Автор Тема: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ  (Прочитано 36704 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #60 на: 04 Март 2020, 08:56:44 am »
Јас субјективно би ја одбрал Тројката. Прекрасна кола е, еден од најубавите хечбекови што се продаваат во моментов. Алфа Ромео сакаше вака да изгледа Џулиетата.

Е сега, субјективно, мене ми е многу криво што ги укинаа 2.2-литарските Skyactiv-D турбодизели од понудата. Со тие мотори, колата беше локомотива, а немаат соодветна замена. Немаат ни соодветен турбо-бензинец. Имаат Skyactiv-X. Треба да го возам, баш ќе отидам да побарам тест возило дали имаат.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #61 на: 04 Март 2020, 09:18:31 am »
Како ви се фрлаат 22.000 евра за автомобил (без разлика каков бренд) со атмосферски мотор? Па скајактив што сака нека е, пак е атмо. Скајактив има повеќе нм од обичен атмо но сепак на високи обртаи 4.000 а не на 1500 или 2000. Кој е лезетот во возењето не разбирам освен ако не станува збор за мало градско автомобилче како цитроен ц1 или тојота ајго.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #62 на: 04 Март 2020, 09:29:49 am »
Јас субјективно би ја одбрал Тројката. Прекрасна кола е, еден од најубавите хечбекови што се продаваат во моментов. Алфа Ромео сакаше вака да изгледа Џулиетата.

Е сега, субјективно, мене ми е многу криво што ги укинаа 2.2-литарските Skyactiv-D турбодизели од понудата. Со тие мотори, колата беше локомотива, а немаат соодветна замена. Немаат ни соодветен турбо-бензинец. Имаат Skyactiv-X. Треба да го возам, баш ќе отидам да побарам тест возило дали имаат.
Немаат турбо бензинец затоа што отидоа со Скајактив технологијата со поголема кубикажа, не гледам зошто треба да ги дискредитираш за тоа. Најефикасните мотори на денешницата се атмосферски. Сепак е 2.0 моторот, далеку од слаба кубикажа за атмосферец. Си има торк и се, а нема турбо лаг.

А 2.2 дизелот беше стравотна локомотива што не ја нудеше ниеден конкурент и ја правеше Мазда 3 да биде многу силен конкурент. Без него дефинитивно не е исто, тоа е тоа кое ја одвојуваше Маздата од другите.

Субјективно не би ги зел и двете. :) Т рок ми е навистина одбивно возило, а Мазда 3 е поскапа од Фокус/308/Корола/Џулиета/Сид/Витара/Спортаж за да би имало логика. :)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #63 на: 04 Март 2020, 10:03:03 am »
Јас субјективно би ја одбрал Тројката. Прекрасна кола е, еден од најубавите хечбекови што се продаваат во моментов. Алфа Ромео сакаше вака да изгледа Џулиетата.

Е сега, субјективно, мене ми е многу криво што ги укинаа 2.2-литарските Skyactiv-D турбодизели од понудата. Со тие мотори, колата беше локомотива, а немаат соодветна замена. Немаат ни соодветен турбо-бензинец. Имаат Skyactiv-X. Треба да го возам, баш ќе отидам да побарам тест возило дали имаат.
Немаат турбо бензинец затоа што отидоа со Скајактив технологијата со поголема кубикажа, не гледам зошто треба да ги дискредитираш за тоа. Најефикасните мотори на денешницата се атмосферски. Сепак е 2.0 моторот, далеку од слаба кубикажа за атмосферец. Си има торк и се, а нема турбо лаг.

А 2.2 дизелот беше стравотна локомотива што не ја нудеше ниеден конкурент и ја правеше Мазда 3 да биде многу силен конкурент. Без него дефинитивно не е исто, тоа е тоа кое ја одвојуваше Маздата од другите.

