Автор Тема: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S  (Прочитано 11852 пати)

Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 352
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #15 на: 22 Октомври 2020, 13:36:44 pm »
Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило. Ептен ми е мило за тебе и конкретно што во Тунгузија по сокапаните патишта се возеше taycan s.
И конечно Американците ќе почнат да квичат со таа смешна тесла. Поршето го мете патосот со Теслата модел с, и тоа ако сакаш 100 пати ланч контрол 100 пати ќе зсбрзува исто, Теслата после 2 старта повеќе не ти дава.
Ѓерманците знаат да направат возило Тесла има батерии и електромтор, коа Тесла ќе направи квалитетно возило нека ми се јават.
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Отсутен zerde

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #16 на: 22 Октомври 2020, 13:57:58 pm »
како да беше и во Крушево ми се чини :)
Allways drive tastefully / 1.5dci

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #17 на: 22 Октомври 2020, 14:04:43 pm »
Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило.

Многу труд, работа, нерви, итн.. :)

како да беше и во Крушево ми се чини :)

Секако, си има сè во репортажата. :)

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #18 на: 22 Октомври 2020, 14:14:24 pm »
Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило. Ептен ми е мило за тебе и конкретно што во Тунгузија по сокапаните патишта се возеше taycan s.
И конечно Американците ќе почнат да квичат со таа смешна тесла. Поршето го мете патосот со Теслата модел с, и тоа ако сакаш 100 пати ланч контрол 100 пати ќе зсбрзува исто, Теслата после 2 старта повеќе не ти дава.
Ѓерманците знаат да направат возило Тесла има батерии и електромтор, коа Тесла ќе направи квалитетно возило нека ми се јават.

Зошто толку омраза кон Тесла, да не беше Тесла веројатно уште ќе се форсираше дизел. Германските производители започнаа да развиваат електрични автомобили откако видоа Тесла како се пробива и откако германската влада побара да се движи пазарот кон електрификација на возилата.

Одлично е тоа што покрај Тесла сериозно почнаа и други производители да ги развиваат електричните возила, натпреварот помеѓу повеќе фирми носи само позитивни работи за конзумерите.

Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 352
CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #19 на: 22 Октомври 2020, 14:25:31 pm »
Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило. Ептен ми е мило за тебе и конкретно што во Тунгузија по сокапаните патишта се возеше taycan s.
И конечно Американците ќе почнат да квичат со таа смешна тесла. Поршето го мете патосот со Теслата модел с, и тоа ако сакаш 100 пати ланч контрол 100 пати ќе зсбрзува исто, Теслата после 2 старта повеќе не ти дава.
Ѓерманците знаат да направат возило Тесла има батерии и електромтор, коа Тесла ќе направи квалитетно возило нека ми се јават.

Зошто толку омраза кон Тесла, да не беше Тесла веројатно уште ќе се форсираше дизел. Германските производители започнаа да развиваат електрични автомобили откако видоа Тесла како се пробива и откако германската влада побара да се движи пазарот кон електрификација на возилата.

Одлично е тоа што покрај Тесла сериозно почнаа и други производители да ги развиваат електричните возила, натпреварот помеѓу повеќе фирми носи само позитивни работи за конзумерите.
Точно се согласувам единствената добра работа на тесла е тоа што го помрдна автомобилскиот свет од мотор на согорување во иднината.
А зошто не ги сакам, бидејќи лажираат многу и прават лажен маркетинг за да дигнат хајп. Пример даваат време на тесла модел с 0-60 mph, германските ги деклрарираат 0-100kmph. После тесла го мери времето 0-60 од летачки старт со слик гуми на писта што лепи, германските 0-100 на обични гуми на обичен асфалт од место.
Дава лажен приказ за возило, особено сајбер чракот кој ни на сон не смее да изгледа така, огромен потенцијален хазард за пешаци и останати неправилности и закони.
Глупата реклама споредба со ford f150 со влечењето, покретенско нешо неам видено итн.


Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Отсутен VW

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 47
  • TESLA фанатик
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #20 на: 22 Октомври 2020, 18:18:26 pm »
малеееее!

самиот факт на споредбата кажува многу работи...
- со самото тоа што тесла за 10г  успеа да направи револуција, порше треба да се засрами со нивните 100г РиД (не само они)
- споредбата на тесла 90к со тајкан 190к ...  најоптимална споредба би било тајканот со роудстерот

БТВЧ еден ден сите ке се качите во тесла, но неможам да го кажам спротивното за Порше...



Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило. Ептен ми е мило за тебе и конкретно што во Тунгузија по сокапаните патишта се возеше taycan s.
И конечно Американците ќе почнат да квичат со таа смешна тесла. Поршето го мете патосот со Теслата модел с, и тоа ако сакаш 100 пати ланч контрол 100 пати ќе зсбрзува исто, Теслата после 2 старта повеќе не ти дава.
Ѓерманците знаат да направат возило Тесла има батерии и електромтор, коа Тесла ќе направи квалитетно возило нека ми се јават.

