Автор Тема: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus  (Прочитано 11259 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #30 на: 21 Ноември 2019, 13:59:33 pm »
Второ возило воопшто не е луксуз, потреба е.

Цената е секогаш дискутабилна за сувчињата, ама тоа е :)

Отсутен Ivoo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 112
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #31 на: 22 Ноември 2019, 08:31:38 am »
Генерално, добрата продажба на СУВ возила е само затоа што понежниот пол одлучува што кола ќе се купи. Секој ден го гледам тоа, и книга можам да напишам со пресмешни примери, како мажи кои се загледувале на лимузини и хетч, на крај купуваат СУВ, јер тако каже драга :) И не само тоа, сите ние тука што дискутираме, колку толку имаме некое познавање за автомобили. Но надвор од форумов, кај "обичниот" купувач има толку многу непознавање и застарени стереотипи од примерот "повисоко е побезбедно" или во најново време со новиве 1.0 турбо бензинци, "нема шанси 1.0 мотор во ЏИП", така да Камиков ќе иде ко алва, многу повеќе од Скала, ич да не му ја мислите.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #32 на: 22 Ноември 2019, 08:43:35 am »
Добрата продажба на сув од светски рамки се должи на тоа што помина голема финаниска криза пред 10 години и неколку годишна рехабилитација. Компаниите се опоравија, почнаа да искачаат нови модели, купувачите се финансиски постабилни, со поголеми примања и економијата иде нагоре и со самото тоа гледаме зголемена продажба на кросовери и сувови. Едноставно на обичниот купувач му дојде можност за релативно малку пари да се вози во нешто што е со повисоко седење. Порано тоа беше достижно само за многу богати клиенти.  Едноставно на луѓето им е мерак да седат на повисоко на сметка на маргинално помали перформанси во ектсремни услови кои што 99.5% од возачите никогаш нема да ги искусат во својот живот и што е тоа лошо?

И за жал, неможеме на форумов да си придаваме некакво значење дека сме познавачи кога за огромен дел мус тест е репер за нив дали некој автомобил го бива или не :)

Отсутен Ivoo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 112
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #33 на: 22 Ноември 2019, 08:50:41 am »
Твое мислење, почитувам. Моето е дека, производителите увидоа дека повишено клио може да го продаваат како каптур, за повисока заработувачка од 3-4 илјади евра по кола. И такви примери има во секој производител денес. Киа Рио е истиот потполно автомобил Киа Стоник, со иста механика, со исто подвозје, исти ентериер, додадени црни браници и кровни носачи и + 3000 евра.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #34 на: 22 Ноември 2019, 08:57:57 am »
Генерално, добрата продажба на СУВ возила е само затоа што понежниот пол одлучува што кола ќе се купи. Секој ден го гледам тоа, и книга можам да напишам со пресмешни примери, како мажи кои се загледувале на лимузини и хетч, на крај купуваат СУВ, јер тако каже драга :) И не само тоа, сите ние тука што дискутираме, колку толку имаме некое познавање за автомобили. Но надвор од форумов, кај "обичниот" купувач има толку многу непознавање и застарени стереотипи од примерот "повисоко е побезбедно" или во најново време со новиве 1.0 турбо бензинци, "нема шанси 1.0 мотор во ЏИП", така да Камиков ќе иде ко алва, многу повеќе од Скала, ич да не му ја мислите.
И треба да оди бидејќи Скалата според мене е крајно погрешно позоционирана со нејзината цена во однос на ТИПОТ на возило, КЛАСАТА на возило и БРЕНДОТ на возило. Таа сега во моментов се натпреварува ценовно (е слична или приближна) со:
1. Алфа ромео Џулиета 1.4Т
2. Пежо 308 1.2Т
3. Киа цеед 1.0Т
4. Тојота корола Турбо
5. Киа Спортаж 1.6GDI
6. Citroen Cactus
7. Ford Focus 1.0Т
8. Citroen C3 Aircross
9. Toyota Yaris Hybrid
10. Skoda Kamiq 1.0Т


Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #35 на: 22 Ноември 2019, 09:02:14 am »
Твое мислење, почитувам. Моето е дека, производителите увидоа дека повишено клио може да го продаваат како каптур, за повисока заработувачка од 3-4 илјади евра по кола. И такви примери има во секој производител денес. Киа Рио е истиот потполно автомобил Киа Стоник, со иста механика, со исто подвозје, исти ентериер, додадени црни браници и кровни носачи и + 3000 евра.
Имаме буквално кај сите производители користење на една платформа од која се вадат некогаш и преку 10 модели. Ова нормално е поради финансиски причини но исто така многу полесно и понатаму за продажба на резервни делови итн. и со самото тоа цената иде надоле.

А што правиме со милионите (некогаш и милијарди) инвестирани за да се целосно произведе таков автомобил? Нас лесно ни е да зборуваме ех гледај исти се рио и стоник само го кренале малце. Епа на крајот можеби изгледа така, но за да дојдеш до тој стадиум инвестирани се многу пари. И нормално целта е таа инвестиција некогаш да се врати, и затоа ќе платиш повеќе зошто некој го трошел своето време, труд, знаење, тесирања, обучување на работници за да се произведе таков автомобил. Сите овие мини кросовери и сувови се нови модели, немаат традиција и со самото тоа нормално е да се поскапи.

p.s. според ценовнициве киа стоник 1.0 турбо средно ниво на опрема чини 15.100 евра додека рио со истиот мотор и опрема е 13.100 евра. Разлика 2.000 евра. Сосема пристојно според мене. + за истата опрема добиваш кај стоникот задни лед светла и алум. бандажи додека кај риото тоа е во поскапата опрема.


http://kiamotors.com.mk/Price/stonic.pdf
http://kiamotors.com.mk/Price/rio.pdf
« Последно менување: 22 Ноември 2019, 09:07:15 am vlatko.klp »

Отсутен Ivoo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 112
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #36 на: 22 Ноември 2019, 09:14:57 am »
Влатко, не сме на иста бранова должина, не се разбираме :) Јас ти кажувам дека, за тие 3-4 илјади евра не добиваш ништо плус, ТИ како купувач и корисник на истото, освен што комшиите ќе речат Влатко купил ЏИП. И тврдам дека за исти пари, CEED e секогаш подобар избор од Стоник, и во поглед на возни својства, и во поглед на комоција, багажен простор, квалитетни материјали итн. Но бидејќи CEED не е ЏИП, Стоник се продава подобро. Затоа сега ќе има и XCEED :)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #37 на: 22 Ноември 2019, 09:18:59 am »
btw Xceed изгледа перверзно добро во однос на Шкода Камила

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #38 на: 22 Ноември 2019, 09:25:16 am »
Дефинитивно кај сувчињата плени леснотијата со која седнуваш и стануваш од кола.
Идеално нешто за користење во градски услови, со чести и кратки релации во текот на денот.

Тоа е според мене најјакиот и оправдан аргумент за да се одлучат купувачите за сувче.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #39 на: 22 Ноември 2019, 09:32:08 am »
Влатко, не сме на иста бранова должина, не се разбираме :) Јас ти кажувам дека, за тие 3-4 илјади евра не добиваш ништо плус, ТИ како купувач и корисник на истото, освен што комшиите ќе речат Влатко купил ЏИП. И тврдам дека за исти пари, CEED e секогаш подобар избор од Стоник, и во поглед на возни својства, и во поглед на комоција, багажен простор, квалитетни материјали итн. Но бидејќи CEED не е ЏИП, Стоник се продава подобро. Затоа сега ќе има и XCEED :)
Првин излезе 3 илјади евра, па со официјален ценовник искача дека е 2 илјади евра и плус имаш повеќе опрема кај стоникот. Нејсе, таков сид со опрема како стоникот кошта 16.000 евра односно 1.000 повеќе од стоникот. Кога гледаме вложено добиено дури и за 1.000 евра поскапо кај сидот дефинитивно добиваш  "повеќе за парите". Но, живееме во капитализам. Исто како што БМВ Х5 од 100.000 евра не вреди повеќе два пати повеќе од БМВ 3 серија.