Субјективно не би ги зел и двете. :) Т рок ми е навистина одбивно возило, а Мазда 3 е поскапа од Фокус/308/Корола/Џулиета/Сид/Витара/Спортаж за да би имало логика. :)

Колку е гаранцијата на коливе? Мене искрено со новиве коли што имаат ненормално скапи делови и те како би ми значело при избор дали има 2 или 7 години гаранција. Разликата во поскапите редовни сервиси 1 годишно за 7 години не е значајна за да спиеш мирно. И да после 6 години можеш да ја продадеш со уште гаранција.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #64 на: 04 Март 2020, 10:39:51 am »
2.0 атмо у хеч? Зарем му треба на некој нешто повеќе? Уште и модерен со директно вбризгување, со аткинсонов циклус , троши малку итн. Максималниот торк можеби е високо, ама најчесто добрите мотори имаат преку 80% од торкот веќе на 2000рпм. Тегнат како „магариња“, ем ќејф прават при вртење. Нема турбо дупка како малите „даунсајзовани“ 1.4 турбаши со сличен торк и иста снага, дури и трошат слично. Кај тие турбаши, најчесто е или имаш дупка долу во рангот а горе влече добро, или долу е торкот и нема турбо-дупка, ама горе во рангот е мифка моторот.

Не е ова 2.0 од пред 30 години во автомобил од 2.5 тона, па да не мрда. Друг муабет е ова.
Ако е тој со 180кс и 224nm, мајлд хибрид, каков т-рок турбо какви глупости. Има да го гази ко слон мравка. Ем што изгледа на нешто (секако дека Алфа не сакала gulietta-та така да изглеа, ама ај...:) ), за разлика од трокот.

За мене лично, не би се ни наметнала ваква спортедба. Флаерот со Т-Рок ќе беше згужван и у канта.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #65 на: 04 Март 2020, 11:08:37 am »
Јас субјективно би ја одбрал Тројката. Прекрасна кола е, еден од најубавите хечбекови што се продаваат во моментов. Алфа Ромео сакаше вака да изгледа Џулиетата.

Е сега, субјективно, мене ми е многу криво што ги укинаа 2.2-литарските Skyactiv-D турбодизели од понудата. Со тие мотори, колата беше локомотива, а немаат соодветна замена. Немаат ни соодветен турбо-бензинец. Имаат Skyactiv-X. Треба да го возам, баш ќе отидам да побарам тест возило дали имаат.
Немаат турбо бензинец затоа што отидоа со Скајактив технологијата со поголема кубикажа, не гледам зошто треба да ги дискредитираш за тоа. Најефикасните мотори на денешницата се атмосферски. Сепак е 2.0 моторот, далеку од слаба кубикажа за атмосферец. Си има торк и се, а нема турбо лаг.

А 2.2 дизелот беше стравотна локомотива што не ја нудеше ниеден конкурент и ја правеше Мазда 3 да биде многу силен конкурент. Без него дефинитивно не е исто, тоа е тоа кое ја одвојуваше Маздата од другите.

Субјективно не би ги зел и двете. :) Т рок ми е навистина одбивно возило, а Мазда 3 е поскапа од Фокус/308/Корола/Џулиета/Сид/Витара/Спортаж за да би имало логика. :)

Колку е гаранцијата на коливе? Мене искрено со новиве коли што имаат ненормално скапи делови и те како би ми значело при избор дали има 2 или 7 години гаранција. Разликата во поскапите редовни сервиси 1 годишно за 7 години не е значајна за да спиеш мирно. И да после 6 години можеш да ја продадеш со уште гаранција.

Според Тојота, цена на одржување на Корола 1.2 кај нив за 100к Км е преку 140 илјади денари. Што ќар од гаранција ако секој дефект ти е веќе платен преку редовните сервиси.

https://www.toyota.com.mk/content/modelspdfs/614-corolla-hatchback-2019-mk-3.pdf?t=1583316541
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #66 на: 04 Март 2020, 11:15:45 am »
Јас субјективно би ја одбрал Тројката. Прекрасна кола е, еден од најубавите хечбекови што се продаваат во моментов. Алфа Ромео сакаше вака да изгледа Џулиетата.

