Одлично си е моторчето, доволно за колата, тивко и мирно работи. Јас би сакал да имаше малку повеќе вртежен момент ама сепак е 1.0 и разбирливо е, си треба капацитет за вртежен момент.
Исто имам замерка за поновиве коли меѓу кои и Фокусов а тоа е предолго задржување на вртежи. Конкретно кај оваа "поспортска" верзија нема потреба од такви еко-глупости и скроз го расипува меракот при обид за диманично менување брзини.
Генерален впечаток за колата е многу позитивен, многу добро склопен и заштрафен Форд со убави материјали, одлична ергономија и многу убаво и лесно се движи. Замерката ми е таа - барем на ST Line да има друга мапа со малку повеќе торк и отстрането држење на вртежи.
Како мислиш држење на вртежи?
Исто што не можам да укопчам е дека некаде вели моторот има 200нм вртежен момент, некаде вели 170нм.
Што турбаш е тоа со 170 њм, па и 200 њм. Премалку според мене, особено за кола што кошта толку многу.
Еп рачунај атмосферски 1.0 има 90нм +/-, турбашот има дупло, ете каков турбаш е, како 1.8 Атмосферец.
Одлично си е моторчето, доволно за колата, тивко и мирно работи. Јас би сакал да имаше малку повеќе вртежен момент ама сепак е 1.0 и разбирливо е, си треба капацитет за вртежен момент.
Исто имам замерка за поновиве коли меѓу кои и Фокусов а тоа е предолго задржување на вртежи. Конкретно кај оваа "поспортска" верзија нема потреба од такви еко-глупости и скроз го расипува меракот при обид за диманично менување брзини.
Генерален впечаток за колата е многу позитивен, многу добро склопен и заштрафен Форд со убави материјали, одлична ергономија и многу убаво и лесно се движи. Замерката ми е таа - барем на ST Line да има друга мапа со малку повеќе торк и отстрането држење на вртежи.
Како мислиш држење на вртежи?
Исто што не можам да укопчам е дека некаде вели моторот има 200нм вртежен момент, некаде вели 170нм.
Најверојатно мисли на rev hang. Тоа е кога менуваш брзина и е притиснат кумплунг, а вртежите многу бавно паѓаат
Аааа да, може да е, такво непшто постои. На пример кога шифташ од 2500 тигаш ги замрзнува вртежите на 1750 и кога ќе пуштиш куплунг вртежите се погодени, нема клоцање, нема трошење ламела. Ако не се лажам тоа се вика Rev matching?