Автор Тема: Антифриз  (Прочитано 161945 пати)

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: Антифриз
« Одговори #585 на: 12 Јануари 2020, 18:52:26 pm »
И каиш со затегач и ролер... превентивно :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Антифриз
« Одговори #586 на: 12 Јануари 2020, 18:57:15 pm »
Колку сум се помешал не е можно. :D Ако менуваш водна пумпа мора антифриз обратно нема врска хахах.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Антифриз
« Одговори #587 на: 12 Јануари 2020, 19:35:53 pm »
Тачно.

Туку тоа мењање водна пумпа е тешка глупост. Кај некои коли можеби е потребно ама кај повеќето водната пумпа се мења само колку трошок да се прави. Тие што не се со варијабилен проток имаат век колку и моторот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Антифриз
« Одговори #588 на: 12 Јануари 2020, 19:40:23 pm »
Тачно.

Туку тоа мењање водна пумпа е тешка глупост. Кај некои коли можеби е потребно ама кај повеќето водната пумпа се мења само колку трошок да се прави. Тие што не се со варијабилен проток имаат век колку и моторот.

Ги сје*аа у задње време, ги направија со пластични импелери, па знаат да шлајфнат на осовина. Порано со метални импелери, немаа гајле, сега ги мењаш со сет ремени јер #превентивно :)

Левата - трае колку и моторот (или дур не пушти на семеринг), десната - мењај со секој ребраст (или порано, ако прошлајфува).


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Антифриз
« Одговори #589 на: 12 Јануари 2020, 19:56:02 pm »

Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Антифриз
« Одговори #590 на: 12 Јануари 2020, 20:46:47 pm »
Тачно.

Туку тоа мењање водна пумпа е тешка глупост. Кај некои коли можеби е потребно ама кај повеќето водната пумпа се мења само колку трошок да се прави. Тие што не се со варијабилен проток имаат век колку и моторот.

Ги сје*аа у задње време, ги направија со пластични импелери, па знаат да шлајфнат на осовина. Порано со метални импелери, немаа гајле, сега ги мењаш со сет ремени јер #превентивно :)

Левата - трае колку и моторот (или дур не пушти на семеринг), десната - мењај со секој ребраст (или порано, ако прошлајфува).

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Точно така , металните подолго траат од пластичните , но пак има маана ама не знам што точно,  тоа допрва да откријам?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Антифриз
« Одговори #591 на: 12 Јануари 2020, 21:03:12 pm »
Можат со коцкаста или назабена осовина да ги направат и пластичните, ама...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Антифриз
« Одговори #592 на: 12 Јануари 2020, 21:18:53 pm »
Можат со коцкаста или назабена осовина да ги направат и пластичните, ама...
Со назабена се, ама пластиката станува крта после долго време термички промени и знае да пукне. Некогаш и перките се истрошени, па нема доволен проток.

И не гледам проблем да се смени пумпата, затоа што исто како и затегачите и ролерите кои се во системот на ребрастиот ремен, си имаат оптоварување. Ем ја мењаш еднаш у 5 години или на 100-тина илјади километри. Што би се рекло, со нашиве просеци, еднаш или два пати у живот ќе смениш пумпа на иста кола. #превентивно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Антифриз
« Одговори #593 на: 12 Јануари 2020, 23:15:08 pm »
Кај мене после 5 години има видлива луфта на осовината на сменетата водна пумпа. Оригинален VW дел е, не е некој фуш. Сепак не е за џабе сервисен интервал на промена.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Антифриз
« Одговори #594 на: 13 Јануари 2020, 09:46:19 am »
од ко ќе ти ги здробит вентилите, тогај најарно да ја мениш.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Антифриз
« Одговори #595 на: 13 Јануари 2020, 10:31:56 am »
НЕМА врска бојата!
Таму имаш G11, G12+, G13 и спецификации за колата, толку гледаш, за бојата не се замарај

Најчесто G11 е плав/зелен, G12+ е розев/портокалов, G13 е љиљаков,,,, ама НАЈЧЕСТО ;)


Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Антифриз
« Одговори #596 на: 13 Јануари 2020, 10:58:45 am »
Можат со коцкаста или назабена осовина да ги направат и пластичните, ама...
Со назабена се, ама пластиката станува крта после долго време термички промени и знае да пукне. Некогаш и перките се истрошени, па нема доволен проток.

