Автор Тема: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid  (Прочитано 27281 пати)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #15 на: 03 Јануари 2019, 18:48:36 pm »
Мене ме занима кога најмногу ја полни батеријата, и кога најмногу се троши? Претпоставувам при тргнување и на гужва низ град?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #16 на: 04 Јануари 2019, 00:48:35 am »
Мене ме занима кога најмногу ја полни батеријата, и кога најмногу се троши? Претпоставувам при тргнување и на гужва низ град?

:D
Ако го знаеш принципот на работа на хибридниот систем, ќе ти биде јасен и одговорот на прашањето.
Најмногу ја полни баКтеријата кога идеш стрмно низбрдо и благо кочиш, а највише ја троши кога ќе стиснеш педалата за гас до „в-крај“.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #17 на: 15 Јануари 2019, 13:49:40 pm »
АПДЕЈТ!



https://www.carclub.mk/2019/01/15/super-test-toyota-c-hr-hybrid-hibrid-na-sneg-zosto-da-ne/

Досега со C-HR-от се поминати 575 километри, и денес прв пат доставив гориво - и сипав точно 30 литри. Брзинска математика кажува 5.22 литри на 100 изминати километри, мерено на пумпа.

Интересно, бордот покажува некаде околу 6.1-6.2 литри на 100 километри од кога стана поладно. But it is what it is.

Nothing serious to report. Ми се откачи рамка за таблица во перална. Уште ми оди на нерви подесувањето на глас на копчиња наместо на кругче. Греењето на седишта е прекрасна работа, од кога ја земав колата не е исклучено.

Колата дојде со Good Year Ultra Grip зимски гуми. Никаков проблем по снеговите деновиве.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #18 на: 15 Јануари 2019, 13:53:03 pm »
Одлична градска потрошувачка, секоја чест.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #19 на: 15 Јануари 2019, 15:50:15 pm »
Ти се качила веројатно затоа што губи сила електричниот погон дур да крене работна температура електричниот мотор/батериите.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #20 на: 15 Јануари 2019, 18:19:59 pm »
Да, да, јасно ми е зошто е така. Ама сепак се изненадив на бројката на бензинска. Не дека го шпарам ова, го возам нормално-накај-внимателно.

Се навикнав/навикнувам и на CVT-то, полека-полека. Сè уште ми е чудно и сепак би одбрал нормален автоматик со брзини, ама како и да е, за низ град е прекрасно. Неколку пати заглавив во ептен тргни-застани гужви, и барем 147 пати е полесно него тргни-застани со кола со мануелен менувач.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #21 на: 15 Јануари 2019, 18:45:34 pm »
https://cleantechnica.com/2018/02/13/electric-vehicles-work-cold-weather/

еве на Тесла колку губат на ладно време.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #22 на: 15 Јануари 2019, 18:55:49 pm »
АПДЕЈТ!
Уште ми оди на нерви подесувањето на глас на копчиња наместо на кругче.

До тебе е. Ако не, нека стаат и на воланите такви кругчиња уместо копчиња за гласност :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #23 на: 15 Јануари 2019, 19:21:19 pm »
На некои има, ама не ги бива. На волан си е дугменце таман. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #24 на: 15 Јануари 2019, 20:09:02 pm »
На некои има, ама не ги бива. На волан си е дугменце таман. :)
Има ролери, ама не кругче.  Следниот пат кога ќе влезеш во колата само кажи - „па ок е и овака“ и ќе видиш дека е ок ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #25 на: 15 Јануари 2019, 20:15:21 pm »
Многу подобро е да има врталка за глас.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #26 на: 15 Јануари 2019, 20:19:38 pm »
Многу подобро е да има врталка за глас.

Мојот мозок не може да го испроцесира тоа. Жал ми е. Дома на даљинско од ТВ, на дугмиња глас, на тастатура дугмиња за глас, на волан дугмиња за глас, али на радиото поарно било врталче.. не разбирам стварно зошто е подобро.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #27 на: 15 Јануари 2019, 20:40:13 pm »
Врталка полесно се наоѓа и ракува дур возиш.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #28 на: 15 Јануари 2019, 20:47:10 pm »
Врталка полесно се наоѓа и ракува дур возиш.
Прифаќам, кога немаш копчиња на волан, иако и тоа се решава со добар ергономски дизајн.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #29 на: 15 Јануари 2019, 20:54:35 pm »
Врталка на волан, идеално  :D😀