Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 146074 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20058
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #225 на: 30 Октомври 2020, 12:08:49 pm »
-
« Последно менување: 30 Октомври 2020, 12:52:42 pm DarthJe5us »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10127
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #226 на: 30 Октомври 2020, 12:35:55 pm »
Дали немало гориво, дали дефект пумпа, дали слаби греачи, мислам дека упорно ќе вергла.
Ова што прекинува верглањето без да запали води кон проблем со замаец (запци) или анласер (бендекс).


Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5073
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #227 на: 30 Октомври 2020, 12:42:34 pm »
Сликај кога ќе ја отворат, 50се видеа изгледав ни една не вергла вака, сите имаат некој карактеристичен звук при работа во лер, давање гас да мели внатре или при гасење да стропа салам..Сеа вака како шо си размислувам балкански , да не излези уствари дека имал некој обичен замаец ставено место двомасен порано па ова цело да е последица на таков некој мајсторлук ?
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6380
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #228 на: 30 Октомври 2020, 13:25:26 pm »
Кога ќе подразмислиш, може ставен е обичен замаец и некој се отарасил од возилото.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14069
  • Пудингот на шоферството
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #229 на: 30 Октомври 2020, 13:28:08 pm »
Ako imaat nekoja krpenica praeno kolku da zapali ednas i da se prodaj.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #230 на: 30 Октомври 2020, 13:58:13 pm »
Мал апдејт:

Бев сега кај двајца електричари.
Првиот тестираше:



Спомна дека акумулаторот е ОК, алтернаторот бил на долна граница на полнење.

Кога отидов кај вториот електричар, колата не запали пред него 10 пати од 15.
Рече дека алансерот не ни врти воопшто како што треба (кога не пали), а спомна дека не слуша никакво тропање од замаецот.
Kако што спомна и @Mikius , мора утре да се извади и да се види алансерот (а со тоа и бендексот) со голо око, а не на слушање.
Утре сабајле рече да ја однесам, да ја средил, па ќе видиме. Се мислам нека го направи и алтернаторот додека чепка...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14069
  • Пудингот на шоферството
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #231 на: 30 Октомври 2020, 14:03:23 pm »
Anlaserot koga ne vrti ne vergla samata kola,a kaj tebe vergla.Na krajot se mi se cini deka ke ispadni deka tvojot zamaec ili e "zdroben' ili pa e smenet so ednomasen koj valjda ne e ni za taa kola,tuku taka e staven,napasiran nekako.
So znam...???
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #232 на: 30 Октомври 2020, 14:14:09 pm »
Па би верглала ако бендексот е изеден, но не фаќа на замаецот, што знам...

Инаку, не се слагам со муабетиве што ги терате за обичен замаец, колата работи премирно, не тресе, не вибрира и слично.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14069
  • Пудингот на шоферството
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #233 на: 30 Октомври 2020, 14:33:22 pm »
Pa spored zvucite od snimkata ne kazuva dwka voopsto e zamaecot primer na gasnenje ne tropa ic...Zatoa nagoduvame,treba na kanal da se vidi od kaj doagja zvukot,sho dolu se desava.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #234 на: 30 Октомври 2020, 14:34:34 pm »
Pa spored zvucite od snimkata ne kazuva dwka voopsto e zamaecot primer na gasnenje ne tropa ic...

Toa го гледаше и електричарот прееска, вика никакви симптоми нема дека е замаец ни на гаснење, ни тропкање во лер, ни ништо. На запалена кола го стискаше кумплунгот дали ќе дава некакви знаци, ништо.

Рече утре ќе го извади алансерот и да го среди/репарира... Ако и така не се среди - ќе мора замаец, јбг. Јас друго не гледам вака како лаик.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10127
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #235 на: 30 Октомври 2020, 14:37:38 pm »
Како што спомнав, Југото ме зезаше пред 25 години на сличен начин, бледи ми се сеќавањата за деталите но отприлика беше нешто со бендексот/автоматчето, односно ќе завергла, но пред да запали, бендексот се враќаше/одвојуваше прерано од замаецот.
Бидејки се случуваше многу ретко, тешко беше да се дијагностицира проблемот.
Кога се заинатив, го извадија анласерот од кола и подолго време го тестираа на работна маса и по 20/30 пати малтретирање конечно го фатија на дело...

Некоја година подоцна повторно зезаше но со поинакви симптоми, не сакаше воопшто да завергла.
Исто се мачев да ја најдам причината бидејки не беше често.
Се додека еднаш не ми запали во присуство на комшија електричар кој веднаш му влезе со инструменти...му тртна релејче и од тогаш немав никаков проблем.

Еве интересни муабети за тоа како функционира анласерот, со тоа што е тука поинаков проблем кој на крајот не е целосно разјаснет.
Опишан е и мојот случај со потребата за релејче :)

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fcbc%2Ers%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D15402&share_tid=15402&share_fid=37574&share_type=t&link_source=app

Понекогаш има некој Гремлин на кого е тешко да му се влезе во траг :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14069
  • Пудингот на шоферството
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #236 на: 30 Октомври 2020, 14:39:43 pm »
Kako so rece nekoj i predhodno,kaj i da odis sto i da pravis baraj si garancija za srabotenoto.
Se imam oddaeno pari po majstori za "drugi" defekti ,a za to sho si osol uste nereseno.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Vwlover

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 562
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #237 на: 30 Октомври 2020, 15:14:09 pm »

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #238 на: 30 Октомври 2020, 15:36:01 pm »

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #239 на: 30 Октомври 2020, 17:36:02 pm »
Подобро пробај со анласерот прво, репарација е околу 1500ден, освен ако ептен не е отиден јабана. Ако е ставен обичен замаец нон-стоп ќе има звук на мелење/зуење со ниска фреквенција, ма да секако не е исклучена и таа можност.