И не гледам проблем да се смени пумпата, затоа што исто како и затегачите и ролерите кои се во системот на ребрастиот ремен, си имаат оптоварување. Ем ја мењаш еднаш у 5 години или на 100-тина илјади километри. Што би се рекло, со нашиве просеци, еднаш или два пати у живот ќе смениш пумпа на иста кола. #превентивно.

Aaaa видиш, само дали е од годините или од километражата потребна промената? Не конкретно за некоја кола, туку тоа укрутување и стареење.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6448
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Антифриз
« Одговори #597 на: 13 Јануари 2020, 12:22:10 pm »
Сакам да разјаснам нешто, антифризот во колата ми е со зелена боја (на око така ми се гледа), кога бев кај Митревски ми досипаа еден како зелено-жолт флуросцентен (плус беше разреден), оној ден застанав во Мега да си купам 1 л антифриз резерва, барав зелен, ми кажаа дека таков не иде во моја кола а тој зелен што ми го покажаа беше темно зелен и ми кажаа да си земам жолт (уствари разреден беше 1:1) ама некако, барем по боја, ми се разликува од тој што ми е во садот, па затоа си досипав дестилирана вода, а ова уште не ми е начисто

Зелениот е баш зелен, а жолтиот е како флуоресцентен, жолто-зелен.
Жолт имаш во колата чим се двоумиш.




Туку тоа мењање водна пумпа е тешка глупост. Кај некои коли можеби е потребно ама кај повеќето водната пумпа се мења само колку трошок да се прави. Тие што не се со варијабилен проток имаат век колку и моторот.

Сакаш да кажиш дека лагери и затегачи на ~100.000км менуваме, а лагерот на пумпата ќе трае 500.000км?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Антифриз
« Одговори #598 на: 13 Јануари 2020, 13:08:25 pm »
Можат со коцкаста или назабена осовина да ги направат и пластичните, ама...
Со назабена се, ама пластиката станува крта после долго време термички промени и знае да пукне. Некогаш и перките се истрошени, па нема доволен проток.

И не гледам проблем да се смени пумпата, затоа што исто како и затегачите и ролерите кои се во системот на ребрастиот ремен, си имаат оптоварување. Ем ја мењаш еднаш у 5 години или на 100-тина илјади километри. Што би се рекло, со нашиве просеци, еднаш или два пати у живот ќе смениш пумпа на иста кола. #превентивно.

Aaaa видиш, само дали е од годините или од километражата потребна промената? Не конкретно за некоја кола, туку тоа укрутување и стареење.
Реално небитно. Битно е ако те сјебе, ќе те кошта повеќе отколку да си ја сменел пумпата #превентивно :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2351
Одг: Антифриз
« Одговори #599 на: 13 Јануари 2020, 15:42:07 pm »
Сакам да разјаснам нешто, антифризот во колата ми е со зелена боја (на око така ми се гледа), кога бев кај Митревски ми досипаа еден како зелено-жолт флуросцентен (плус беше разреден), оној ден застанав во Мега да си купам 1 л антифриз резерва, барав зелен, ми кажаа дека таков не иде во моја кола а тој зелен што ми го покажаа беше темно зелен и ми кажаа да си земам жолт (уствари разреден беше 1:1) ама некако, барем по боја, ми се разликува од тој што ми е во садот, па затоа си досипав дестилирана вода, а ова уште не ми е начисто

Зелениот е баш зелен, а жолтиот е како флуоресцентен, жолто-зелен.
Жолт имаш во колата чим се двоумиш.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..) (Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Туку тоа мењање водна пумпа е тешка глупост. Кај некои коли можеби е потребно ама кај повеќето водната пумпа се мења само колку трошок да се прави. Тие што не се со варијабилен проток имаат век колку и моторот.

Сакаш да кажиш дека лагери и затегачи на ~100.000км менуваме, а лагерот на пумпата ќе трае 500.000км?
Знаеш дека сега кога ги гледам сликите повеќе ми изгледа дека е оној горниот, зелен антифриз, а кај Митревски ми досипаа од тој жолтиот. Каде можам да го најдам тој зелениот (Лескот) кај нас? Има некој проблем што ми е досипан жолтиот, измешан сега со зелениот, мислам дека се на иста база, односно Г11?
Претпоставката е мајката на сите заебувања