Зуки ги виде Германиите. Беа моите на прошетка, отидоа и се вратија без никаква мака, без никаков проблем ја сврте колата таа километража.
Двајца, стандард багаж и натака и навака, ништо посебно, рамно 4.000 километри, татко ми пресметал потрошња 5.8/100. Бордот вика 5.7/100 последните 2.000 километри, што е мање-више тамам. Вика дека не ја штедел воопшто, иако не е нешто посебно агресивен возач, професионален возач е 40 години. Со пуштена клима речиси цело време, 120-130-140 брзина.
Веднаш по враќање имаше и еднодневна до Грчка, плус 350 километри.
Многу ме интересираше како ќе се понаша со нивото на уље по вакво оптеретување, имајќи во предвид дека се вози речиси исклучиво градска. БУКВАЛНО како да не било ништо, на шипка по 4.350 километри по промена, стои на нешто повеќе од 2/3 на шипка, или преведено околу 300 милилитри сркнато, што е ништо и буквално познато - таа е потрошувачката и по регулар промени до сега.
Татко ми е презадоволен од комплетното искуство, поготово од возачката позиција. Човек во години е, крупен, и ептен му одговара седечката позиција на малку повисоко, а и за влез-излез од колата.
А богами и јас сум презадоволен од колку е доверливо и супер количе ова.
Затоа, ќе добие нов сет за кумплуг Valeo, ново уље во мењач Fuchs и нова сајла за куплунг Sachs, пошто нешто зезаат прва и рикверц кога е ладна колата најмногу. Кога ќе поработи, едно 80% од заебанциите при прва и рикверц исчезнуваат, ама не е тоа-тоа.
А, да, и уље и филтер деновиве, или за ~700 километри, на 5.000.