Автор Тема: Ауто старт стоп системи  (Прочитано 22494 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #15 на: 20 Март 2021, 12:05:14 pm »
Мене ми е старт/стоп системот контрадикторен.
Бил наменет за градска вожња но не трпел кратки релации (батерија).
Дур не загрее моторот и во уште некои услови не се активирал, што значи дека добар процент од возачите не гледаат бенефит, односно џабе го платиле.
Еден куп други на кои им оди на живци го исклучуваат веднаш, додатна обврска прејдена во навика.

Што се однесува до доверливост, ќе му дојде исто како со дпф и останати системи, додека е нова колата нема проблеми, а кога ќе остаре ќе се најде некој сиромав кој не може да си дозволи нова кола да се зеза со проблемот.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5283
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #16 на: 20 Март 2021, 12:19:16 pm »
Maње више тоа, ама и пази... Се работи за ствар заради која автомобилот кошта додатно пари во старт, значи плаќаш солидно поголема сума: За бенефит од само неколку проценти помала потрошувачка на гориво АКО не користиш ни греење ни ладење. И за зијан од потенцијални проблеми и порана амортизација на деловите која може да не ја видиш само ако на време ја продадеш колата (ама колкава вредност ќе има аутото кога сите ќе знаат за ова).

Како шти би рекол еден новинар со моржовски мустаќи: ЧУМУ?

Цитат
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6447
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #17 на: 20 Март 2021, 12:45:40 pm »
Мене ми е старт/стоп системот контрадикторен.
Бил наменет за градска вожња но не трпел кратки релации (батерија).
Дур не загрее моторот и во уште некои услови не се активирал, што значи дека добар процент од возачите не гледаат бенефит, односно џабе го платиле.
Еден куп други на кои им оди на живци го исклучуваат веднаш, додатна обврска прејдена во навика.

Што се однесува до доверливост, ќе му дојде исто како со дпф и останати системи, додека е нова колата нема проблеми, а кога ќе остаре ќе се најде некој сиромав кој не може да си дозволи нова кола да се зеза со проблемот.

На температури над 10, старт стопот се пали на прва раскрсница после 100 метри. Се додека потрошувачите на струја не се големи, функционира многу често и ефикасно. Друго е во ептен топол или ладен ден кога температурата во кабина не е постигната или па имаш уклучено греење на задно стакло. Дури и со уклучени греачи на седишта си работи најнормално. Многу ефикасна работа особено кога е тргни застани. Работата да се сфати е дека автомобил соопремен старт стоп нема да се разликува во долговечноста на автомобил без старт стоп, батеријата и алтернаторот се појаки. Пасатот на татко ми е со 265.000 поминато, старт стоп си работи најнормално, мислам дека вози сеуште со вториот акумулатор а колата е од 2011. Значи што повеќе од ова од аспект на доверливост? :)

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1623
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #18 на: 20 Март 2021, 13:39:54 pm »
Мене ми е старт/стоп системот контрадикторен.
Бил наменет за градска вожња но не трпел кратки релации (батерија).
Дур не загрее моторот и во уште некои услови не се активирал, што значи дека добар процент од возачите не гледаат бенефит, односно џабе го платиле.
Еден куп други на кои им оди на живци го исклучуваат веднаш, додатна обврска прејдена во навика.

Што се однесува до доверливост, ќе му дојде исто како со дпф и останати системи, додека е нова колата нема проблеми, а кога ќе остаре ќе се најде некој сиромав кој не може да си дозволи нова кола да се зеза со проблемот.

На температури над 10, старт стопот се пали на прва раскрсница после 100 метри. Се додека потрошувачите на струја не се големи, функционира многу често и ефикасно. Друго е во ептен топол или ладен ден кога температурата во кабина не е постигната или па имаш уклучено греење на задно стакло. Дури и со уклучени греачи на седишта си работи најнормално. Многу ефикасна работа особено кога е тргни застани. Работата да се сфати е дека автомобил соопремен старт стоп нема да се разликува во долговечноста на автомобил без старт стоп, батеријата и алтернаторот се појаки. Пасатот на татко ми е со 265.000 поминато, старт стоп си работи најнормално, мислам дека вози сеуште со вториот акумулатор а колата е од 2011. Значи што повеќе од ова од аспект на доверливост? :)
BMW 320д од 2012 година уште е со прв акумулатор на ~130.000км, нема проблем со старт стоп, супер работи. Нервираше кога на последна секунда од црвено застануваш и се гаси за толку кратко, ама па ќе се научиш да не запираш скроз, односно да си оставаш 3-4м пред тебе кога си во таква ситуација за да "лазиш" да не ти изгаси :)

