Автор Тема: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line  (Прочитано 5384 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #15 на: 06 Октомври 2021, 21:12:09 pm »
Одлично си е моторчето, доволно за колата, тивко и мирно работи. Јас би сакал да имаше малку повеќе вртежен момент ама сепак е 1.0 и разбирливо е, си треба капацитет за вртежен момент.

Исто имам замерка за поновиве коли меѓу кои и Фокусов а тоа е предолго задржување на вртежи. Конкретно кај оваа "поспортска" верзија нема потреба од такви еко-глупости и скроз го расипува меракот при обид за диманично менување брзини.

Генерален впечаток за колата е многу позитивен, многу добро склопен и заштрафен Форд со убави материјали, одлична ергономија и многу убаво и лесно се движи. Замерката ми е таа - барем на ST Line да има друга мапа со малку повеќе торк и отстрането држење на вртежи.

Како мислиш држење на вртежи?

Исто што не можам да укопчам е дека некаде вели моторот има 200нм вртежен момент, некаде вели 170нм.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #16 на: 06 Октомври 2021, 21:27:13 pm »
Одлично си е моторчето, доволно за колата, тивко и мирно работи. Јас би сакал да имаше малку повеќе вртежен момент ама сепак е 1.0 и разбирливо е, си треба капацитет за вртежен момент.

Исто имам замерка за поновиве коли меѓу кои и Фокусов а тоа е предолго задржување на вртежи. Конкретно кај оваа "поспортска" верзија нема потреба од такви еко-глупости и скроз го расипува меракот при обид за диманично менување брзини.

Генерален впечаток за колата е многу позитивен, многу добро склопен и заштрафен Форд со убави материјали, одлична ергономија и многу убаво и лесно се движи. Замерката ми е таа - барем на ST Line да има друга мапа со малку повеќе торк и отстрането држење на вртежи.

Како мислиш држење на вртежи?

Исто што не можам да укопчам е дека некаде вели моторот има 200нм вртежен момент, некаде вели 170нм.

Што турбаш е тоа со 170 њм, па и 200 њм. Премалку според мене, особено за кола што кошта толку многу.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #17 на: 06 Октомври 2021, 21:39:12 pm »
Одлично си е моторчето, доволно за колата, тивко и мирно работи. Јас би сакал да имаше малку повеќе вртежен момент ама сепак е 1.0 и разбирливо е, си треба капацитет за вртежен момент.

Исто имам замерка за поновиве коли меѓу кои и Фокусов а тоа е предолго задржување на вртежи. Конкретно кај оваа "поспортска" верзија нема потреба од такви еко-глупости и скроз го расипува меракот при обид за диманично менување брзини.

Генерален впечаток за колата е многу позитивен, многу добро склопен и заштрафен Форд со убави материјали, одлична ергономија и многу убаво и лесно се движи. Замерката ми е таа - барем на ST Line да има друга мапа со малку повеќе торк и отстрането држење на вртежи.

Како мислиш држење на вртежи?

Исто што не можам да укопчам е дека некаде вели моторот има 200нм вртежен момент, некаде вели 170нм.

Најверојатно мисли на rev hang. Тоа е кога менуваш брзина и е притиснат кумплунг, а вртежите многу бавно паѓаат
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #18 на: 07 Октомври 2021, 12:01:36 pm »
Одлично си е моторчето, доволно за колата, тивко и мирно работи. Јас би сакал да имаше малку повеќе вртежен момент ама сепак е 1.0 и разбирливо е, си треба капацитет за вртежен момент.

Исто имам замерка за поновиве коли меѓу кои и Фокусов а тоа е предолго задржување на вртежи. Конкретно кај оваа "поспортска" верзија нема потреба од такви еко-глупости и скроз го расипува меракот при обид за диманично менување брзини.

Генерален впечаток за колата е многу позитивен, многу добро склопен и заштрафен Форд со убави материјали, одлична ергономија и многу убаво и лесно се движи. Замерката ми е таа - барем на ST Line да има друга мапа со малку повеќе торк и отстрането држење на вртежи.

Како мислиш држење на вртежи?

Исто што не можам да укопчам е дека некаде вели моторот има 200нм вртежен момент, некаде вели 170нм.

Што турбаш е тоа со 170 њм, па и 200 њм. Премалку според мене, особено за кола што кошта толку многу.

Еп рачунај атмосферски 1.0 има 90нм +/-, турбашот има дупло, ете каков турбаш е, како 1.8 Атмосферец.

