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #13 на: 06 Октомври 2021, 19:49:05 pm »
Знам дека уште има скепса околу моторот, ама на сите што не веруваат - ете ја колата во салон, регистрирана, може да се проба. Одете, пробајте.

Кој има скепса веќе за турбо бензин? Можеби некои чичиња од Југославија што освен сто кец и дизел мотор не виделе друго. Скепса за ТБ имаше пред 5 години, уште беше тоа вауу, па леле мал мотор па нема да издржи 100.000км ќе се распадне и други будалаштини. 5 години потоа мислам дека 99% од популацијава влегле во кола со турбо бензин па веќе увиделе дека е топ и дека атмо мотор освен за викенд возило не треба да постои веќе и да е укинат со закон. 

Јас имам скепса за 1.0 турбо бензинец со 3 цилиндри. Пробав киа хсеед со 1.0 трицилиндраш со 120 коња и испадна невидена катастрофа. После си земав атмосферец од хонда и тврдам дека е многу подобар од тој турбо бензински мотор.
И фокусов се нуди со 1.5 атмосферски мотор. Можам да кажам дека навистина е добар, само што си е добри литро-две изнад 1.0екобуст.

За овој Фокус реално ако правиме муабет јас би 2.3 турбо бензин. Реално тоа е тоа. Растеретен, лабав. И треба да е испод 30000 во тоа издание. Реално.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #14 на: 06 Октомври 2021, 20:19:38 pm »
Одлично си е моторчето, доволно за колата, тивко и мирно работи. Јас би сакал да имаше малку повеќе вртежен момент ама сепак е 1.0 и разбирливо е, си треба капацитет за вртежен момент.

Исто имам замерка за поновиве коли меѓу кои и Фокусов а тоа е предолго задржување на вртежи. Конкретно кај оваа "поспортска" верзија нема потреба од такви еко-глупости и скроз го расипува меракот при обид за диманично менување брзини.

Генерален впечаток за колата е многу позитивен, многу добро склопен и заштрафен Форд со убави материјали, одлична ергономија и многу убаво и лесно се движи. Замерката ми е таа - барем на ST Line да има друга мапа со малку повеќе торк и отстрането држење на вртежи.