Па валјда не идеш секој ден за Виена... ама ако идеш, донеси коленце, или шницла...
1. Во 2020 да се збори дека неможеш да произведуваш над 50%, 70% па и 100% зелена енергија, е чиста глупост. Земи само еден пример Норвешка 98% од енергијата и е од обновливи извори... МОЖЕШ ако сакаш! А споредбата ама кај нас, абе кој сме ние, за некој да кажа ама кај нас... Во МК почнаа да шијат седишта за коли во 2015, ебаго Тесла приватна компанија веке инсталираат интернет на МАРС...
2. Тоа дека има отпор од нафтената индустрија е едно, друго лугето не се склони на промена, тргни од отпор на промена на телефонски број а не па промена на цела бизнис индустрија јаглен, нуклеарна, МВС итн...која пак ке доведе до промена на целосниот едукативен систем, и промена на професиите.
3. Во поседниве 10г батериите за колите се толку усовршени и подобрени, со што и самиот факт дека порано имаа рејнџ од 100к а денес веќе се нудат со 400км, а за 3 години со новиот систем на 4680 батерии прототипот кје се добие рејнџ од 500-600км... нормално како иде технологијата така и ке се зголемува истото...
4. па не сигурно почнавме да возиме голф 5 1.9ТДИ уште во 1973, па проагавме по 800км со едно полнење, колку рејнџ имаше првиот мерцедес 960cc 3коња!
5. ај па ако не Ride till we die па кога ке снема нафта тогаш да му се мисли сега како понатака. затоа мора постепена промена и инвестиција во нови начини и технологии, кога истите кје станат еднакво или поевтини на МВС, тогаш повеке нема да има МВС...
6. баш ме интересира една пресметка за колку време ке стигнеш до виена ако нема нафта/бензин?
бтв. Следната генерација на "Механичари" ке бидат софтвер инжинерите...!
Поголема глупост од електрично возило нема и нема ни да има.
Сите зборуваат за ЕКО....
Кое ЕКО јеботе кога колана има 500 кила батерии... Што за 5 години со тој електронски отпад? Па само подзамислете се малку што пишува на секоја обична батерија за далљинско што ја користите. Колку е таа токсична, отровна и канцерогена..
Да не почнеме да зборуваме за процесот на изработка и хемикалиите кои се користат.
Или овие од електричниве возила се со мед направени и наполитанки?
Со опроштење големите газди кур ги боли и за ЕКО и за се околу нив. Сакаат само кеш.
Одиме со следен краток преглед на емисија на СО2.
Дали мислите дека класичните МВС (да не се чуди некој пола саат што е ова - Мотор со внатрешно согорување) испуштаат повеќе СО и СО2 од електричните? Точно. Ноооооо, за да возиме електричен автомобил треба да ги наполниме факинг Еколошките Батерии кои содржат најштетни хемикалии некогаш измислени. За да ги наполниме ни треба електрична енергија. Но за среќа неа НИЕ а и повеќето од СВЕТОТ не ја добиваме на ЕКО начин, односно преку сончеви панели ниту па преку хидроцентртралите. Најголемиот дел се добива од термо електраните и нуклеарните централи... % на ослободени штетни гасови односно во случајов СО и СО2 е неколку пати поголем на глобално ниво во моментов кога се прави паралела помеѓу загадување од активни возила на фосилни горива и загадување од горе споменатите извори на електрична енергија.
Понатака имате милијарда статии на нетов, прочитајте ако ве интереситаат еколошките загадувања.
Да не зборам дек ако тргнам за Виена ке треба да патувам 3 дена. Наместо 10 часови или 12 со попатни паузи.
Поздрав дечки.
Он д топик. Преубаво е поршето, нема муабет...Би сакал да го имам. Кур ме боли и за еко и за све друго