Одлично си е моторчето, доволно за колата, тивко и мирно работи. Јас би сакал да имаше малку повеќе вртежен момент ама сепак е 1.0 и разбирливо е, си треба капацитет за вртежен момент.

Исто имам замерка за поновиве коли меѓу кои и Фокусов а тоа е предолго задржување на вртежи. Конкретно кај оваа "поспортска" верзија нема потреба од такви еко-глупости и скроз го расипува меракот при обид за диманично менување брзини.

Генерален впечаток за колата е многу позитивен, многу добро склопен и заштрафен Форд со убави материјали, одлична ергономија и многу убаво и лесно се движи. Замерката ми е таа - барем на ST Line да има друга мапа со малку повеќе торк и отстрането држење на вртежи.

Како мислиш држење на вртежи?

Исто што не можам да укопчам е дека некаде вели моторот има 200нм вртежен момент, некаде вели 170нм.

Најверојатно мисли на rev hang. Тоа е кога менуваш брзина и е притиснат кумплунг, а вртежите многу бавно паѓаат

Аааа да, може да е, такво непшто постои. На пример кога шифташ од 2500 тигаш ги замрзнува вртежите на 1750 и кога ќе пуштиш куплунг вртежите се погодени, нема клоцање, нема трошење ламела. Ако не се лажам тоа се вика Rev matching?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3877
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #19 на: 07 Октомври 2021, 12:50:46 pm »
Одлично си е моторчето, доволно за колата, тивко и мирно работи. Јас би сакал да имаше малку повеќе вртежен момент ама сепак е 1.0 и разбирливо е, си треба капацитет за вртежен момент.

Исто имам замерка за поновиве коли меѓу кои и Фокусов а тоа е предолго задржување на вртежи. Конкретно кај оваа "поспортска" верзија нема потреба од такви еко-глупости и скроз го расипува меракот при обид за диманично менување брзини.

Генерален впечаток за колата е многу позитивен, многу добро склопен и заштрафен Форд со убави материјали, одлична ергономија и многу убаво и лесно се движи. Замерката ми е таа - барем на ST Line да има друга мапа со малку повеќе торк и отстрането држење на вртежи.

Како мислиш држење на вртежи?

Исто што не можам да укопчам е дека некаде вели моторот има 200нм вртежен момент, некаде вели 170нм.

Што турбаш е тоа со 170 њм, па и 200 њм. Премалку според мене, особено за кола што кошта толку многу.

Еп рачунај атмосферски 1.0 има 90нм +/-, турбашот има дупло, ете каков турбаш е, како 1.8 Атмосферец.


Рачунај дека имаш и 1500-2000 rpm плус со максимален торк за разлика од дизел каде 3500 вртежи е некаде до каде можат да го држат истиот торк. И далеку повеќе од 1.8 атмосферец кој токркот ќе го постине над 3000 rpm.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #20 на: 07 Октомври 2021, 12:55:13 pm »
1.8 атмо вади преку сила 170нм и тоа на 4200 обртаи. Тотално некорисно и тромо во реални услови.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #21 на: 07 Октомври 2021, 16:45:31 pm »
Одлично си е моторчето, доволно за колата, тивко и мирно работи. Јас би сакал да имаше малку повеќе вртежен момент ама сепак е 1.0 и разбирливо е, си треба капацитет за вртежен момент.

Исто имам замерка за поновиве коли меѓу кои и Фокусов а тоа е предолго задржување на вртежи. Конкретно кај оваа "поспортска" верзија нема потреба од такви еко-глупости и скроз го расипува меракот при обид за диманично менување брзини.

Генерален впечаток за колата е многу позитивен, многу добро склопен и заштрафен Форд со убави материјали, одлична ергономија и многу убаво и лесно се движи. Замерката ми е таа - барем на ST Line да има друга мапа со малку повеќе торк и отстрането држење на вртежи.

Како мислиш држење на вртежи?

Исто што не можам да укопчам е дека некаде вели моторот има 200нм вртежен момент, некаде вели 170нм.

Што турбаш е тоа со 170 њм, па и 200 њм. Премалку според мене, особено за кола што кошта толку многу.

Еп рачунај атмосферски 1.0 има 90нм +/-, турбашот има дупло, ете каков турбаш е, како 1.8 Атмосферец.

