Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 190914 пати)

Отсутен Fizzbuzz

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 102
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1695 на: 14 Јуни 2025, 07:07:24 am »

2. Да си порачам кабелче од АлиЕкспрес (ова го гледав, има доста позитивни коментари) и да и удрам еден целосен скен и да ги видам вредностите на DPF-от. Но ќе се задржи додека да стигне, а ако има проблем (евентуално) сакам да го средам пред да заминам на одмор.

Ако ти врши работа, ти го нудам моето OBD Eleven. Имам VAG Pro акаунт, можеш да ги читам истите параметри како со VCDS, ја има опцијата за live reading.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2373
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1696 на: 14 Јуни 2025, 19:13:45 pm »
Tи благодарам многу на понудата  :-X
Мислам дека ќе е комплицирано за земање - враќање дека сум од Штип...
Ќе се снајдам ако ми треба за деновиве, а мислам дека ќе порачам еден кабел за VCDS, 5 години и никако да купам.

Инаку денес ја провозив по експресниот до Радовиш и назад, 4/5 брзина до кај 2500-3000 вртежи, па ќе видиме деновиве како ќе се однесува.
Некој ми спомна дека Делукс Ауто од Куманово нуделе чистење на DPF за 50-тина евра (ако дојде до ова). Кој им ги прави - не знам.

A ги најдов и овие:
https://www.facebook.com/avtoservisencentarKAT/
https://www.facebook.com/dekarbonizacijaskopje
« Последно менување: 14 Јуни 2025, 19:25:16 pm balanar »

Отсутен st08

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1697 на: 14 Јуни 2025, 19:16:40 pm »
Tи благодарам многу на понудата  :-X
Мислам дека ќе е комплицирано за земање - враќање дека сум од Штип...
Ќе се снајдам ако ми треба за деновиве, а мислам дека ќе порачам еден кабел за VCDS, 5 години и никако да купам.

Инаку денес ја провозив по експресниот до Радовиш и назад, 4/5 брзина до кај 2500-3000 вртежи, па ќе видиме деновиве како ќе се однесува.
Некој ми спомна дека Делукс Ауто од Куманово нуделе чистење на DPF за 50-тина евра (ако дојде до ова).
Се нудам и јас за Delphi DS150, кај колега на Golf 6 рачно неколку пати правевме и force DPF regen, знам дека и пишуваше и колку е запушен и некој слични вредности.

Отсутен mac_mk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1698 на: 14 Јуни 2025, 21:46:58 pm »
Tи благодарам многу на понудата  :-X
Мислам дека ќе е комплицирано за земање - враќање дека сум од Штип...
Ќе се снајдам ако ми треба за деновиве, а мислам дека ќе порачам еден кабел за VCDS, 5 години и никако да купам.

Инаку денес ја провозив по експресниот до Радовиш и назад, 4/5 брзина до кај 2500-3000 вртежи, па ќе видиме деновиве како ќе се однесува.
Некој ми спомна дека Делукс Ауто од Куманово нуделе чистење на DPF за 50-тина евра (ако дојде до ова). Кој им ги прави - не знам.

A ги најдов и овие:
https://www.facebook.com/avtoservisencentarKAT/
https://www.facebook.com/dekarbonizacijaskopje
Требало да ја издуваш прописно, да ја држиш на 4000 обртаи едно 20 минути, вака само си и направил нормална вожња на отворен пат.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2373
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1699 на: 14 Јуни 2025, 22:09:30 pm »
Тие се препораките за активација на активна регенерација (возење на отворено).
Не сум сигурен дека ќе се активира воопшто на толку вртежи...

Prerequisites (General):

Ignition ON
Engine ON (Idle)
Coolant Temperature above 50 °C (see MVB 002.4)
Particle Filter Load below Specification (see MVB 075.3, VAG-COM should give the specified value)
If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.
Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)

Conditions (Driving Cycle):

Vehicle Speed between 30-60 km/h (18-37 MPH)
Engine Speed between 1500-2500 RPM (4th or 5th Gear, Automatic Transmission in Tiptronic)
Duration approx. 15-20 Minutes
Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger above 700 °C

Drive the car based on the above conditions until the Particle Filter Load is as low as possible (close to 0*%). In case the regeneration fails there can either be problems with the Driving Cycle Conditions or with the Engine Hardware.
« Последно менување: 14 Јуни 2025, 22:15:28 pm balanar »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14517
  • Пудингот на шоферството
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1700 на: 14 Јуни 2025, 22:31:55 pm »
Јас ако не ја завртам до црвено не можам да дишам,се гушам и добивам панични напади.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2538
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1701 на: 16 Јуни 2025, 09:21:29 am »

Некој ми спомна дека Делукс Ауто од Куманово нуделе чистење на DPF за 50-тина евра (ако дојде до ова). Кој им ги прави - не знам.

