Автор Тема: Вибрации при одредена брзина и кочење  (Прочитано 6481 пати)

Отсутен dudin

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Вибрации при одредена брзина и кочење
« Одговори #15 на: 28 Септември 2018, 22:11:51 pm »
Ако се одлучиш да рамниш дискови или евентуално нови да ставаш, обавезно каде што ќе го правиш тоа да ги проверат главините(главчините) со компаратор дали е некоја крива.
Зошто - затоа што го иамв овој проблем долго време, проверив се што можеше да се провери и на крај си купив компаратор и на мајстор сам си ги проверив. Две главини беа криви, една напред една назад. Пред ова, неколку пати рамнев дискови кои беа нови. Тие што беа на автомобилот кога го купив се искривија за рекордно време. Ги заменив со нови(Ashika) и новите ги правев 3 пати. Ставив други(TRW) и тие се искривија(по совет на "мајстори", според кои наводно дисковите (Ashika) биле неквалитетни. Ги послушав). Во целиот тој период испробав и други плочки и утврдив дека Ashika плочките беа веројатно потврди од новите кои ги ставив после нив ( Allied Nippon ) и придонесуваа за побрзо искривување. Од немајќи идеја што да превземам, променив и црева на кочници (Goodridge), течност ( Motul), специјални лубриканти набавив за пинчињата на клештите, клештите ги реставрирав комплетно со нови гумички и клипови...Да не речам нов сопирачки систем имам сега, а дисковите повторно се искривија после некое време. Проверката со компаратор дојде на крај и утврдив - задна десна главина отстапува 0.35мм, предна десна 0.2мм. Левите се прави, со отстапување од помалку од 0.02мм.
Се разбира, текот на настаните ќе беше комплетно поинаков да започнев со проверка на главините. Криви главини ќе ти ги искриват дисковите, точка. Започни со нивна проверка и успут рамни ги дисковите или стави си нови ако немаат веќе материјал за рамнење.

Затоа, те советувам , што и да правиш, најди го изворот на проблемот. Не верувам да постои поголем паталец од мене ( ако постои...сочувство му изразувам ) за оваа проблематика.
А мајстор нема кој ќе направи компарација на главините?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Вибрации при одредена брзина и кочење
« Одговори #16 на: 28 Септември 2018, 22:13:33 pm »
Како си ги искривил/може да се искриват главините?
Во таква состојба го купив автомобилот. Само што тоа го утврдив после 2 години.
Made in Japan ☮

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Вибрации при одредена брзина и кочење
« Одговори #17 на: 28 Септември 2018, 22:18:02 pm »
Ако се одлучиш да рамниш дискови или евентуално нови да ставаш, обавезно каде што ќе го правиш тоа да ги проверат главините(главчините) со компаратор дали е некоја крива.
Зошто - затоа што го иамв овој проблем долго време, проверив се што можеше да се провери и на крај си купив компаратор и на мајстор сам си ги проверив. Две главини беа криви, една напред една назад. Пред ова, неколку пати рамнев дискови кои беа нови. Тие што беа на автомобилот кога го купив се искривија за рекордно време. Ги заменив со нови(Ashika) и новите ги правев 3 пати. Ставив други(TRW) и тие се искривија(по совет на "мајстори", според кои наводно дисковите (Ashika) биле неквалитетни. Ги послушав). Во целиот тој период испробав и други плочки и утврдив дека Ashika плочките беа веројатно потврди од новите кои ги ставив после нив ( Allied Nippon ) и придонесуваа за побрзо искривување. Од немајќи идеја што да превземам, променив и црева на кочници (Goodridge), течност ( Motul), специјални лубриканти набавив за пинчињата на клештите, клештите ги реставрирав комплетно со нови гумички и клипови...Да не речам нов сопирачки систем имам сега, а дисковите повторно се искривија после некое време. Проверката со компаратор дојде на крај и утврдив - задна десна главина отстапува 0.35мм, предна десна 0.2мм. Левите се прави, со отстапување од помалку од 0.02мм.
Се разбира, текот на настаните ќе беше комплетно поинаков да започнев со проверка на главините. Криви главини ќе ти ги искриват дисковите, точка. Започни со нивна проверка и успут рамни ги дисковите или стави си нови ако немаат веќе материјал за рамнење.