Одлично си е моторчето, доволно за колата, тивко и мирно работи. Јас би сакал да имаше малку повеќе вртежен момент ама сепак е 1.0 и разбирливо е, си треба капацитет за вртежен момент.

Исто имам замерка за поновиве коли меѓу кои и Фокусов а тоа е предолго задржување на вртежи. Конкретно кај оваа "поспортска" верзија нема потреба од такви еко-глупости и скроз го расипува меракот при обид за диманично менување брзини.

Генерален впечаток за колата е многу позитивен, многу добро склопен и заштрафен Форд со убави материјали, одлична ергономија и многу убаво и лесно се движи. Замерката ми е таа - барем на ST Line да има друга мапа со малку повеќе торк и отстрането држење на вртежи.

Како мислиш држење на вртежи?

Исто што не можам да укопчам е дека некаде вели моторот има 200нм вртежен момент, некаде вели 170нм.

Најверојатно мисли на rev hang. Тоа е кога менуваш брзина и е притиснат кумплунг, а вртежите многу бавно паѓаат

Аааа да, може да е, такво непшто постои. На пример кога шифташ од 2500 тигаш ги замрзнува вртежите на 1750 и кога ќе пуштиш куплунг вртежите се погодени, нема клоцање, нема трошење ламела. Ако не се лажам тоа се вика Rev matching?

Јебига, у право си. Мада споредбата ја правев 1.4, 1.8 атмосферец, тука ја утнав Милеее :(

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #22 на: 07 Октомври 2021, 21:06:36 pm »
Јебига, у право си. Мада споредбата ја правев 1.4, 1.8 атмосферец, тука ја утнав Милеее :(

Е добро де, си ја утнал, голема работа. Не ти правам ништо, без гајле ;D

Присутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1727
CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #23 на: 07 Октомври 2021, 22:26:22 pm »
Го возев истиот овој Фокус минатата недела, одлично ауто. Моторот ме изненади највеќе.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #24 на: 08 Октомври 2021, 06:53:27 am »
1.0 turbo e sekako podobro od 1.4 atmo so go imaa prethodno kako entry model i tolku. Taman si e za sekojdnevno koristenje

1.5 turbo e praviot motor za kolicevo ako sakash neshto poveke


Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #25 на: 08 Октомври 2021, 07:53:26 am »
Одлично си е моторчето, доволно за колата, тивко и мирно работи. Јас би сакал да имаше малку повеќе вртежен момент ама сепак е 1.0 и разбирливо е, си треба капацитет за вртежен момент.

Исто имам замерка за поновиве коли меѓу кои и Фокусов а тоа е предолго задржување на вртежи. Конкретно кај оваа "поспортска" верзија нема потреба од такви еко-глупости и скроз го расипува меракот при обид за диманично менување брзини.

Генерален впечаток за колата е многу позитивен, многу добро склопен и заштрафен Форд со убави материјали, одлична ергономија и многу убаво и лесно се движи. Замерката ми е таа - барем на ST Line да има друга мапа со малку повеќе торк и отстрането држење на вртежи.

Како мислиш држење на вртежи?

Исто што не можам да укопчам е дека некаде вели моторот има 200нм вртежен момент, некаде вели 170нм.

Најверојатно мисли на rev hang. Тоа е кога менуваш брзина и е притиснат кумплунг, а вртежите многу бавно паѓаат

Аааа да, може да е, такво непшто постои. На пример кога шифташ од 2500 тигаш ги замрзнува вртежите на 1750 и кога ќе пуштиш куплунг вртежите се погодени, нема клоцање, нема трошење ламела. Ако не се лажам тоа се вика Rev matching?

Ова важи за брзина нагоре, а за надолу, ги крева вртежите, или не знае до толку?

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #26 на: 08 Октомври 2021, 09:35:45 am »

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #27 на: 08 Октомври 2021, 11:31:41 am »
Aха, ко ќе смени брзина, па при пуштање на куплунгот додава или одзема во зависност од брзината одбрана.

Само не знам зошто толку години им требаше ова да го измислат.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3477
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #28 на: 08 Октомври 2021, 11:36:53 am »
Мондеото на стариот го има ова, 2.0 TDCI Duratorq, значи уште пред 16+ години.

Отсутен ivanxh

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 611
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #29 на: 08 Октомври 2021, 11:39:30 am »
Фиестата моја стара 1.4 TDCI имаше rev-hang на мењање брзина, страшно ме иритираше дур не го навикнав.