D-r Ordevski


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #19 на: 20 Март 2021, 13:45:50 pm »
Големите километражи не се репер за доверливоста, под претпоставка дека тие километри не се поминати во услови на градска вожња.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #20 на: 20 Март 2021, 13:46:12 pm »
Mislam deka mozes da ne ja stisnesh kocnicata do kraj. Od osno ja drzis dovolno da ne se dvizish ama ne ona skroz do max. Taka imam primeteno so dsg lesno se kontrolira start stop

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2662
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #21 на: 20 Март 2021, 14:08:21 pm »
Sekoe vozenje 100 puti fakame menjac, pa moze i edno stiskanje na start/stop off.
Uredite koi se vgradeni ima da traat puta dva.
Nekad ako uletam vo guzva koristam start stop, inace mi e na off.

Vlagam u kola i stiskam tri kopcinja - start, sport mode, start/stop off.

Mnogu mnooogu poveke moze da se zastedi so rezim na vozenje. Ama ete da se rece deka se grizime za okolinata...
Akumulator namesto da kosta 50 evra kosta 200 evra, ako rokne alternator nekam da pomislam kolku kosta.

Inace e korisen sistem, taman ti pokazue koga treba da go nadopolnis akumulatorot :)


Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5283
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #22 на: 20 Март 2021, 14:13:02 pm »
Од што е супер именуваната технологија, до сега сите корисници на старт/стоп кои учествуваат на дискусијава, или се изјаснија дека истиот го исклучуваат на секое влагање во ауто, или споделија искуства/финти како старт/стоп системот да не се вклучува.   ;D

BMW 320д од 2012 година уште е со прв акумулатор на ~130.000км, нема проблем со старт стоп, супер работи. Нервираше кога на последна секунда од црвено застануваш и се гаси за толку кратко, ама па ќе се научиш да не запираш скроз, односно да си оставаш 3-4м пред тебе кога си во таква ситуација за да "лазиш" да не ти изгаси :)

D-r Ordevski

Ама заради тоа ли ги има толкумина што кочат уште на пола километар пред семафор и потоа се влечкаат (носејќи те во искушение непотребно да менуваш ленти)... Ова веќе е за другана тема „Ште те изнерервира во сообраќај“.  ;D

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5470
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #23 на: 20 Март 2021, 14:27:22 pm »
Нова работа е на коли шо ги имате вие и знајте како се пазени,  ќе видиме  како ќе се покажи за некое време кога ќе стигни поголемата маса на луѓе да го зема на половњаци 12 години стари  со "160000" поминати.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5283
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #24 на: 20 Март 2021, 15:08:07 pm »
^^
Тоа и јас го реков, хартија трпи сѐ - може да се тврди дека старт/стоп не амортизира повеќе - ама ќе видиме времето што ќе каже.


...i edno stiskanje na start/stop off.
Uredite koi se vgradeni ima da traat puta dva.
Nekad ako uletam vo guzva koristam start stop, inace mi e na off.
Не му ја мислиш многу за екологија, а?  ;)
Се зезам, тие што се секираат за екологија нека повелат да им објаснат на комшииве дека на +10с е греота да ги чадат ќумбињата кога секако имаат клима уреди дома. Едно ќумбе = 1.000 стари дизели (или 10.000 нови стоп/старт аута како на Симо).  :D


Цитат
Mnogu mnooogu poveke moze da se zastedi so rezim na vozenje. Ama ete da se rece deka se grizime za okolinata...
Akumulator namesto da kosta 50 evra kosta 200 evra, ako rokne alternator nekam da pomislam kolku kosta.
Па да, разликата во потрошувачка меѓу конзервативно и агресивно возење е повеќе од тие 3 до 10 проценти од старт/стоп.
АГМ акмулаторите се изгор, не се дополнуваат лесно со популарните (помалку моќни) полначи па и со нив ретко кој се замара... За алатернатор, и за поскапите делов, ич да не гледаме.


