Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 230050 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #405 на: 25 Јуни 2013, 22:15:07 pm »
Ебати Спаркот, еден HP Proliant ML150 не може да собере у гепекот....

Си требал да го прицврстиш за кровот.

Или можеби не, па ќе се свитка кровот.. :P
Добро ја почна реченицата, мислев ќе кажеш:

Си требал да го прицврстиш Спаркот за серверот. (ама мало серверче е тоа, па не иде, иначе да е DL580ка таман „на штраф“ ќе го фати спаркот на местото за страницата)  ;D

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

 ;D
Лелееее од сега ручна ќе кревам ;D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #406 на: 25 Јуни 2013, 22:39:06 pm »
Пред некој ден почна да ми трепка сијаличката за ербег на колата :-(

Пробав неколку пати со процедурата за ресетирање, но пак се јавува.

Се наведнав и ги размртав, притегнав, извадив-ставив оние каблите под седиштата. Без резултат. Интернет вика дека тоа најчесто се случува кога некој вод ќе дојде во контакт со маса. Не видов кој-знае-колку-добро, ама онолку колку што приметив - не видов некаде некој разголен вод или контакт да допира маса. Но, повторувам дека не видов кој-знае-колку темелно.

OBD2 крева раменици (вика „нема грешки во ерор логот“)

Кажете некој соодветен мајстор кај да ја носам, оти ако ја носам во овластен сервис ќе ми ги соблечат панталоните, ќе ми ги симнат гаќите и ќе ме онадат. Веројатно ќе ми кажат дека треба да ги сменам комплет каблите со се конектори.

1. Turn the key from off to on.

2. Watch the airbag light closely. It will stay on for a few secs. and then as soon as it blinks off (the start of the flashing), turn the key off instantly.

3. Count to 5 (1 Mississippi, 2 Mississippi . . . .)

4. Repeat steps 1-3 two more times until you have done the cycle three times.

5. Now turn the key on and watch the light. It will start blinking in a different, slower manner. This is diagnostic mode. You can watch this for a little while, no hurry.

6. Now turn the key off again, Count to 5 like in step 3 again, and turn back on. If the procedure worked, the airbag light will not be flashing.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #407 на: 25 Јуни 2013, 22:53:00 pm »
Џиџи тоа е постапката, ама пак се јавува.

Изгледа има некој конектор откачен или дефект.
Треба да се најдат сите конектори кај се.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #408 на: 25 Јуни 2013, 22:55:39 pm »

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #409 на: 26 Јуни 2013, 01:01:25 am »
A zar ne bi bilo bolje tie konektori pod sediste sto se, da se zalemat.... I taka konekcijata ke bide trajna, nema da ima prekini i slicno.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #410 на: 26 Јуни 2013, 01:38:05 am »
WD-40... ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40

како што ми кажа електричарот,WD-40 било изолатор,па затоа контактиве да се прскале со контакт-спреј
јас користам шмиргла

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #411 на: 26 Јуни 2013, 02:27:00 am »
WD-40... ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40

како што ми кажа електричарот,WD-40 било изолатор,па затоа контактиве да се прскале со контакт-спреј
јас користам шмиргла
точно. вд 40 има “мрсноќа“ во себе, која не е баш добар спроводник... кога нешто ке споиш па сакаш да го заштитиш испрскај го со вд 40 па со нешто мрсни и никад нема да фати корозија...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #412 на: 26 Јуни 2013, 13:43:07 pm »
Jа имам лошо искуство со контакт спрејовите, а со WD-40 работам преку 20 години и НИКАД не сум имал проблем, напротив. Спрејот и треба да биде изолатор, ако не сакаш краток спој да направиш. И на клемата од акумулаторот ставаш литиумска маст да не ти кородира, а таа е изолатор. Мрсното собира прашина, да, ама се прска во затворени конектори. Контакт спрејот е изопропил алкохол и остава бела флека на штампата. Ако е така испрскај го со спреј за кочници, исти qрац ти е. Поентата е баш да нема корозија која прави прелазен отпор помеѓу проводниците во конекторот и да ја истисне влагата која ја ствара оваа корозија и спроведува, па дава лажни сигнали (ако се работи за сензор) и тн.
О.К. Секој со свое мислење, памет и искуство. Ја си го викам МАЈСТОР WD-40, а вие процените зошто ;)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #413 на: 28 Јуни 2013, 16:06:58 pm »
и јас користам WD 40 на конектори и никаков проблем до сега,дури и полесно се вадат кога се мрсни :D

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #414 на: 29 Јуни 2013, 04:20:07 am »
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7295.msg380728.html#msg380728

