Автор Тема: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive  (Прочитано 39001 пати)

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1071
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #315 на: 11 Август 2024, 08:20:29 am »
Битно е друштвото не е колата...

Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk
Точно ако седиш негде и со некоја за клецање, за на долг пат со 0.8 моточе ке те одјеби друштвото или еднаш ќе го прелажиш да тргни со тебе  :D

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #316 на: 25 Август 2024, 14:31:10 pm »
25.08.2024 година, 160.338 километри - редовен сервис.

Заменето:
- масло Fuchs Titan Syn MC 10W-40, 2l, 900,00 денари;
- филтер за масло Hengst H97W13, 222,00 денари;
- филтер за воздух Ashika 20-08-817, 159,00 денари;
- филтер за кабина со активни честички Kamoka 6080161 9in1, 413,00 денари, и
- работна рака - ич.

Вкупно: 1.694,00 денари.

5.094 километри и неполни два месеци од последна промена.





По празникот, здравје, мењачот ќе се среди.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #317 на: 02 Септември 2024, 18:38:45 pm »
02.09.2024 година, 160.873 километри.

Заменето:
- сет за куплунг Valeo 832378 (лагер, корпа, ламела), 6.650,00 денари
- сајла за куплунг Sachs 3074 600 146, 1.165,00 денари
- масло во менувач Fuchs Titan Sintofluid 75W-80, 2l, 1.100,00 денари, и
- работна рака 5.000,00 денари.

Вкупно - 13.915,00 денари.



Од причина што ова е прв пат на кола што е во мое опкружување да се замени сет квачило, немав ни претстава колкава може да биде разликата после замена.

ДЕН И НОЌ. БУКВАЛНО.

Ако до сега требало (карикирам) 10 кила притисок да го стиснам куплунгот, сега треба пола кило сила.

Менувањето брзини во возење нема речиси никаква разлика. Но, прва и рикверц, заради кои и се правеше зафатов, се друга димензија. Огромна разлика.

Ламелата како ламела, и не беше нешто посебно амортизирана, иако беше видливо дека има трошење. Најголем проблем испадна лагерот и поготово сајлата, која беше страшно р'ѓосана.

Можеби ќе се решеше проблемот само со сајлата, до толку беше никаква. Но, сега мирна глава со менувачот, валјда до крај на животниот век на колава.

Механички е, можам да кажам, 99% сега.

Мисла ми се уште бобините, сакам да ги освежам, иако немам мака со нив. Свеќичките ќе стигнат за замена за едно 10-15к, па ќе ги заменам топтан и бобините со нив.

Moving on.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3064
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #318 на: 20 Септември 2024, 13:55:19 pm »
Fuchs маслото од каде го купи?

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #319 на: 20 Септември 2024, 20:02:44 pm »
Локално имам овластен увозник. Гевгелија.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #320 на: 21 Септември 2024, 18:51:45 pm »
Испрана денес, така, потемелно. Германските нечистотии уште ги носеше.

Деконтаминиран лакот, нанесено TW Seal&Shine, комбинирано со Sonax BSD како жртвен слој заштита. Средена внатре и...

...полимеризација, конечно најдов време.

Пробав експеримент еден, делумна полимеризација да направам...




Очигледно не ми упали експериментот, па терав комплетен процес...




Финални фотки, спремен лакот за зимото.

[/url]

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7796
  • Плинаш!!!
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #321 на: 21 Септември 2024, 20:50:06 pm »
Кукла, браво.....

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk


Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1956
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #322 на: 21 Септември 2024, 21:26:16 pm »
Спремен за зима, дрва наредени само снег да падне балонче грејено вино и ќути не мрдај

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7058
  • хаУс мајстор
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #323 на: 25 Септември 2024, 05:26:01 am »
Што експеримент проба баш ме интересира? Лименка, цевче и ацетон?

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #324 на: 25 Септември 2024, 08:11:54 am »
Не, не... Пробав само оштетениот дел да го третирам.




Добив само изразена линија до каде работев. Затоа не ми успеа експериментот.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #325 на: 02 Октомври 2024, 18:55:49 pm »
02.10.2024 година, 161.972 километри. Се растропкаа надворешните спони.

Заменети на двете страни, ставени Moog OP-ES-3620, по цена од 1.100,00 денари парче.




Сам си ги заменив, работна рака - гага.

Центрирана... 1.200,00 за услугата.



