Автор Тема: CARclub Тест: Range Rover Velar  (Прочитано 5569 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #1 на: 18 Ноември 2019, 19:25:28 pm »
Прекрасно !

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #2 на: 18 Ноември 2019, 20:22:02 pm »
Супер изгледа аутцево, али што би рекле клабери, 113.000 евра за 2.0 дизел?

Ценава е у штичку матер отидена, научна фантастика, ама за вакво возило не се дрзнувам да коментарисам. Вакво возило од плата не се купува, само од профит у текстилна индустрија или од некој криминал. Чим го видиш на улица знаеш кој го вози, плус тој некој му треба пенис енларџмент. Претпоставувам Офроуд способностите на ова не се за фалење со тој сетап на точкови.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #3 на: 18 Ноември 2019, 20:41:30 pm »
Генерално, и јас сметам дека подобро би му лежел V6. Секако, за тие што сакаат, опцијата постои.

Ама, работава не е unheard of. Volvo веќе неколку години сервира максимум 2-литарски мотори во своите коли, кои знаат да коштаат и ехе-хеее.. Приказната кај ваквите коли не е (до толку) моторот, туку е технологијата, дизајнот, опремата и - да, секако, нормално - брендот.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #4 на: 18 Ноември 2019, 20:48:21 pm »
Генерално, и јас сметам дека подобро би му лежел V6. Секако, за тие што сакаат, опцијата постои.

Ама, работава не е unheard of. Volvo веќе неколку години сервира максимум 2-литарски мотори во своите коли, кои знаат да коштаат и ехе-хеее.. Приказната кај ваквите коли не е (до толку) моторот, туку е технологијата, дизајнот, опремата и - да, секако, нормално - брендот.

И да го нема брендот, тоест значката, возилово е ремек дело во секој случај. Кога ќе одам у пензија ќе сакам вакво едно, да си го крузам до Белград онака без некоја причина, на кафе и назад, макар било и дизел со 4 клипа.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3477
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #5 на: 18 Ноември 2019, 22:02:58 pm »
@zeroSignal барај ме следен пат кога ќе имаш некој теренец на тест, да ти покажам локација за фотки.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #6 на: 18 Ноември 2019, 23:58:47 pm »
Со задоволство! :)

Отсутен JezuzNoChill

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1000
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #7 на: 19 Ноември 2019, 16:47:27 pm »
Поудобен беше од F-pace?
Ти се укочија екраните додека го имаше?
Како 113.000 Евра кога највисока опрема HSE на ценовникот им е 106.500 €, Да не сте помешале со V6 дизелот или екстра опрема има овој?
Како беше звукот на дизелот?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #8 на: 19 Ноември 2019, 18:31:26 pm »
F-Pace го возев пред неколку месеци, не можам off the top of my head да споредам. Треба да ги возам еден по друг, за да дадам објективно мислење. Вака, мииииислам дека е покомфорен од F-Pace, ама не можам да тврдам.

Не, екраните си работа беспрекорно. Немав ниту еднаш некаков проблем.

Каква цена ми кажале, таква пренесувам. Ја имам листата на дополнителна опрема, но ја немам ниту основната цена, ниту itemized што колку чини од дополнителната опрема.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #9 на: 19 Ноември 2019, 23:23:35 pm »
Во целото тоа брдо опрема (електрика на све што ќе ти текне, панорамски сончев кров што веројатно кошта колку C3 Aircross и многу други работи), Рејнџов нема греачи на седишта и предна камера... Можеби заборавиле да селектираат тие што ја правеле спецификацијата.

Тие мои замерки на страна, колава е здание. Впечатлива, складна, убава дури, елегантна, удобна... Филм. Кога се возев внатре се осеќав баш како и што мислев дека ќе се осеќам кога прв пат го видов Велар на слики.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #10 на: 19 Ноември 2019, 23:29:09 pm »
Во целото тоа брдо опрема (електрика на све што ќе ти текне, панорамски сончев кров што веројатно кошта колку C3 Aircross и многу други работи), Рејнџов нема греачи на седишта и предна камера... Можеби заборавиле да селектираат тие што ја правеле спецификацијата.

Тие мои замерки на страна, колава е здание. Впечатлива, складна, убава дури, елегантна, удобна... Филм. Кога се возев внатре се осеќав баш како и што мислев дека ќе се осеќам кога прв пат го видов Велар на слики.
Како со мал пенис?

Или сепак тие што купуваат вакви скупи убави џипови имало и зошто ги купувале, а не само ради малиот пенис.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #11 на: 20 Ноември 2019, 00:09:31 am »
Во целото тоа брдо опрема (електрика на све што ќе ти текне, панорамски сончев кров што веројатно кошта колку C3 Aircross и многу други работи), Рејнџов нема греачи на седишта и предна камера... Можеби заборавиле да селектираат тие што ја правеле спецификацијата.

Тие мои замерки на страна, колава е здание. Впечатлива, складна, убава дури, елегантна, удобна... Филм. Кога се возев внатре се осеќав баш како и што мислев дека ќе се осеќам кога прв пат го видов Велар на слики.
Како со мал пенис?

Или сепак тие што купуваат вакви скупи убави џипови имало и зошто ги купувале, а не само ради малиот пенис.

Како спонзоруша со мал пенис.

Шала на страна, не сум толку гласен во желбите да се линчува SUV зошто има некои што ми се свиѓаат: било што од Range Rover, Toyota Land Cruiser и G-Class. Се забележува шаблон, т.е. ми се свиѓаат вакви „џипови“ што нудат луксуз и престиж ама уште се држат до она што ги прославило - способност на страна од асфалтиран пат.

Оние mom-mobile гадотии што се креирани само зошто таму дувнал ветрот во авто-индустријата... тоа не би. :)

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #12 на: 20 Ноември 2019, 02:53:16 am »
Инфотејнментот колку долго се палеше?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #13 на: 20 Ноември 2019, 06:51:57 am »
Не мерев со штоперица, но не било долго штом не ми оставило негативен впечаток. Додека да седнам, да ставам каиш, да ставам во брзина и да тргнам, телефонот веќе ми беше поврзан и свиреше музика.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Range Rover Velar
« Одговори #14 на: 20 Ноември 2019, 07:25:04 am »
Во целото тоа брдо опрема (електрика на све што ќе ти текне, панорамски сончев кров што веројатно кошта колку C3 Aircross и многу други работи), Рејнџов нема греачи на седишта и предна камера... Можеби заборавиле да селектираат тие што ја правеле спецификацијата.

Тие мои замерки на страна, колава е здание. Впечатлива, складна, убава дури, елегантна, удобна... Филм. Кога се возев внатре се осеќав баш како и што мислев дека ќе се осеќам кога прв пат го видов Велар на слики.
Како со мал пенис?

Или сепак тие што купуваат вакви скупи убави џипови имало и зошто ги купувале, а не само ради малиот пенис.

Како спонзоруша со мал пенис.

Шала на страна, не сум толку гласен во желбите да се линчува SUV зошто има некои што ми се свиѓаат: било што од Range Rover, Toyota Land Cruiser и G-Class. Се забележува шаблон, т.е. ми се свиѓаат вакви „џипови“ што нудат луксуз и престиж ама уште се држат до она што ги прославило - способност на страна од асфалтиран пат.

Оние mom-mobile гадотии што се креирани само зошто таму дувнал ветрот во авто-индустријата... тоа не би. :)