Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 190970 пати)

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2373
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1680 на: 08 Мај 2025, 16:45:24 pm »
Кој модел од GY го гледаш?

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1983
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1681 на: 08 Мај 2025, 16:47:42 pm »
Кој модел од GY го гледаш?

Eagle f1 asy 6

За 225/45/17 и добра цена ќе најдеш.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2373
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1682 на: 08 Мај 2025, 16:52:54 pm »
https://www.tyrereviews.com/Compare/PremiumContact-7-VS-Eagle-F1-Asymmetric-6.htm

Одлично изгледа вака head to head...

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1983
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1683 на: 08 Мај 2025, 16:57:48 pm »
Нема да се зезнеш што и да земеш од премиум производители, ова е само мое субјективно мислење за ПК серија.

Отсутен R2D2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 582
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1684 на: 08 Мај 2025, 18:02:38 pm »
@Bravo може да се зезне, ако земе еко премиум ;)
Шкода Октавиа 1.5 ТСИ, (А8 2020) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,24484.0.html
Mercedes A160 (W168) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2269.0.html

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1983
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1685 на: 08 Мај 2025, 21:09:56 pm »
@Bravo може да се зезне, ако земе еко премиум ;)

Дааа, еко варијантите се бајаги непремиум.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2538
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1686 на: 09 Мај 2025, 08:41:32 am »
На времето ерген и во поспортска кола Голф 5 Спортлајн имав премиум (летни и зимски) гуми. Летни возев Dunlop Bluresponse, за мене беа перфектни во секоја смисла и после 5-6 години  експлоатација. Никогаш не сум се чувствувал така сигурно и безбедно на пат, кривини, груб асфалт, влажен коловоз, аквапланинг. Секако и колата беше заслужна за тоа, не само гумите, ама сепак, тогаш би ги вбројал во премиум. Денеска не знам дали имаат напреднато паралелно со останатите премиум гуми, дали го задржале тоа ниво, моето исксутво е од пред деценија.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2373
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1687 на: 26 Мај 2025, 19:52:43 pm »
Ги урочив Сава-та.
Денес несакајќи забележав:



Решено со чеп, 150-че кај локален вулканизер.

А пред некој ден, ми стигнаа од Тему (650 денари) истите украсни педали што ги бев купил од Автолидер пред некоја година (таму беа 1200 - 1300).
Имаат едни гумици позади (на кумплунгот) кои се скинаа уште ги монтирав првичните и не држеа баш добро.
Ги сменив само кочницата и кумплунгот, гаста и одмарачот отидоа за резерва.

Старите:



Нови:



Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5800
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1688 на: 28 Мај 2025, 10:34:56 am »
Немаш гајле, јас во истата година кога ги зедов клеберот примија 4 чепа во три гуми, последниот го почасти вулканизерот од него :D
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2373
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1689 на: 28 Мај 2025, 11:08:50 am »
Немаш гајле, јас во истата година кога ги зедов клеберот примија 4 чепа во три гуми, последниот го почасти вулканизерот од него :D

Хахахах се смилувал  :-X

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1452
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1690 на: 28 Мај 2025, 11:13:50 am »
Немаш гајле, јас во истата година кога ги зедов клеберот примија 4 чепа во три гуми, последниот го почасти вулканизерот од него :D

На Меганот, на новите Континенталки што немаа ни 500км на нив тогаш, 3 шрафа во 3 гуми во истото возење.

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3847
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1691 на: 28 Мај 2025, 15:34:03 pm »
Arno de i toa e del od zivotot, ne se strasni cepovite 😁

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3918
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1692 на: 28 Мај 2025, 15:50:23 pm »
Немаш гајле, јас во истата година кога ги зедов клеберот примија 4 чепа во три гуми, последниот го почасти вулканизерот од него :D

На Меганот, на новите Континенталки што немаа ни 500км на нив тогаш, 3 шрафа во 3 гуми во истото возење.

Кај работиш...на градилиште :D
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1452
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1693 на: 28 Мај 2025, 15:59:06 pm »
Немаш гајле, јас во истата година кога ги зедов клеберот примија 4 чепа во три гуми, последниот го почасти вулканизерот од него :D

На Меганот, на новите Континенталки што немаа ни 500км на нив тогаш, 3 шрафа во 3 гуми во истото возење.

Кај работиш...на градилиште :D

Зад камион некој на обиколница

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2373
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1694 на: 14 Јуни 2025, 02:45:32 am »
Денес забележав чудна работа.
Сабајлево ја возев низ градов и забележав дека при гасење - се изгаси и вентилаторот. Ми стана чудно (си викам или прекинав регенерација или нешто е друго), бев до продавница и на повторно палење: во лер се искачи на 900-1000 вртежи, вентилаторот на радијаторот почна да врти, се вжешти под хаубата и засилен мирис на нафта (класика симптоми на регенерација).
Ај си викам регенерација е ова дефинитивно, извозив малку, па се паркирав и почекав 10-тина минути. Се смирија вртежите на 600-700 и вентилаторот се исклучи.

Вечерва - пак истото. Никогаш во еден ден не се случило вака. Обично меѓу две регенерации е 400-500km.
Не знам дали претходната регенерација не завршила успешно (дали има некој тајмаут доколку не заврши во X период, не знам). И не знам дали DPF-от веќе е целосно запушен (после 255000km), па вака почна да откажува.

Еве последни отчитувања од 30.06.2022 (на 214500km, моментално е на 255145 - значи пред 41000km):



Нема проблем со термостатот/радијаторот, односно температурата не мрда повеќе од средина. Антифризот си стои како што треба. Други фалинки немам забележано.
Колава реално последниве 1000km не е извадена на автопат/регионален пат.

Имам повеќе дилеми/прашања:
1. Да пробам утре да ја издувам во 4-та над 2500 обртаи, едно 20-25 минути.
2. Да си порачам кабелче од АлиЕкспрес (ова го гледав, има доста позитивни коментари) и да и удрам еден целосен скен и да ги видам вредностите на DPF-от. Но ќе се задржи додека да стигне, а ако има проблем (евентуално) сакам да го средам пред да заминам на одмор.
3. Ако и после возењето на автопат прави исто т.е две регенерации во еден ден или почесто отколку до сега, се мислам да ја носам да го средат/извадат DPF-oт (на истото место што ми го изгасија EGR-от), но претходно сакам со VCDS (или со нивна дијагностика да потврдат) дека е тоа.
Немам намера да го чистам.

Немам идеја што може да е друго, освен да треба да се извози асално на автопат или на самиот DPF му доаѓа крајот на работниот век.
« Последно менување: 14 Јуни 2025, 02:53:53 am balanar »