Затоа, те советувам , што и да правиш, најди го изворот на проблемот. Не верувам да постои поголем паталец од мене ( ако постои...сочувство му изразувам ) за оваа проблематика.
А мајстор нема кој ќе направи компарација на главините?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Мора да има некаде, некој. Сум бил во повеќе сервиси. Еден дури и ме излага дека проверил со компаратор (му верував толку многу што му го оставив автомобилот и заминав, а имам обичај да седам кога се поправа автомобилот. И во Тојота Скопје седев и само што напуштив направија ујдрурма, а го напуштив сервисот по нивно барање, наводно менаџерот им бил дојден. А уствари план имале да прават мајмунарија). 

Би ти асистирал ако не успееш да најдеш, јас ќе ги проверам главините, имам инструмент. Ќе одиме кај некој механичар по твој избор, само да се стави автомобилот на дигалка и да се извадат дисковите треба.
Made in Japan ☮

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Вибрации при одредена брзина и кочење
« Одговори #18 на: 28 Септември 2018, 22:19:39 pm »
Многу работи не се запазуваат при монтирање на нови дискови и плочки. Јас ретко гледам кога ќе се симнат старите, главчината да се исчисти. Треба да се напраи стакло, метал да биде цела. Ретко кој мајстори го прават ова.
Тоа беше едно од првите мерки кои ги превзедов, чистење на налегнувачката површина на главината со дискот. Попусто...Што само по себе можеби може да биде причина, доколку не се исчистат, но во мојот случај главините беа криви.
Made in Japan ☮

Отсутен dudin

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Вибрации при одредена брзина и кочење
« Одговори #19 на: 29 Септември 2018, 10:52:20 am »
Ако се одлучиш да рамниш дискови или евентуално нови да ставаш, обавезно каде што ќе го правиш тоа да ги проверат главините(главчините) со компаратор дали е некоја крива.
Зошто - затоа што го иамв овој проблем долго време, проверив се што можеше да се провери и на крај си купив компаратор и на мајстор сам си ги проверив. Две главини беа криви, една напред една назад. Пред ова, неколку пати рамнев дискови кои беа нови. Тие што беа на автомобилот кога го купив се искривија за рекордно време. Ги заменив со нови(Ashika) и новите ги правев 3 пати. Ставив други(TRW) и тие се искривија(по совет на "мајстори", според кои наводно дисковите (Ashika) биле неквалитетни. Ги послушав). Во целиот тој период испробав и други плочки и утврдив дека Ashika плочките беа веројатно потврди од новите кои ги ставив после нив ( Allied Nippon ) и придонесуваа за побрзо искривување. Од немајќи идеја што да превземам, променив и црева на кочници (Goodridge), течност ( Motul), специјални лубриканти набавив за пинчињата на клештите, клештите ги реставрирав комплетно со нови гумички и клипови...Да не речам нов сопирачки систем имам сега, а дисковите повторно се искривија после некое време. Проверката со компаратор дојде на крај и утврдив - задна десна главина отстапува 0.35мм, предна десна 0.2мм. Левите се прави, со отстапување од помалку од 0.02мм.
Се разбира, текот на настаните ќе беше комплетно поинаков да започнев со проверка на главините. Криви главини ќе ти ги искриват дисковите, точка. Започни со нивна проверка и успут рамни ги дисковите или стави си нови ако немаат веќе материјал за рамнење.

Затоа, те советувам , што и да правиш, најди го изворот на проблемот. Не верувам да постои поголем паталец од мене ( ако постои...сочувство му изразувам ) за оваа проблематика.
А мајстор нема кој ќе направи компарација на главините?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Мора да има некаде, некој. Сум бил во повеќе сервиси. Еден дури и ме излага дека проверил со компаратор (му верував толку многу што му го оставив автомобилот и заминав, а имам обичај да седам кога се поправа автомобилот. И во Тојота Скопје седев и само што напуштив направија ујдрурма, а го напуштив сервисот по нивно барање, наводно менаџерот им бил дојден. А уствари план имале да прават мајмунарија). 