Е сега, субјективно, мене ми е многу криво што ги укинаа 2.2-литарските Skyactiv-D турбодизели од понудата. Со тие мотори, колата беше локомотива, а немаат соодветна замена. Немаат ни соодветен турбо-бензинец. Имаат Skyactiv-X. Треба да го возам, баш ќе отидам да побарам тест возило дали имаат.
Немаат турбо бензинец затоа што отидоа со Скајактив технологијата со поголема кубикажа, не гледам зошто треба да ги дискредитираш за тоа. Најефикасните мотори на денешницата се атмосферски. Сепак е 2.0 моторот, далеку од слаба кубикажа за атмосферец. Си има торк и се, а нема турбо лаг.

А 2.2 дизелот беше стравотна локомотива што не ја нудеше ниеден конкурент и ја правеше Мазда 3 да биде многу силен конкурент. Без него дефинитивно не е исто, тоа е тоа кое ја одвојуваше Маздата од другите.

Субјективно не би ги зел и двете. :) Т рок ми е навистина одбивно возило, а Мазда 3 е поскапа од Фокус/308/Корола/Џулиета/Сид/Витара/Спортаж за да би имало логика. :)

Колку е гаранцијата на коливе? Мене искрено со новиве коли што имаат ненормално скапи делови и те како би ми значело при избор дали има 2 или 7 години гаранција. Разликата во поскапите редовни сервиси 1 годишно за 7 години не е значајна за да спиеш мирно. И да после 6 години можеш да ја продадеш со уште гаранција.

Според Тојота, цена на одржување на Корола 1.2 кај нив за 100к Км е преку 140 илјади денари. Што ќар од гаранција ако секој дефект ти е веќе платен преку редовните сервиси.

https://www.toyota.com.mk/content/modelspdfs/614-corolla-hatchback-2019-mk-3.pdf?t=1583316541

Или у превод 14.000 денари годишно ако поминуваш по 10.000 км.
Еве нека бидат и 7 години, 20.000 денари годишно мене ми е сосема ОК.

А колку плаќаш ти за сервис за 10 години ?

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #67 на: 04 Март 2020, 11:19:37 am »
Јас поминувам 20к Км годишно. Тоа би значело 140к денари за 5-6 години. Или околу 400 - 450 евра годишно.

Јас немам толку пари на одржување потрошено на моменталнава кола која ја имам 5 години и е стара 15 години.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #68 на: 04 Март 2020, 11:26:58 am »
Не мешајте баби и жаби, цената за редовни сервиси е мачкина кашлица во споредба со потенцијални кварови кои би биле покриени во гарантниот рок.

Во меѓувреме го изгледав ова видео.
Дефинитивно би можел да живеам со овакв мотор :)


Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #69 на: 04 Март 2020, 11:29:45 am »
Јас поминувам 20к Км годишно. Тоа би значело 140к денари за 5-6 години. Или околу 400 - 450 евра годишно.

Јас немам толку пари на одржување потрошено на моменталнава кола која ја имам 5 години и е стара 15 години.

А имаш ли евиденција колку си потрошил на сервис годишно?

Може возиш 10-40 уље што е дупло поефтино од 5-30 или кое и да користи Тојота, може немаш филтер за нафта што кошта 2.000 во продавница за авто делови.

Барем два пати годишно менуваш уље сигурно, значи 200 еур ти одат само на уље, ама 400 во официјален било многу....

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1759
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #70 на: 04 Март 2020, 11:31:53 am »
Не мешајте баби и жаби, цената за редовни сервиси е мачкина кашлица во споредба со потенцијални кварови кои би биле покриени во гарантниот рок.

Во меѓувреме го изгледав ова видео.
Дефинитивно би можел да живеам со овакв мотор :)


Ова е моторот со 180 коња, тој што го гледа дечкото е 122 мислам.