Вкупно 3.400,00.

Старите, очигледно отидени. Течеа од сите страни.



Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #326 на: 04 Ноември 2024, 12:29:49 pm »
Изнудено решение, ама за изнудено - испадна топ.



Ми се распадна куглата на мењачот, буквално ми остана во рака.

Пола Грција ја свртев, ни еден отпад не сакаше да ми ја продаде само куглата, туку цел склоп мењач само, 150 евра, плус-минус.

Се јавувам во Миркат, 5.690,00 куглата, рок на испорака месец дена.

До колку работите?

Се јавувам во АутоМакеоднија, барам за Агила Б, аха, има, 1.800,00. Викам топ, човечка цена е, 30 евра. Прајте профактура викам, ама дечко, не сме сигурни дали ќе има, и ми праќа слика по број на дел - врска нема со куглата.

Зајеби.

Седнав, малку рисрч, плаг-енд-плеј од Фиеста МК6, навој 21мм долг, 12 широк, со лип за да легне гумениот гаитер.

МЕ-РЕ-НО.

За 300,00 денари, топ дојде.

Со останатите 5.390,00, сеа од кафана ви пишам, цело маало е со мене и циганите свират.




Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1956
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #327 на: 04 Ноември 2024, 13:02:36 pm »
Баш е секси башка што е сузи со здравје да галиш и не запнувај јако шалтај нежно 😂

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #328 на: 19 Ноември 2024, 19:31:39 pm »
17.11.2024 година, 163.180 километри.

Заменет летниот со зимскиот сет. Со летните гуми поминати 11.010 километри.

18.11.2024 година, 163.184 километри.

Протече ладњакот. Приметував дека фали антифриз во резервоарчето, не кујзна колку, ама мислев дека си му иде вишок на системот и го исфрла низ капачето, пошто капачето има отвор.

Се спремав да ги менувам гумите, при што приметив дека има веќе и на земјата потечено, при што и делот меѓу браникот и радијаторот беше цел мрсен. Се откажав, одложив.

При поблиска инспекција, утврдив дека тече од спојот на пластиката и металот на ладњакот.

Прво го контактирав @Prcot , при што можеше да се најде NRF радијатор, но рокот на испорака беше чинам 3 недели. Благодарност до него за тоа што го малтретирав, но не ми одговараше предолгиот рок на испорака.

Уште истиот ден тркнав до Солун, ΗΝΙΟΧΟΣ - ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟΥ Α.Ε. (ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟΥ 20). Nissens радијатор, 115 евра, испорака за еден саат.

Нарачав некои други ситнурии успат, пошто цените им беа ептен прифатливи, по што вчера сабајлето беше оставена колата на сервис.



Заменето:
- Радијатор Nissens 630707, 7.000,00
- Капаче за радијатор Century CER-329, 300,00
- Антифриз Dynamax Cool 11 G11 Blue 2l, 500,00
- Дестилирана вода 6l, 90,00
- Гумици на баланс-штангла JapKo GOJ848 x2, 500,00
- Внатрешни спони Teknorot SZ-433 x2, 1.580,00
- Манжетна на летва (лева) Autoparts GRM41150S, 600,00
- Манжетна на летва (десна) Autoparts GRM41133S, 600,00
- Предна мала чаура на раме Japanparts RU-828 x2, 600,00
- Задна голема чаура на раме Moog FI-SB-5161 x2, 1.000,00
- Работна рака 4.000,00
- Центрирање предница 1.200,00

Вкупно 17.970,00 денарја.

По детален увид, од ова сѐ, освен ладњакот, ништо не беше итно за замена, ама мисла ми беше пошто секако се амортизираше подвозјето - цело Богданци е раскопано, менуваат комплетна водоводна мрежа и е катастрофа за возење, плус регионалниот Гевгелија - Богданци е исто во реконструкција, така да... Колата стално се вози по катастрофални патишта и улици.

Прв посериозен дефект во речиси 50.000 километри, иако не беше пресериозно за да не се вози колата.

А и сега е камен стегната за возење, ништо не крцка, тропа... Од подвозје, незаменети останаа уште лагери и зглобови, друго сѐ е ново.

Годинава уложив малце повеќе во колава, ама... Тоа е, 90% од тоа што заменив, не морав, туку сакав.

Moving on.
« Последно менување: 19 Ноември 2024, 19:38:27 pm Diesel »