Зошто толку омраза кон Тесла, да не беше Тесла веројатно уште ќе се форсираше дизел. Германските производители започнаа да развиваат електрични автомобили откако видоа Тесла како се пробива и откако германската влада побара да се движи пазарот кон електрификација на возилата.

Одлично е тоа што покрај Тесла сериозно почнаа и други производители да ги развиваат електричните возила, натпреварот помеѓу повеќе фирми носи само позитивни работи за конзумерите.
TESLA фанатик

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1413
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #21 на: 22 Октомври 2020, 19:58:31 pm »
Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило. Ептен ми е мило за тебе и конкретно што во Тунгузија по сокапаните патишта се возеше taycan s.
И конечно Американците ќе почнат да квичат со таа смешна тесла. Поршето го мете патосот со Теслата модел с, и тоа ако сакаш 100 пати ланч контрол 100 пати ќе зсбрзува исто, Теслата после 2 старта повеќе не ти дава.
Ѓерманците знаат да направат возило Тесла има батерии и електромтор, коа Тесла ќе направи квалитетно возило нека ми се јават.

Зошто толку омраза кон Тесла, да не беше Тесла веројатно уште ќе се форсираше дизел. Германските производители започнаа да развиваат електрични автомобили откако видоа Тесла како се пробива и откако германската влада побара да се движи пазарот кон електрификација на возилата.

Одлично е тоа што покрај Тесла сериозно почнаа и други производители да ги развиваат електричните возила, натпреварот помеѓу повеќе фирми носи само позитивни работи за конзумерите.
Германските производители не ја следат Тесла, туку нарочно ја оставија да го развие пазарот и инфраструктурата. Секако тешко им оди и на едните и на другите. Од друга страна Тесла малку им го начука со тоа што си резервираше речиси кај сите производители на батерии, големи количини а тоа би било проблем за другите производители на електрични коли.
Ќе видиме како ќе изигра VW со ID3 а богами и со ID4. Ми има изгледи за некоја соработка со Тесла.
Незнам дали сум го кажал ова тука на форумов, ако да, еве пак:
Мерцедес има направено една анализа која што покажала дека ако сите ново продадени Мерцедеси во Германија во рок од 6 месеци бидат електрични, енергетскиот систем ќе колабира.
Да не се лажеме, уште долго време електричниве коли ќе бидат егзотика. Нафта има колку сакаш а струја нема колку сакаш...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #22 на: 22 Октомври 2020, 20:12:13 pm »
Како доби ваква чест и привилегија да возиш вакво возило. Ептен ми е мило за тебе и конкретно што во Тунгузија по сокапаните патишта се возеше taycan s.
И конечно Американците ќе почнат да квичат со таа смешна тесла. Поршето го мете патосот со Теслата модел с, и тоа ако сакаш 100 пати ланч контрол 100 пати ќе зсбрзува исто, Теслата после 2 старта повеќе не ти дава.
Ѓерманците знаат да направат возило Тесла има батерии и електромтор, коа Тесла ќе направи квалитетно возило нека ми се јават.

При очи ќор да си е тоа не го разбирам  ;D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #23 на: 22 Октомври 2020, 20:16:10 pm »
Бледо се сеќавам на муабетот пред 30тина години дека светските резерви на нафта ќе се исцрпат во наредни 50тина години.
Според таа проценка имаме уште 20тина години да чуриме ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #24 на: 22 Октомври 2020, 20:18:38 pm »
Бледо се сеќавам на муабетот пред 30тина години дека светските резерви на нафта ќе се исцрпат во наредни 50тина години.
Според таа проценка имаме уште 20тина години да чуриме ;D

Па толку уште останува. Дизелот ќе остане само за багери и ќе трае уште 50 години.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #25 на: 22 Октомври 2020, 20:31:31 pm »
Бледо се сеќавам на муабетот пред 30тина години дека светските резерви на нафта ќе се исцрпат во наредни 50тина години.
Според таа проценка имаме уште 20тина години да чуриме ;D
Ај памти што рекле и колку нули утнале на таа 50ка. Може била 500 може 5000.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #26 на: 22 Октомври 2020, 20:31:57 pm »
Ke se tera najmnogu na kombinirano,mvs+ elektrika.Ne e samo struja da proizvedes,baterii da proizvedes tolku mnogu dali ima surovini,nivno skladiranje posle upotreba...
Mnogu ima 'nejasni' raboti.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #27 на: 23 Октомври 2020, 03:41:33 am »
Германските производители не ја следат Тесла, туку нарочно ја оставија да го развие пазарот и инфраструктурата. Секако тешко им оди и на едните и на другите. Од друга страна Тесла малку им го начука со тоа што си резервираше речиси кај сите производители на батерии, големи количини а тоа би било проблем за другите производители на електрични коли.
Ќе видиме како ќе изигра VW со ID3 а богами и со ID4. Ми има изгледи за некоја соработка со Тесла.
Незнам дали сум го кажал ова тука на форумов, ако да, еве пак:
Мерцедес има направено една анализа која што покажала дека ако сите ново продадени Мерцедеси во Германија во рок од 6 месеци бидат електрични, енергетскиот систем ќе колабира.
Да не се лажеме, уште долго време електричниве коли ќе бидат егзотика. Нафта има колку сакаш а струја нема колку сакаш...