И да, повеќе пластикарија ќе биде стоник од сид на пример ама сепак тука го добиваш тој простор во внатрешност и повисоко седење што е плус.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #40 на: 22 Ноември 2019, 09:35:27 am »
Пропер СУВ е да има редуктор, 4х4 и минимум 20цм клиренс, све друго треба да се стави под преса.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #41 на: 22 Ноември 2019, 10:44:21 am »
Генерално, добрата продажба на СУВ возила е само затоа што понежниот пол одлучува што кола ќе се купи. Секој ден го гледам тоа, и книга можам да напишам со пресмешни примери, како мажи кои се загледувале на лимузини и хетч, на крај купуваат СУВ, јер тако каже драга :) И не само тоа, сите ние тука што дискутираме, колку толку имаме некое познавање за автомобили. Но надвор од форумов, кај "обичниот" купувач има толку многу непознавање и застарени стереотипи од примерот "повисоко е побезбедно" или во најново време со новиве 1.0 турбо бензинци, "нема шанси 1.0 мотор во ЏИП", така да Камиков ќе иде ко алва, многу повеќе од Скала, ич да не му ја мислите.

Па и нема некоја разлика меѓу Скала и Камик, според ценовникот помалку од 500 евра. Двете имаат исто меѓу оскино растојание и се исто широки. Скалата е малку подолга а Камикот малку повисок.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #42 на: 22 Ноември 2019, 10:55:01 am »
Генерално, добрата продажба на СУВ возила е само затоа што понежниот пол одлучува што кола ќе се купи. Секој ден го гледам тоа, и книга можам да напишам со пресмешни примери, како мажи кои се загледувале на лимузини и хетч, на крај купуваат СУВ, јер тако каже драга :) И не само тоа, сите ние тука што дискутираме, колку толку имаме некое познавање за автомобили. Но надвор од форумов, кај "обичниот" купувач има толку многу непознавање и застарени стереотипи од примерот "повисоко е побезбедно" или во најново време со новиве 1.0 турбо бензинци, "нема шанси 1.0 мотор во ЏИП", така да Камиков ќе иде ко алва, многу повеќе од Скала, ич да не му ја мислите.
И треба да оди бидејќи Скалата според мене е крајно погрешно позоционирана со нејзината цена во однос на ТИПОТ на возило, КЛАСАТА на возило и БРЕНДОТ на возило. Таа сега во моментов се натпреварува ценовно (е слична или приближна) со:
1. Алфа ромео Џулиета 1.4Т
2. Пежо 308 1.2Т
3. Киа цеед 1.0Т
4. Тојота корола Турбо
5. Киа Спортаж 1.6GDI
6. Citroen Cactus
7. Ford Focus 1.0Т
8. Citroen C3 Aircross
9. Toyota Yaris Hybrid
10. Skoda Kamiq 1.0Т



Ако сакам комшиите да ме гледаат со Џип ќе си пазарам Jeep Renegade (Jeep® Renegade за 16.990 евра, со гратис зимски гуми и каско за една година), па барем ако не е вистинско теренско возило нема да имам проблем ако го викам Џип. Ако сакам да се пентарам оффроуд ќе одам Dachia Dunster да земам. 

Ама сепак ми се чини дека Шкода партаили ќе прави со овој модел.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #43 на: 22 Ноември 2019, 11:06:16 am »
^^ Муабетот ми беше дека овие сите се исти со Скала ценовно. И со Камик башка. Во ниеден од наведените случаи не би помислил Скала да земам/препорачам. А и за Камик тешко искрено. Не дека се лоши, туку дека изборот погоре е преголем и подобар. Некои во шасија, некои во гаранција, скоро сите во изглед, некои во суспензија... Премногу избор, а бајаги естетски компромис.

Кај Камикот најважен момент е да се земе пониското подвозје, кое што всушност треба да е стандардно, а само по потреба да се нуди „подигнато подвозје“.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #44 на: 22 Ноември 2019, 12:41:37 pm »
Муабетите за тековното и следно возило на @marjanot префрлени во неговата тема. :)