Искрено не знам за позитивно искуство за чистење на ДПФ, од искуства секој што го чистел после некое време пак јавува проблем. Читав во Србија дека има опција да се обнови, најверојатно „саќето“ се заменува.

Во секој случај не е скапо да се проба во Де лукс да го исчистат, само поради фактот што они ја нудат услугата (како сериозен сервис).

Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 341
  • Macedonia
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1702 на: 16 Јуни 2025, 09:37:11 am »
Јас го чистев пред 9 месеци во Центар за декарбонизација на мотор и ме кошташе 9.000 денари. Тоа ми е второ чистење на ДПФ и пак добив порака дека е поднаполнет филтерот. Не знам дали да бидам незадоволен од нив или од фактот што самиот ДПФ изгледа почнува да кине конци.

Ако го немаш чистено претходно исчисти си го, ако редовно ти се запушува има само едно чаре изгледа.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17692
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1703 на: 16 Јуни 2025, 10:11:09 am »
Чим два пати ти се затнува DPF, почни да го разгледуваш здравјето на системот за гориво, т.е. дизните.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6533
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1704 на: 16 Јуни 2025, 10:14:26 am »
Фрлање пари без потреба е чистење на дпф зошто не е возможно да се исчисти. Пепелта која што се складира после регенерација физички е невозможно да се отстрани. Нов ДПФ е вистинско решение а веќе и се по достапни цени немора да е ОЕМ туку ваг нудат и заменски економи линија.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2373
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1705 на: 16 Јуни 2025, 13:08:00 pm »
Чим два пати ти се затнува DPF, почни да го разгледуваш здравјето на системот за гориво, т.е. дизните.

Не се затнува двапати DPF, туку двапати во ист ден ми направи регенерација. Дали првиот пат беше неуспешно, па пак проба вечерта и заврши успешно - не знам сеуште.
Не ми светна ни сијаличката за DPF. Никогаш не ми ни светнала. Немам проблеми/симптоми поврзани со затнат DPF. Како што пишав - двапати регенерација во еден ден е чудно и може, ама и не мора да значи затнат DPF.

Еве веќе два дена после возењето до Радовиш и назад личи ОК.
Мада ќе морам да ја уштекам и преку VCDS и да ги видам параметрите (soot, ash, како и колку време/километри има поминато од последна регенерација).
Да имав кабел - ќе ја проверев после првата регенерација дали се ресетирани параметрите.

Леонов вака си прави откако го имам купено т.е нормално е го „фатам“ дека прави регенерација во град.
Му треба 15-тина минути да заврши и гледам да возам додека не заврши (се познава со тоа што вртежите се враќаат на 600-700 во лер (а нема вклучено парно или клима), вентилаторот престанува да работи и престанува да мириса специфично).
Чудно ми беше дека истото го направи двапати во ист ден, затоа.

Фрлање пари без потреба е чистење на дпф зошто не е возможно да се исчисти. Пепелта која што се складира после регенерација физички е невозможно да се отстрани. Нов ДПФ е вистинско решение а веќе и се по достапни цени немора да е ОЕМ туку ваг нудат и заменски економи линија.

Добро е ова да се знае, мислев дека се чисти пепелта целосно. Физички е невозможно да се продре до коморите со акумулираната пепел или како?
Ако дојде до потреба за менување на сегашниот - ќе направам есап дали да го гасам/тргам или да земам нов.
« Последно менување: 16 Јуни 2025, 13:13:29 pm balanar »

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17692
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1706 на: 16 Јуни 2025, 13:36:39 pm »
Зборев за членот @Makedons .

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2373
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1707 на: 16 Јуни 2025, 14:01:31 pm »
Зборев за членот @Makedons .

Ааа сори, ми се стори  ;D

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2373
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1708 на: 18 Јуни 2025, 13:32:13 pm »
Вчера до Скопје, таму и назад.
Не забележав дека прави регенерација веќе неколку дена, се надевам дека ми се реши дилемата.

Но дефинитивно ќе порачам кабел за VCDS, ќе се најде за било што.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2373
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1709 на: 21 Јуни 2025, 19:43:13 pm »
Нема проблеми DPF-во, да не го урочам.
Не сум забележал регенерација последнава недела.

Нејсе, кој сака - има намалување на АлиЕкспрес за VCDS кабел.
Излегува 1200 денари со достава. Ќе видиме како ќе се покаже.



Ако му пишеш порака на продавачот - враќаат со 4shared линкче да си ја симнеш последната VCDS (25.3.1).
Jас работев на 20.4.2 пред 4-5 години, само се надевам ќе работи како што треба кабелчево во комбинација со софтверот.