Mercedes ќе влезат јако со електрични возила за 4-5 години. И тоа ептен јако, за почеток со целосно електрична, ултра технолошки напредна А класа. Имаше напори да делат платформа со BMW но за среќа неуспешни.

На VW им требаше време да се освестат дека за добро електрично возило треба нова платформа, направена од нула. Нивниот пристап со пренесување на технологии од генерација во генерација без никаков технолошки напредок освен cost saving се докажа несоодветен. Со ID тоа ќе се смени, а тек следната генерација на електрични возила на VW групација ќе бидат стварно добри откако ќе стекнат искуство во производство на електромобили и направат добра база на Lessons learned.

Porsche влезе во играта машки со Taycan-от. Ќе си го наплати развојот и дополнително ќе генерира средства за уште помоќно и подобро електрично возило, кое ќе следи за 5-6 години од сега.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1413
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #28 на: 23 Октомври 2020, 08:40:55 am »

Mercedes ќе влезат јако со електрични возила за 4-5 години. И тоа ептен јако, за почеток со целосно електрична, ултра технолошки напредна А класа. Имаше напори да делат платформа со BMW но за среќа неуспешни.

На VW им требаше време да се освестат дека за добро електрично возило треба нова платформа, направена од нула. Нивниот пристап со пренесување на технологии од генерација во генерација без никаков технолошки напредок освен cost saving се докажа несоодветен. Со ID тоа ќе се смени, а тек следната генерација на електрични возила на VW групација ќе бидат стварно добри откако ќе стекнат искуство во производство на електромобили и направат добра база на Lessons learned.

Porsche влезе во играта машки со Taycan-от. Ќе си го наплати развојот и дополнително ќе генерира средства за уште помоќно и подобро електрично возило, кое ќе следи за 5-6 години од сега.

Не викам дека нема да произведуваат електрични... Да, тоа е насоката нели. Ама викам дека уште многу долго ќе бидат егзотика. Еве викаш ќе развијат ултра напредна потполно електрична А класа. И? 60.000 еура? Ќе нема А180? Тоа ми е муабетот. Достапните електрични сеуште имаат рејнџ од максимум 160км. За кого е тоа ок? За тие што живеат во станови ли? Или за тие што живеат рецимо во Лајпциг а работат во Берлин??? Уште долго време ќе се вози со МВС а богами повеќе од 50% дизел. НЕМА ИНФРАСТРУКТУРА... тоа е најголемиот проблем.
А Хибрид, тоа е утка на векот. Комплицирано, тешко, слаби перформанси, ни електрично ни нормално.... Производителите го имаат заради некои регулативи инаку не ги сакаат. Освен Тојота...

Отсутен andrej_111

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 551
Одг: CARclub Возење: Porsche Taycan Turbo S
« Одговори #29 на: 23 Октомври 2020, 10:14:46 am »

Mercedes ќе влезат јако со електрични возила за 4-5 години. И тоа ептен јако, за почеток со целосно електрична, ултра технолошки напредна А класа. Имаше напори да делат платформа со BMW но за среќа неуспешни.

На VW им требаше време да се освестат дека за добро електрично возило треба нова платформа, направена од нула. Нивниот пристап со пренесување на технологии од генерација во генерација без никаков технолошки напредок освен cost saving се докажа несоодветен. Со ID тоа ќе се смени, а тек следната генерација на електрични возила на VW групација ќе бидат стварно добри откако ќе стекнат искуство во производство на електромобили и направат добра база на Lessons learned.

Porsche влезе во играта машки со Taycan-от. Ќе си го наплати развојот и дополнително ќе генерира средства за уште помоќно и подобро електрично возило, кое ќе следи за 5-6 години од сега.

Не викам дека нема да произведуваат електрични... Да, тоа е насоката нели. Ама викам дека уште многу долго ќе бидат егзотика. Еве викаш ќе развијат ултра напредна потполно електрична А класа. И? 60.000 еура? Ќе нема А180? Тоа ми е муабетот. Достапните електрични сеуште имаат рејнџ од максимум 160км. За кого е тоа ок? За тие што живеат во станови ли? Или за тие што живеат рецимо во Лајпциг а работат во Берлин??? Уште долго време ќе се вози со МВС а богами повеќе од 50% дизел. НЕМА ИНФРАСТРУКТУРА... тоа е најголемиот проблем.
А Хибрид, тоа е утка на векот. Комплицирано, тешко, слаби перформанси, ни електрично ни нормално.... Производителите го имаат заради некои регулативи инаку не ги сакаат. Освен Тојота...

Подобро кажано здравје :)
Aus Liebe Zum Automobil...