Цитат
Inace e korisen sistem, taman ti pokazue koga treba da go nadopolnis akumulatorot :)
Да, многу е корисен за побрзо менување акумулатор. ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #25 на: 20 Март 2021, 15:10:27 pm »
Имавме на времето еден член што препорачуваше деактивирање полнења од ербегови, пошто скапи биле да се сменат ако случајно се активираат.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5283
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #26 на: 20 Март 2021, 15:14:03 pm »
Ќе бидам многу благодарен ако бидеш љубезен да ми објасниш како деактивирање на ербег кореспондира со деактивирање на непотребен гимик како старт/стоп - кој реално нема допирна точка со безбедност, освен во случај на небезбедно заглавување сообраќај кога аутото ќе ти застане на семафори (што неговото исклучување го прави како препорачана постапка за безбедност).

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #27 на: 20 Март 2021, 15:27:25 pm »
Кореспондира со муабетот за „толку и толку пари кошта у старт, толку и толку би коштало да се смени/поправи“ итн.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5283
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #28 на: 20 Март 2021, 16:07:50 pm »
Не зборувавме за коштањето само по себе туку во контекст на намената и корисноста.
Пошто некои работи коштаат многу пари ама се апсолутно потребни (на пример ете системот за кочење), а други работи се гимик (служат за публицитет, рекламирање, итн) и немаат влијание за сообраќајната безбедност/удобност/брзина/итн, немаат врска со ништо важно или битно, освен што коштаат пари... Старт стоп системот е таков. Ако го имаш гледаш како да го исклучиш, ако го немаш не знаеш колку си среќен што го немаш (како хемороиди, или нешто полошо).

Од тој аспект јас сеуште не ја разбирам споредбата меѓу воздушни перничиња и старт/стоп. Едното служи за да ти го спаси животот, и навистина го прави тоа во поголемиот дел од ситуациите. Другото служи за... Нема врска, еве едно рандом фото што ми налета.
Цитат
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1623
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #29 на: 20 Март 2021, 16:43:46 pm »
Од што е супер именуваната технологија, до сега сите корисници на старт/стоп кои учествуваат на дискусијава, или се изјаснија дека истиот го исклучуваат на секое влагање во ауто, или споделија искуства/финти како старт/стоп системот да не се вклучува.   ;D

BMW 320д од 2012 година уште е со прв акумулатор на ~130.000км, нема проблем со старт стоп, супер работи. Нервираше кога на последна секунда од црвено застануваш и се гаси за толку кратко, ама па ќе се научиш да не запираш скроз, односно да си оставаш 3-4м пред тебе кога си во таква ситуација за да "лазиш" да не ти изгаси :)

D-r Ordevski

Ама заради тоа ли ги има толкумина што кочат уште на пола километар пред семафор и потоа се влечкаат (носејќи те во искушение непотребно да менуваш ленти)... Ова веќе е за другана тема „Ште те изнерервира во сообраќај“.  ;D
Бројот на шофери што се влечат на Х километри пред семафор и бројот на шофери што летаат од семафор до семафор и менуваат ленти во последен момент е еднаков, според што може да заклучиме дека системот старт-стоп кај автомобилите нема влијание врз стилот на возење.
Нова работа е на коли шо ги имате вие и знајте како се пазени,  ќе видиме  како ќе се покажи за некое време кога ќе стигни поголемата маса на луѓе да го зема на половњаци 12 години стари  со "160000" поминати.
Лудост е да земеш 10 години стара кола за 50% помала вредност од друга иста таква со ист број на поминати километри и да очекуваш дека сите делови, системи и компоненти еднакво ќе работат, дали било турбина, дизни, старт стоп, алтернаторот, копчиња за прозорци....
Сигурно сите кога купуваме во маркет чоколадо по изненадно ниска цена, прво проверуваме рок на траење.

D-r Ordevski