Автор Тема: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid  (Прочитано 27280 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #30 на: 15 Јануари 2019, 20:55:21 pm »
Копчиња на шалт табла како ќе решиш да е функционално?

За глас конкретно.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #31 на: 15 Јануари 2019, 21:21:53 pm »
Копчиња на шалт табла како ќе решиш да е функционално?

За глас конкретно.

Еве вака. Ко Alpine што го има решено овде:


Лесно и убаво знаеш точно кое копче е за појачување и стишување на гласноста.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #32 на: 15 Јануари 2019, 21:36:37 pm »
Работата е што врталка не треба да ја гледаш со очи за да ја погодиш за разлика од копче.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #33 на: 15 Јануари 2019, 21:53:06 pm »
ако е доволно тактајл (како на алпајнов), на допир ќе го најдеш.  Али ете, да речеме дека се се согласувам.Иако сум имал радио без врталка и без команди на волан, и не сум имал проблем ниту ми претставувало некоја деструкција у возењето да појачам или стишам глас. Кенвуд некое старо беше, копчето за волјум ап и даун беше на крај на левата страна, по цела висина на радиото. На допир се знаеше што е погласно што потивко, без забуни, од прва. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #34 на: 16 Јануари 2019, 06:57:23 am »
Климата не смее да биде на врталки во 2019 година ама радиото мора на врталка да биде.

Фак лоџик.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #35 на: 16 Јануари 2019, 07:45:55 am »
Климата несмее да е неавтоматска. Мора да е автоматска односно со термостат во 2019та.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #36 на: 16 Јануари 2019, 07:57:41 am »
Дени го отупе со тој термостат кога не е само тоа. Автоматската клима за разлика од мануелна има на пример сензор за влажност па и го зема тој параметар кога ќе ставиш на ауто се со цел да се постине оптимална температура но и влажност во кабина. И да не зборам со тоа што во двозонска можеш да регулираш различна температура во левиот или десниот дел. 

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #37 на: 16 Јануари 2019, 08:07:54 am »
Термостатот е битниот дел. Тоа не смее да го нема.

Другото е веќе финеса.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #38 на: 16 Јануари 2019, 08:16:43 am »
Колата е одлична. Многу фасцинира фактот дека не се слуша кога ја возиш.
Инаку што се однесува до врталките за глас, кога ќе размислиш ги имаш командите на волан.
За климата многу многу не се оптеретувам. Единствено што е добро ако е двозонска, но и тоа нема некое големо значение.
Инаку со самото влегување во колата се има чувство на солидно изработено возило. Пластиките се фини на допир, употребени се доста меки материјали, можеби не се кожа но даваат такво чувство на допир. Прекрасно изработено и солидно склопено. Не очекувам крцкање или тропкање на ново возило. Малку бучно при нагли забрзувања, воопшто не е споро, сосема е Ок за каросеријата, но за мене имаше прекратки седишта. Можеби да биле за 3 цм подолги, ке беа идеални. Одлична прегледност, освен позади каде што е намалена, но од друга страна има камера која помага при паркирање во рикверц.
Возилото по мене е одлично.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #39 на: 16 Јануари 2019, 08:18:26 am »
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/toyota/c-hr/bddbpg.html 29.000 ЕУР со све од опрема.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #40 на: 16 Јануари 2019, 08:20:36 am »
но за мене имаше прекратки седишта. Можеби да биле за 3 цм подолги, ке беа идеални..
Возилото по мене е одлично.

Вака сега, ти се мавта по подот?

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #41 на: 16 Јануари 2019, 08:46:39 am »
Да се надоврзам на @zeroSignal околу опции кои не се задолжителни ама го прават животот 100 пати полесен и поубав:

1. Автоматски торк/CVT менувач - благодет за во град со лош сообраќај;
2. Ксенон/Лед/Ласер светла - благодет за навчер, не ги ценев доволно се додека не се вратив на халогенки со рефлектор. Бонус: автоматски долги светла;
3. Греачи на седишта - благодет за грб и прдара, особено ако колата има кожни седишта;
4. Сончев кров - не мора да ти се укочи врат и да оглувеш за да дишеш свеж воздух и идеално за пушачи;
5. Автоматска клима - одлично објаснето погоре
6. Автоматски бришачи - роси, истура, пак роси, те прснало од колата пред тебе, стоиш на семафор, возиш 120...сеедно, сами знаат кога и колку брзо да бришат;


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #42 на: 16 Јануари 2019, 09:06:10 am »
УБаво е кога човек ќе прочита како полека се менува мислењето за цвт менувач. Кој имал искуство си знае. А уствари мене лично повеќе ми лежи цвт низ град наместо дсг зошто со цвт за дел од секундата добиваш убрзување што е особено корисно ако треба да претекнеш некој набрзинка или да се убуташ у друга линта. Од 10 возачи на 7 ќе им се допадне. Измислен за во град. Е за на отворено не го бива баш особено ако си по-агресивен возач.

Јебига, не сме сите тркачи на партизанска и на Водно.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #43 на: 16 Јануари 2019, 10:33:13 am »
Греени седишта се добра ствар за зимскиве денови, јас ги користам 15 мин макс, после не ми треба а читав и дека за мудата не е баш здраво. Е греен волан би сакал да имам.

Двозонска клима по мене е најголема глупост, меѓу возачот и совозачот нема никаква изолација и различните температури се мешаат. Кај мене двозонските клими се стално на иста температура ставени.

CVT не сум имал шанса да возам за жал.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #44 на: 16 Јануари 2019, 10:40:11 am »
Греени седишта се добра ствар за зимскиве денови, јас ги користам 15 мин макс, после не ми треба а читав и дека за мудата не е баш здраво. Е греен волан би сакал да имам.

Двозонска клима по мене е најголема глупост, меѓу возачот и совозачот нема никаква изолација и различните температури се мешаат. Кај мене двозонските клими се стално на иста температура ставени.

CVT не сум имал шанса да возам за жал.

Прекрасна работа за во ладни денови, и едното, и другото.

Се согласувам. До негде ми има поента двозонска клима, ако зоните се напред/назад, а не лево/десно, мада ипак, за толкав простор, што знам... Маркетинг :)

На времето кога го возев, ме нервираше. Верувам дека сега пак да возам кола со ЦВТ мењач, пак ќе ме нервира :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.