Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 223569 пати)

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #435 на: 23 Јануари 2014, 13:07:25 pm »
 :D :D :D
Sega cuv muabet, u Germanija nema ni za lek da se kupi Goljf br 3, i br 4.
Tolku za tapite,

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #436 на: 23 Јануари 2014, 13:45:52 pm »


Инчрестинг... На стариот Леон и на Пасатот, исто не се на ракета, туку се на истото тркалце кај што се пуштаат средните, и со едно извлекување се пуштаат предните, а со уште едно извлекување се пуштаат и задните, што ќе рече, пак не можеш да ги пуштиш само задните :)

Oldschool baby...ne samo sto se posebni kopcinja nego i kjorav da si ke gi pogodis.;D

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #437 на: 23 Јануари 2014, 13:51:02 pm »
Тоа е тој претпознатлив дизајнерски правец во Германија ;D ;D ;D

Он темата,

моментално ме мрзи да пишувам за 147 ;D

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1832
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #438 на: 23 Јануари 2014, 13:51:40 pm »


Инчрестинг... На стариот Леон и на Пасатот, исто не се на ракета, туку се на истото тркалце кај што се пуштаат средните, и со едно извлекување се пуштаат предните, а со уште едно извлекување се пуштаат и задните, што ќе рече, пак не можеш да ги пуштиш само задните :)

Oldschool baby...ne samo sto se posebni kopcinja nego i kjorav da si ke gi pogodis.;D
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

И во Вектра  Б и Ц е слично како на сликава, малку помодерно изгледаат.

На Тојот Аурис мора прво предни магленки да се уклучени за да можеш и позади, и е глупо, пошто јас пример во тесто магла, несакам да ги уклучувам предните магленки зошто помлаку се гледа, а сакам да е вклучена магленката назад.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #439 на: 23 Јануари 2014, 13:53:03 pm »
Сеа ми текна дека и кај новата Астра и кај Инсигнијата се на посебни дугмиќи (уствари се истите контроли :)).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #440 на: 23 Јануари 2014, 13:55:03 pm »
Одлично, ајде да ја заживееме малку темава.

Како што напоменав, пред 10-тина дена го регистрирав Голфот. До сега имам поминато скоро 36.000 километри.

Прво, да си го цитирам претходниот пост на оваа тема:

Volkswagen Golf VI 2.0 TDI Highline

- Нема Блутут. Тоа е повеќе кривица на импортерот отколку на брендот.
- Управувањето е директно и прецизно, ама без доволно фидбек. Последица на користење електрично (наместо хидраулично) серво.
- На ~20.000 км се искина парчето штоф што го ставаат меѓу возачкото седиште и носачот за местото каде се приклучува каиш, и почна да подкрцнува. Бутнав малку материјалче, звукот го снема. Други звуци нема.
- Кога ми го искршија задниот прозор, малку се издеформира долниот кедер и од тогаш не легнува како што треба. Се изместува за 1мм, и скоро неприметливо е, ама ЈАС го приметувам и ми оди на нерви. Можеби ќе нарачам нов.
- Ми фали моментот со автоматско затворање прозори кога ќе заклучам (го имав во Леонот). Да, знам дека со држење на копчето за заклучување се затвораат прозорите, ама попрактично ми беше само да заклучам и да не се замарам.
- Премногу е исправен наслонот на задните седишта.
- Нема USB. Има влез за SD картица, брка работа, ама USB би било малку попрактично. Како и да е, имам 16 гига картица полна со музика, не ми смета до толку.

Е сега..

Bluetooth уред додадов, не-фабрички али (скоро) компатибилен. Се уштекува во радиото и си има микрофонче. Брка работа, али пошто е наменет за друго радио и борд компјутер не ми работат контролите на воланот за телефон. Јебига.

Минатата година (на околу 25.000 км) почна да се слуша некое високо-фреквентно цвилење од под хауба. Во Порше гледаа, слушаа, се чудеа. Мислеа дека е водната пумпа и нарачаа нова. Кога отидов да ја сменат установија дека звукот го прави некоја шајбна. Ја сменија шајбната, али ја сменија и пумпата за вода. Да сме живи и здрави. До сега не се вратил проблемот.