Би ти асистирал ако не успееш да најдеш, јас ќе ги проверам главините, имам инструмент. Ќе одиме кај некој механичар по твој избор, само да се стави автомобилот на дигалка и да се извадат дисковите треба.
Ќе се распрашам по мајсториве па ако никој неможе да ми заврши работа ќе ти пишам.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Отсутен dzanfranko

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 10
Одг: Вибрации при одредена брзина и кочење
« Одговори #20 на: 01 Ноември 2018, 14:39:01 pm »
Кај мене има вибрации само при нежно кочење на мала брзина (пример пред целосно сопирање на семафор) и страшно ме нервира. Колата има нови дискови и плочки . Кога монтираа нови гуми пред 4-5 месеци ми кажаа фека бандажите се ок... Некој совет за детекција на проблемот?

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Вибрации при одредена брзина и кочење
« Одговори #21 на: 01 Ноември 2018, 19:42:00 pm »
Кај мене има вибрации само при нежно кочење на мала брзина (пример пред целосно сопирање на семафор) и страшно ме нервира. Колата има нови дискови и плочки . Кога монтираа нови гуми пред 4-5 месеци ми кажаа фека бандажите се ок... Некој совет за детекција на проблемот?
Кој автомобил (марка и модел)?
Made in Japan ☮

Отсутен dzanfranko

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 10
Одг: Вибрации при одредена брзина и кочење
« Одговори #22 на: 02 Ноември 2018, 17:21:30 pm »
Seat Leon 2

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Вибрации при одредена брзина и кочење
« Одговори #23 на: 02 Ноември 2018, 22:19:00 pm »
Seat Leon 2
Барај мајстор да ги провери главините со компаратор.
Made in Japan ☮

Отсутен Kkkkk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 12
Одг: Вибрации при одредена брзина и кочење
« Одговори #24 на: 05 Октомври 2021, 11:55:02 am »
Здраво!!!
Имам проблем со дискови а можеби и друго нешто.
Проблемоот е тресење на волан при кочење од голема брзина, тресење на 50-60км/х кога возам како колата да ми оди лево десно ногу минимално едвај се осеќа тоа, исто на пример кога пред семафор во леер кога намалувам брзина исто како местото што е крив дискот таму закочува најмногу и како да сецка при кочењето. Во вожња ми тресе од 120 до 135км/х одприлика со балансирани гуми центрирано се.
Тоа што сум правел менење нови дискови напред го прекинува тресењето, по одредено време пак се појавува. Кај мирко од ѓорче бев ги проверив главчините десна предна бесе малку крива. После тоа нова главчина и рамнење на дисковите. Одеше се добро околу 10тина денови после тоа пак почнува исто. Следно беше рекламација на дисковите ми ги прифатија ми дадо Текстер нови местење и после одредено време пак почнува да тресе. За голф 6 се работи!!!
Некој паталец како мене ЧАРЕ да каже...

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Вибрации при одредена брзина и кочење
« Одговори #25 на: 05 Октомври 2021, 12:15:24 pm »
И покрај менувањето делови, има толку многу работи можат да тргнат во погрешен правец при монтажата, ако воопшто е детектиран проблемот што доведува до таква состојба.

Затоа се откажав од бркање гремлини кај i10, барем се додека не дојде ред за менување дискови и плочки, и додека вибрациите не прејдат во алармантно тресење.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17451
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Вибрации при одредена брзина и кочење
« Одговори #26 на: 05 Октомври 2021, 13:13:04 pm »
Точно никој не може да ти посочи, ама треба да си ги погледнеш сите делови што ротираат, почнувајќи од тркалата - провери си дали бандажите се криви.

После премини на внатрешни и надворешни зглобови како и самите полуосовини. Па на крај проверка на главчини пак, и тек после тоа ќе си смениш/израмниш дискови и нови плочки.

Вакви проблеми се решаваат по метод на елиминација од најефтино кон најскапо. И, како што откривме со други членови тука, инсистирај кога вулканизери ти вадат бандажи, да не ги малтретираат штрафовите со пневматскиот пиштол зошто и од тоа може да се искриви главчина.