Автор Тема: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp  (Прочитано 77618 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17562
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #435 на: 13 Јуни 2022, 21:09:04 pm »
112 ти беше ментална граница?

Мене 95+...

Последен полн резервоар го точев на 95 денари на 31.05, од тогаш само дополнив еднаш од 3/4 до фул ;D


Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3524
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #436 на: 13 Јуни 2022, 21:45:12 pm »
Боооо, до Побожје одеше? 😁

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17562
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #437 на: 13 Јуни 2022, 21:53:44 pm »
Боооо, до Побожје одеше? 😁

Истражи ја Македонија ;D

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5623
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #438 на: 14 Јуни 2022, 11:47:16 am »
Време е ТНГ да ти пиши на сообраќајната :D
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #439 на: 17 Јуни 2022, 08:57:24 am »
@Cuore Sportivo Се вртат муабети дека и ти си бил за отпишување со замената за GT ;D

Ајде отварај тема, уште имам надеж дека ќе докажеш спротивно ;D

Не бе каква тема, за жена ми е тоа.

Ја 155то ќе си го средувам

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #440 на: 17 Јуни 2022, 12:02:51 pm »

Па нели нема возачка невестата бе педер стар?

Ајде ајде, не се срами, покажи го Голфот.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17562
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #441 на: 20 Јуни 2022, 22:56:17 pm »
Проблем на сите MiTo/Giulietta, има различни симптоми од типот на нефункционален заден бришач, нефункционална брава, и како кај мене - порака на борд дека гепекот е отворен. За чудо - се друго функционираше кај мене, иако 4 жици беа скинати.





Решен проблем со малку калај, малку изолир, и малку запален показалец:


Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #442 на: 21 Јуни 2022, 08:27:23 am »
За ова треба добри нерви :)

Јас само наместо изолир, би ставил од оние изолации што се собираат на топлина, мн подобро изолираат од вода и не може да попушти лепакот како кај изолир траката.
Тоа што е мака на Мито, кај 147 беа конекторите за воздушни перничиња, леткум и калај, засекогаш го решаваат проблемот.
Во секој случај, сега штракај си за кеиф по копчињата :)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17562
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #443 на: 21 Јуни 2022, 08:39:11 am »
Тргнав со shrink tubing да го решам се ова, наместо до изолир, ама од топлината од лемилицата, цревото се собираше додека уште додавав калај...

Пробав два пати, два пати ми се случи истото, и се откажав од тој метод.

Иначе има доста поедноставен метод за решавање на ова, @marjanot го искористи тоа - patch harness со далеку пофлексибилни жици што би требало да трае подолго од колата.

Не ми се чекаше со недели да стигне китот, и не ми се даваа 1500-2000 денари, па решив саат време да потрошам за DIY.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #444 на: 21 Јуни 2022, 09:33:51 am »
Е да, ако нема мн место да се потргне изолацијата и е блиску до изворот на топлина...тогаш good old insulation tape

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5623
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #445 на: 21 Јуни 2022, 09:42:47 am »
Не знам шо си праел со лемилката за да те дупи хит шринкот, вака на сликата има ептен место долу на жицата за да ставиш парче 1/3 од должината. Во секој случај убава работа си завршил, изврти го од надвор плус и не знам дали е изводливо ама  ако е земи од кабел некој подебел  сечи ја гумената изолација и околу жиците обвиј ја со изолир, или па цревце некое со таква димензија.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #446 на: 21 Јуни 2022, 09:43:43 am »
Има slack (вишок) во жициве? Дека сега се малку потскратенки од што биле, за тоа прашувам.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17562
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #447 на: 21 Јуни 2022, 09:50:30 am »
Имаат своја гумена заштита, а и така беа уствари - од двете страни до некаде имаше пластично црево за инсталации, а средината (кај што се скинале) беше без црево, ваљда за да се движат полесно.

@Deni за вишок, имаше малку вишок ама не многу вишок. Би рекол кнап вишок. Не очекувам да се скинат пак, а ако се скинат, ќе ги средам со patch harness како што е и правилниот начин на поправка.

@vladic3110 и ја не знам што правев со лемилката, да бидам искрен ;D

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7852
  • Плинаш!!!
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #448 на: 21 Јуни 2022, 10:20:09 am »
И кај мене исти случај само на задната лева врата. Ама кај мене ептен штеделе на инсталација па морав да ги наставувам жиците за да ги спојам со другиот дел. Инаку не ми работеше звучникот и централната на таа врата.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10975
  • 430i
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #449 на: 21 Јуни 2022, 10:33:56 am »
Тргнав со shrink tubing да го решам се ова, наместо до изолир, ама од топлината од лемилицата, цревото се собираше додека уште додавав калај...

Пробав два пати, два пати ми се случи истото, и се откажав од тој метод.

Иначе има доста поедноставен метод за решавање на ова, @marjanot го искористи тоа - patch harness со далеку пофлексибилни жици што би требало да трае подолго од колата.

Не ми се чекаше со недели да стигне китот, и не ми се даваа 1500-2000 денари, па решив саат време да потрошам за DIY.

си го скрпил за сега и порачај си со време да ти стигне готов кит
и онака не ти се брза

ќе попуштат пак :)