17.11.2024 година, 163.180 километри.
Заменет летниот со зимскиот сет. Со летните гуми поминати 11.010 километри.
18.11.2024 година, 163.184 километри.
Протече ладњакот. Приметував дека фали антифриз во резервоарчето, не кујзна колку, ама мислев дека си му иде вишок на системот и го исфрла низ капачето, пошто капачето има отвор.
Се спремав да ги менувам гумите, при што приметив дека има веќе и на земјата потечено, при што и делот меѓу браникот и радијаторот беше цел мрсен. Се откажав, одложив.
При поблиска инспекција, утврдив дека тече од спојот на пластиката и металот на ладњакот.
Прво го контактирав
@Prcot , при што можеше да се најде NRF радијатор, но рокот на испорака беше чинам 3 недели. Благодарност до него за тоа што го малтретирав, но не ми одговараше предолгиот рок на испорака.
Уште истиот ден тркнав до Солун, ΗΝΙΟΧΟΣ - ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟΥ Α.Ε. (ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟΥ 20). Nissens радијатор, 115 евра, испорака за еден саат.
Нарачав некои други ситнурии успат, пошто цените им беа ептен прифатливи, по што вчера сабајлето беше оставена колата на сервис.
Заменето:
- Радијатор Nissens 630707, 7.000,00
- Капаче за радијатор Century CER-329, 300,00
- Антифриз Dynamax Cool 11 G11 Blue 2l, 500,00
- Дестилирана вода 6l, 90,00
- Гумици на баланс-штангла JapKo GOJ848 x2, 500,00
- Внатрешни спони Teknorot SZ-433 x2, 1.580,00
- Манжетна на летва (лева) Autoparts GRM41150S, 600,00
- Манжетна на летва (десна) Autoparts GRM41133S, 600,00
- Предна мала чаура на раме Japanparts RU-828 x2, 600,00
- Задна голема чаура на раме Moog FI-SB-5161 x2, 1.000,00
- Работна рака 4.000,00
- Центрирање предница 1.200,00
Вкупно 17.970,00 денарја.
По детален увид, од ова сѐ, освен ладњакот, ништо не беше итно за замена, ама мисла ми беше пошто секако се амортизираше подвозјето - цело Богданци е раскопано, менуваат комплетна водоводна мрежа и е катастрофа за возење, плус регионалниот Гевгелија - Богданци е исто во реконструкција, така да... Колата стално се вози по катастрофални патишта и улици.
Прв посериозен дефект во речиси 50.000 километри, иако не беше пресериозно за да не се вози колата.
А и сега е камен стегната за возење, ништо не крцка, тропа... Од подвозје, незаменети останаа уште лагери и зглобови, друго сѐ е ново.
Годинава уложив малце повеќе во колава, ама... Тоа е, 90% од тоа што заменив, не морав, туку сакав.
Moving on.