Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 169262 пати)

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #240 на: 30 Октомври 2020, 18:42:09 pm »
Јас имав мака со палење, непалење на Голф 5 1.9 тди. Го ослабнав и алансерот дур најдов што е...
Ременицата на брегастата кај мене беше со гума , па омекнала и забците си пипкале во сензорот на брегастата, па некад палеше  од прва, некад од трета некад верглаше и по пола минута дур запали.

Тргнав од пумпата во резервоар (неповратниот вентил си држеше),  па тандем пумпа (купив нова 300 евра), па сензор за брегаста(4500 ден) и на крај испадна ременицата на брегаста...
400 евра потрошени и на крај проблемот решен со половна ременица од 2000ден од Das auto parts кај Радишани. Си купив и алансер од кај нив за 3500 ден., сега супер си пали.

Мада кај тебе е CR технологија, ама може да има некои исти делови :D


Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #241 на: 30 Октомври 2020, 18:56:27 pm »
Не знам на кој принцип работи анласерот ама можно е да си пали колата како што треба, ама анласерот да не се повлекува откако ќе запали, и го кочи замаецот во место по што гаси колата.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1758
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #242 на: 30 Октомври 2020, 19:04:07 pm »
По препорака на другар, сензор на радилица проверено е?

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #243 на: 30 Октомври 2020, 19:38:30 pm »
По препорака на другар, сензор на радилица проверено е?

Немам никаква грешка со сензори. Скенирано многу пати со VCDS, Bosch...
Ја најдов темава:
http://forum.carclub.mk/index.php?topic=17821.15

На луѓево тука им вергла и пали, кај мене се гаси со тресење. Сабајле која ја запалив после цела ноќ повергла 3-4 секунди и запали, не ми правело и така. Затоа и денес се маткав по автоелектричари да проверат акумулатор и алтернатор. Демек акумулаторот добар, алтернаторот на долна граница, имам ставено и слика на претходната страна. Ама алтернатор никако не е поврзан со проблемов.

Многу повеќе ми личи на ова што го збори @MartinAlfista , а и Микиус.
Утре ќе ја носам сабајлечки на автоелектричар, да извади алансер...
« Последно менување: 30 Октомври 2020, 19:48:55 pm balanar »

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #244 на: 31 Октомври 2020, 15:31:51 pm »
Дечки... проблемот со палењето најверојатно го решив.  ??? ??? ???

Сабајле ја оставив на автоелектричар, ми се јави за два-три часа и рече да дојдам да си ја земам.
Колата на палење - не ја препознав. Овака мазно и мирно не пали откако ја купив. Пробано и со кумплунг и без кумплунг (не хејтајте) - путер, да не ја урочам.
Мајсторот го убив од прашување што поправил, не сакаше да каже. Јас претпоставувам четкици и бендексот, се познава дека алансерот е ваден, не е толку гаден како деловите околу него. Дали го променил бендексот или ги изротирал крајнит запци (можно е ова?), не знам.
До кога вака ќе пали одлично исто не знам, само знам дека нема да менувам замаец и остали работи барем засега.
Цена на поправка - 1500 денари.

Акумулаторот и алтернаторот биле добри, барем тоа ми го кажа.

Еве некои видеа од после поправката:

- Снимено со затворена хауба

https://streamable.com/pszvji

(Дали некој може да ми каже што се 3-4 клика што се слушаат после гасење на колата во видеово, пумпа некоја? Овака прави откако ја купив, нормално е?)

- Снимено со отворена хауба

https://streamable.com/dd1yx9

- Снимено со телефонот поставен врз моторот/капакот

https://streamable.com/656cie

- Снимено од кабина

https://streamable.com/cwjuq1

Еве сликичка и од бендекс (не е мојот анлансер ова):

« Последно менување: 31 Октомври 2020, 15:37:26 pm balanar »

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #245 на: 31 Октомври 2020, 15:40:17 pm »
Битно е решено,а и евтино си поминал 😃

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk


Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3469
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #246 на: 31 Октомври 2020, 15:48:06 pm »

Цена на поправка - 1500 денари.


Мооре како сум гаѓал :D

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #247 на: 31 Октомври 2020, 15:52:28 pm »

Цена на поправка - 1500 денари.


Мооре како сум гаѓал :D

Хахаах да, ти беше пишал со репарација на анлансерот...

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1075
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #248 на: 31 Октомври 2020, 15:57:08 pm »
Тие 3-4 клика да не е звук од електронските клапни/лептири?

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #249 на: 31 Октомври 2020, 16:00:01 pm »
Тие 3-4 клика да не е звук од електронските клапни/лептири?

Можно е, не дека ми е проблем, него немав таков звук на Бравото хахах

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7826
  • Плинаш!!!
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #250 на: 31 Октомври 2020, 16:14:15 pm »
Мило ми е што го реши проблемот и што не фрли 800€ во вода. Сега пали како мина.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен Rammlied

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 311
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #251 на: 31 Октомври 2020, 16:16:06 pm »
Звукот на крајот од видеото го среќавам и на скоро нов dCi мотор, така да најверојатно е нормален звук :)

Присутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1789
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #252 на: 31 Октомври 2020, 16:59:45 pm »
Да не те предомислевме дека не е замаецот, ќе го сменеше за џабе :D али добро си поминал.

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #253 на: 31 Октомври 2020, 17:03:52 pm »
Да не те предомислевме дека не е замаецот, ќе го сменеше за џабе :D али добро си поминал.

Затоа ја отворив и темава, а и сум член на форумов.
За мислења за помош, за разонода, како и да помогнам ако нешто знам/сум го поминал истото :)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #254 на: 31 Октомври 2020, 17:06:26 pm »
Дечки... проблемот со палењето најверојатно го решив.  ??? ??? ???

Сабајле ја оставив на автоелектричар, ми се јави за два-три часа и рече да дојдам да си ја земам.
Колата на палење - не ја препознав. Овака мазно и мирно не пали откако ја купив. Пробано и со кумплунг и без кумплунг (не хејтајте) - путер, да не ја урочам.
Мајсторот го убив од прашување што поправил, не сакаше да каже. Јас претпоставувам четкици и бендексот, се познава дека алансерот е ваден, не е толку гаден како деловите околу него. Дали го променил бендексот или ги изротирал крајнит запци (можно е ова?), не знам.
До кога вака ќе пали одлично исто не знам, само знам дека нема да менувам замаец и остали работи барем засега.
Цена на поправка - 1500 денари.

Акумулаторот и алтернаторот биле добри, барем тоа ми го кажа.

Еве некои видеа од после поправката:

- Снимено со затворена хауба

https://streamable.com/pszvji

(Дали некој може да ми каже што се 3-4 клика што се слушаат после гасење на колата во видеово, пумпа некоја? Овака прави откако ја купив, нормално е?)

- Снимено со отворена хауба

https://streamable.com/dd1yx9

- Снимено со телефонот поставен врз моторот/капакот

https://streamable.com/656cie

- Снимено од кабина

https://streamable.com/cwjuq1

Еве сликичка и од бендекс (не е мојот анлансер ова):

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Лекот некогаш е 5 пари, ама да знаеш кај да бараш.

Имаше среќа, мајсторот и да ти побарал повеќе за 2 саати работа, ќе сфатиш дека денес е реткост да најдеш мајстор што поправа тоа што е расипано, наместо како повеќето да менува додека не најде што е.