Се јави и некој чуден звук од мењачот во прва брзина кој што само јас го слушав и никој друг. Го сменија уљето во мењач и од тогаш немало проблеми.

Фабричките гуми се покажаа као срање. Michelin Energy Saver 205/55/16. Првите 20.000 километра беа супер, после тоа нагло ги изгубија позитивните карактеристики. Како и да е, Голфот ќе добие нови летни гуми годинава. Со овие поминав околу 30.000 км.

Редовниот сервис е прескап. Ова е веќе на широко зборувано.

Пре-висок е. Магарица. Си бара спуштање.



Уау. Ти мора да си им почесен гостин штом вака те третираат.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #441 на: 23 Јануари 2014, 13:58:28 pm »
Лошко ај ти кажи нешто за твоето Љундаи

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #442 на: 23 Јануари 2014, 13:59:11 pm »
ЛП во негов стил, критикува се’ што нема допирни точки со него :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #443 на: 23 Јануари 2014, 14:04:27 pm »
Vo kontekst na tamava, ubedlivo najgolema mana se slabite predni svetla poradi koi 95% od vremeto vozam so ukluceni maglenki.
Zatoa e zgodno sto mozat da se pustat samo prednite, a ne mozat da me kaznat bidejki se integrirani vo prednite stopovi.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #444 на: 23 Јануари 2014, 14:57:37 pm »
Го критикував јас моето хјундаи, го има во оваа тема.

п.с

Не ми истече сесијата додека го правев тоа.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #445 на: 23 Јануари 2014, 15:18:47 pm »
Мислам имам пишано ама ај пак да повторам.

- Ужасно ме нервира што на моменти знае да си чурне,знам дека е дизел и нема ДПФ ама сепак ме нервира.Обично се случува кога подолго време ја возам на мали обртаии и нагло ќе додадам гас.Приметив и дека многу зависи и каква е турата на гориво.Одев и у сервис неколку пати,проверуваа се што можат,пратија и допис у Франција ама одговорот е дека се случувало и на други возила поготово во државички како нашава.Дијагнозата ми стои во сервисната историја за секој случај да не искочи некаков проблем иако возилото не е веќе под гаранција.

- Моторот е релативно бучен во место кога е ладен,и тоа го ставам како негативност,можеле да го решат со подобра звучна изолација во пределот на моторот и кабината.

- Првото палење е тврдо и бучно и ствара вибрација,дизел јебига.

- Даската на гепек,знае да затропка на нерамен пат и дупки,знае да ме изнервира и ми доаѓа да ја извадам и да ја фрлам.

- Рачките за затварање на предните врати од внатрешна страна,поради нивито на опрема се фарбани со сива сјајна боја,тоа ги прави покрути и знаат да закрцкаат кога ја повлекуваш вратата ама ја ги преебав со ставање на некое сунѓерче и бркаат работа.

- Шарката на возачка врата вадеше некој звук кои ме нервираше,ама ја сменијаа под гаранција.

- Возењето беше тврдичко,сега е уште потврдо ама ја си го сакав такво јебига,ама затоа управувањето е неспоредливо во однос на претходниот модел.

Иако е Рено,за овие 30000км на ова ми текнува,ќе видиме понатака :)


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #446 на: 23 Јануари 2014, 15:21:16 pm »
-Споро е.  ;D
-На нерамен пат даската позади тропа многу и многу нервира звукот. Веројатно дека имам ставено звучници на неа, претходно не памтам како беше.
-Многу е висока.
-Не можеш да седиш удобно на возачкото седиште. Мора нозете да ти фаќаат на воланот ако сакаш без напрегање да возиш со една рака.
-Мењачот е УЖАСЕН.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #447 на: 23 Јануари 2014, 15:28:38 pm »
скоро сите пежовци од тоа годиште иста приказна
у рикверц како сухои на полетување :D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #448 на: 23 Јануари 2014, 15:31:17 pm »
Ако влезе во рикверц добро е, исто и во прва.  ;D

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #449 на: 23 Јануари 2014, 15:34:43 pm »
Ако влезе во рикверц добро е, исто и во прва.  ;D

Кај мене на Цитроенов оди и во рикверц и во прва, ама онака некако не баш мазно.

И имам осет дека ќе ми остане во рака некој ден :)