Sakash da kazes na povisoki vrtrzi i povisoka temperatura nema da podizgori i da podcisti?
Не.
Carbon buildup е бидејќи не се „мијат“ дизните со бензин, бидејќи кај GDI дизните се во самиот цилиндар.
Тојота (беа или се) единствени кои имаат и GDi и стандарден MPi на истиот мотор со цел да се сузбие carbon buildup.
Колку сакаш турирај...бензин пред вентил не ти доаѓа.
Единствен спас е oil catch can, што ќе ги собира пареите што доаѓаат од uberlauf-от.
Oil catch can си иде со други проблеми.
Нејсе, N55ката во моето старо БМВ беше со директно вбризгување, на околу 104 илјади менував дихтунг на поклопец, им реков да ги зирнат вентилите, ми рекоа нема никаква потреба од чистење. Колата е купена во Мк, сите 104 илјади километри извозени на македонско гориво, со редовни промени на квалитетно уље.
Moral of the story carbon build up нема да видиш на возило под 150к км, а и тогаш поарно е да го однесеш да ти го исчистат отколку да ставаш oil catch can и да решаваш проблем што може нема ни да го имаш.