Мајсторот во последен момент на двете слики ми пушти рака па ме мрзеше да пресликувам ме зеза камерата
Денес за прв пат беа сменети фабричките дискови на скоро 130к км и фала богу не фабричките плочки
Гуртните останаа за утре сеуште ги возиме фабричките.
Долниот држач (стој негде измеѓу моторот и мењачот) го мењаме по втор пат, првиот фабричкиот го сменивме пред 3-4год. Кога требаше да го смениме делот отидовме на мајстор не е битно кој и го скина штрафот па испаднаа заебанции па другиот мајстор после неможел да најде соодветен штрав и ставил некој со луфта и најверојатно и вториот држач отишол ради тоа и колата при тргање под мала гас тресеше, сега третиов мислам дека е соодветно наместен и ќе тера долго време
edit: ме интересира што мислите за дисковите и плочките, се надевам направивме добар избор..