Цитат
и јас да се покажам.Колава е 2008 год 69kw(94 кс) али на хартија односно турни ме да кинисам,можам да замислам како влече 1.2 моторот.Во највисоко ниво sx на опрема со се што нудеше Авео од опрема.Веднаш и ставив плин и еве 70000км без проблем,деловите се ефтини,моторот е со добар квалитет односно без кварови али се останато е едно големо ЃУБРЕ.Вожња катастрофа од најмало дупче ќе излеташ,крцка све живо во неа,сребрената пластика се излижа брзо,лимаријата е катастрофаа не дај боже да те удри некој Ром со нивните сечалки на дрва парче е те направи тропа у предно десно тркало уште од старт(тоа им било мана шепата допира до друго железо)ако возиш на коцка чекаш секој момент да ти остане само воланот во рака.....има уште многу ама доста е за сега.....а кога ќе го видиш краш тестот

;D ;D ;D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #415 на: 29 Јуни 2013, 14:58:55 pm »
Ретко искрен пост за сопствена кола на форумов. Обично од Југо, преку Спарк до Ауди сите пишуваат како да возат Бентли :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #416 на: 29 Јуни 2013, 15:10:07 pm »
Не сум се возел во авео, ама баш истово мислење го имав, така да исто како да сум се возел.
Секоја чест на искреноста.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #417 на: 29 Јуни 2013, 15:12:11 pm »
Ја сум се возел и е баш чкартоина. Седиштата, позади поготово се најлошо нешто, у автобус поубави се. Еден дечко го продаде баш пред увозот и добра цена му зема, уште се крсти.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #418 на: 23 Јануари 2014, 05:18:58 am »
Секојпат кога излегувам од чудово си ја удирам главата...
Не е за 198cm колава...

:D :D

Еве тазе сликичка


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #419 на: 23 Јануари 2014, 11:55:20 am »
Одлично, ајде да ја заживееме малку темава.

Како што напоменав, пред 10-тина дена го регистрирав Голфот. До сега имам поминато скоро 36.000 километри.

Прво, да си го цитирам претходниот пост на оваа тема:

Volkswagen Golf VI 2.0 TDI Highline

- Нема Блутут. Тоа е повеќе кривица на импортерот отколку на брендот.
- Управувањето е директно и прецизно, ама без доволно фидбек. Последица на користење електрично (наместо хидраулично) серво.
- На ~20.000 км се искина парчето штоф што го ставаат меѓу возачкото седиште и носачот за местото каде се приклучува каиш, и почна да подкрцнува. Бутнав малку материјалче, звукот го снема. Други звуци нема.
- Кога ми го искршија задниот прозор, малку се издеформира долниот кедер и од тогаш не легнува како што треба. Се изместува за 1мм, и скоро неприметливо е, ама ЈАС го приметувам и ми оди на нерви. Можеби ќе нарачам нов.
- Ми фали моментот со автоматско затворање прозори кога ќе заклучам (го имав во Леонот). Да, знам дека со држење на копчето за заклучување се затвораат прозорите, ама попрактично ми беше само да заклучам и да не се замарам.
- Премногу е исправен наслонот на задните седишта.
- Нема USB. Има влез за SD картица, брка работа, ама USB би било малку попрактично. Како и да е, имам 16 гига картица полна со музика, не ми смета до толку.

Е сега..

Bluetooth уред додадов, не-фабрички али (скоро) компатибилен. Се уштекува во радиото и си има микрофонче. Брка работа, али пошто е наменет за друго радио и борд компјутер не ми работат контролите на воланот за телефон. Јебига.

Минатата година (на околу 25.000 км) почна да се слуша некое високо-фреквентно цвилење од под хауба. Во Порше гледаа, слушаа, се чудеа. Мислеа дека е водната пумпа и нарачаа нова. Кога отидов да ја сменат установија дека звукот го прави некоја шајбна. Ја сменија шајбната, али ја сменија и пумпата за вода. Да сме живи и здрави. До сега не се вратил проблемот.

Се јави и некој чуден звук од мењачот во прва брзина кој што само јас го слушав и никој друг. Го сменија уљето во мењач и од тогаш немало проблеми.

Фабричките гуми се покажаа као срање. Michelin Energy Saver 205/55/16. Првите 20.000 километра беа супер, после тоа нагло ги изгубија позитивните карактеристики. Како и да е, Голфот ќе добие нови летни гуми годинава. Со овие поминав околу 30.000 км.

Редовниот сервис е прескап. Ова е веќе на широко зборувано.

Пре-висок е. Магарица. Си бара спуштање.