Друг мал апдејт.
Денес успеав да ја закачам пак на VCDS (последен пат на 07.04.2022) и да проверам тоа што сакав.
-
Oва се единствените грешки од целиот скен, само за ЕГР.
Грешката за клапната веќе ја нема (ја избришавме пред 3-4 дена со Delphi), иако последниве 2 дена колата си оди/одеше во limp mode, сецкаше, варираа вртежи...
2 Faults Found:
4891 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [096] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
4892 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [096] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 7
Mileage: 214446 km
Date: 2022.06.30
Time: 16:14:56
Engine speed: 2025.00 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 118 km/h
Coolant temperature: 88 °C
Intake air temperature: 44 °C
Ambient air pressure: 950 mbar
Voltage terminal 30: 13.340 V
Unlearning counter according OBD: 39
Air mass: actual value (mg/stroke): 559.6 mg/stroke
EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 15.00 %
EGR Solen.val.: actual value: 47.96 %
EGR valve: offset closed: 7.95 %
Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55
Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 7
High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 2323.2 mV
============================================================================================================
-
Успеав да ги прочитам вредностите на DPF-от.
Ова е новиот скен:
Како што гледам, последен пат се направило регенерација пред 372km (две одења и враќања од Скопје).
Oil ash volume e 0.13l, зголемено само 0.01 од последниот скен (13.10.2020, слика подолу), што значи дека DPF си работи ефективно, без разлика на другите проблеми.
Ова е стариот скен:
@vlatko.klp - Ти си ми пишувал тогаш за вредностиве
Не е лошо, најбитнио параметар е oil ash volume и тој уствари укажува до каде е животниот век на дпф-то. Кај тебе е во мл, некаде се прикажува во грамови. 0.12л е ОК според таа километража и максимумот на пепелта е 0.175л односно некаде имаш 32-33% оставено животен век. Ако досега имаш поминато 190.000км тогаш можеш да очекуваш некаде на 280.000км ДПФ-то ќе го достигне максимумот на пепел што може да се складира и понатамошни регенерации ќе бидат неуспешни и ќе ти треба нов дпф.
p.s. да напоменам дека имаш многу искуства по форуми каде што лимитот од 0.175л е прекорачен но луѓето уште си возат нормално со вредности од 0.2л. Така да не би се секирал за дпф, само ставај уље 504/507 и цепај.
===========================================================================================================
-
Успеав да се снајдам и да исчитам real-time како работи MAF сензорот.
Со тековни вредности (idle и давав гас, се гледа на видеото) и како треба да бидат. Овака лаички мислам дека MAF-от е добар.
===========================================================================================================
- Не успеав да се снајдам да исчитам дизни и MAP сензор, ама ќе го прочита мајстор и тоа.
- Најдов каде се читаат и вредности на ЕГР (колку и кога е отворен, кога е затворен, колку проток има), ама многу ми е замарање да тестирам во возење како се однесува, секако ќе го гасам.
- Дефинитивно денес или утре ќе го гасам само EGR ѓубрето.