Како и да е, Маздата ако не се изгор скапи сервисите, далеку подобар избор. Плус нема да бидеш како цел балкан со VW возило, него ќе возиш нешто по уникатно, поинтересно.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6841
  • French diamond
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #71 на: 04 Март 2020, 11:33:37 am »

Моторот не е воопшто за жалење  :) Јас би ја одбрал во седан верзија, секој ден поминувам покрај една 3јка седан, црвена, предобра е.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #72 на: 04 Март 2020, 11:34:51 am »
Јас поминувам 20к Км годишно. Тоа би значело 140к денари за 5-6 години. Или околу 400 - 450 евра годишно.

Јас немам толку пари на одржување потрошено на моменталнава кола која ја имам 5 години и е стара 15 години.
Штом поминуваш 20ккм годишно тогаш имаш поретки интервали:

Сервисни интервали се на 10.000 до 15.000 km (еднаш годишно) по препорака od Тоyота Авто Центар

Пресметај уште еднаш со 15000 или една година. Башка за такви километражи горивото е голем трошок и треба да се размислува за дизел/хибрид варијанта.


Моторот не е воопшто за жалење  :) Јас би ја одбрал во седан верзија, секој ден поминувам покрај една 3јка седан, црвена, предобра е.
Моторот е многу убав за возење зошто нема турбо лаг и не губи здив како турбо кола со премала кубикажа. Големата кубикажа си го прави своето. Оваа ја имам возено до Охрид и назад и е одлична.

2.0 атмо у хеч? Зарем му треба на некој нешто повеќе? Уште и модерен со директно вбризгување, со аткинсонов циклус , троши малку итн. Максималниот торк можеби е високо, ама најчесто добрите мотори имаат преку 80% од торкот веќе на 2000рпм. Тегнат како „магариња“, ем ќејф прават при вртење. Нема турбо дупка како малите „даунсајзовани“ 1.4 турбаши со сличен торк и иста снага, дури и трошат слично. Кај тие турбаши, најчесто е или имаш дупка долу во рангот а горе влече добро, или долу е торкот и нема турбо-дупка, ама горе во рангот е мифка моторот.

Не е ова 2.0 од пред 30 години во автомобил од 2.5 тона, па да не мрда. Друг муабет е ова.
Ако е тој со 180кс и 224nm, мајлд хибрид, каков т-рок турбо какви глупости. Има да го гази ко слон мравка. Ем што изгледа на нешто (секако дека Алфа не сакала gulietta-та така да изглеа, ама ај...:) ), за разлика од трокот.

За мене лично, не би се ни наметнала ваква спортедба. Флаерот со Т-Рок ќе беше згужван и у канта.
Токму така.
« Последно менување: 04 Март 2020, 11:42:06 am Deni »

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #73 на: 04 Март 2020, 11:40:17 am »
2.0 атмо у хеч? Зарем му треба на некој нешто повеќе? Уште и модерен со директно вбризгување, со аткинсонов циклус , троши малку итн. Максималниот торк можеби е високо, ама најчесто добрите мотори имаат преку 80% од торкот веќе на 2000рпм. Тегнат како „магариња“, ем ќејф прават при вртење. Нема турбо дупка како малите „даунсајзовани“ 1.4 турбаши со сличен торк и иста снага, дури и трошат слично. Кај тие турбаши, најчесто е или имаш дупка долу во рангот а горе влече добро, или долу е торкот и нема турбо-дупка, ама горе во рангот е мифка моторот.

Не е ова 2.0 од пред 30 години во автомобил од 2.5 тона, па да не мрда. Друг муабет е ова.
Ако е тој со 180кс и 224nm, мајлд хибрид, каков т-рок турбо какви глупости. Има да го гази ко слон мравка. Ем што изгледа на нешто (секако дека Алфа не сакала gulietta-та така да изглеа, ама ај...:) ), за разлика од трокот.

За мене лично, не би се ни наметнала ваква спортедба. Флаерот со Т-Рок ќе беше згужван и у канта.
Симо, дали тоа значи дека ова


е генерално подобро од ова



не бидете смешни  :)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Мазда 3 или Т-Рок 1.6 ТДИ
« Одговори #74 на: 04 Март 2020, 11:49:24 am »
Луѓе, не заебавајте 2000цц не се заебанција, без разлика што коњажата е пониска.