Автор Тема: плимонт = скапа превара  (Прочитано 51031 пати)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #60 на: 26 Декември 2018, 08:38:50 am »
Имав дефект у Германија пред 6-7год, во сервисот стоеше ценовник:
Работен час 50еур
Доколку сакаш да гледаш 70еур
Ако сакаш да ми кажуваш како 90еур
Ако сакаш да ми помагаш во работата 120еур

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #61 на: 26 Декември 2018, 16:13:36 pm »
Јас еднаш се пазарев за еден камион, му викам: Discount?
Ми вика: We don't sell discount, we sell working hand :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #62 на: 26 Декември 2018, 20:41:27 pm »
Damn Уште трае драмава....
@Indigo јебига, десило се. Нема сеа да се трескаме од земја, сакаш(те) на плин да ја возиш(те), мора да се искасапи нешто некаде...дали дупка на браник/крило за полначка, дупка за цевки, некоја жичка за сензор/дизни... тоа е тоа. Не ги бранам плимонт, си ја работат работата како што знаат и умеат, ако твојот пријател им дал „амин“ да ја напраат да работи, ја направиле како што знаеле.
Не барајте кривица во плимонт, ниту па треба да бидете задоволни, али паметот го имате за друг пат, па ќе знаете: Или ич не размишљај за плин (не само ради инсталација и ради други работи, врзани со работата на моторот), или кога си решил више да праиш компромис, тогаш помири се со тоа што е.
Плимонт можеле да бидат попрофесионални и да објаснат што ќе напраат  (дека ќе сецнат 8 жички) кога веќе не можеле да го прилагодат тој фамозен кабел да работи со дизните.

Уживајте, точете плин и памет у глава, доверба у мајстори кои не ги знаете - јок!

не се само 8 жички, има пластичен rail кој се уштекува бензинските дизни и низ него поминуваат сите жици до другите сензори. сега веќе нема rail, целиот сноп е замотан со изолир. пак ќе кажам, за тебе ова можеби делува како п*чкин дим, за мене е криминал.

Криминал е што ја праите на плин колата, ако толку си ја сакате. Без драми молам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #63 на: 26 Декември 2018, 21:02:22 pm »
@Indigo а да отидеш да однесеш пар гумени чизми чамец да ти направат? Мислам, ако си ја тестирал гумата дека ќе издржи...

а ти да отидеш на спаркот уште еден клип да ти стават? не сфаќам што сакаш да кажеш?


Појди до плимонт ќе ти го вратат кабелот.

Отсутен queqe

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 27
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #64 на: 13 Јануари 2019, 10:07:08 am »
Во Плимонт плаќаш за услугата, а они плаќаат кирии, плати, придонеси, сметки, добавувачи, алат...

Стално ќе се најде на 1000 задоволни 1 незадоволен и ќе дига џева за 10000 луѓе.

Ако си знаел како да му помогнеш на другар ти си требал ти да го направиш зафатот, после свадба тапани не иде.

1000 луѓе појма немале што им се сервисира, а што им се наплаќа. Во Македонијава не може сервис да наплати работна рака која покрива кирии,вработени ,придонеси ,обуки,реклами...Сите сервиси од сите дејности ти наплаќаат заменет дел на пример 3000ден.( кој е исправен),а ти вика работна  рака 800ден.,а може и делот да не е заменет :) (чест на исклучоците) .Немаме стандард за скапа работна рака па мора да се вадат на делови. Битното во муабетов е, дали е КВАЛИТЕТНО завршена работата. Мајсторот ќарил скап дел кој што ке го уновчи друг пат у приватна работа,а на сервисот му легнало кеш,муштеријата(кој не разбира) е задоволен-сите среќни и весели.
Е сега-и мене ми се има слично случено во Плимонт пред 2 години,“заменет“ мап сензор 4000ден(не се сеќавам точно за цената).Пред да идам у сервис го обележав постоечкиот со коректор(плус беше и прљав).Додека траеше сервисот ми понудија кафе у бифенцето (20мин),ми дадоа сметка заменет мап сензор. Од кога платив отворивме хауба-мајсторе кој е тој сензор?-овој. АХА,Па бар да се потрудеше да го избришеш да му еам атер :). Он ми вградил температурно NTC сензорче од 20 денари во расплињачата,кој што одма го приметив како нов апдејт у инсталација. Абе наплати колку што треба и гарантирај за работата.Ми вратија 2500ден...фала,пријатно.
И не сум пишал за ова у форумов да кукам ,оти Плимонт се сварно најстручни и професионалци(мое лично мислење). Можеби газдата знае за оваа појава во неговиот сервис,а можеби не-во секој случај му одговара,освен за гласот што ќе го бие у будуќе.
Али секоја чест што темава ја оставил да ја читаме. И покрај ова немам намера да го сменам сервисот....продолжи да возиш :)
 

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #65 на: 13 Јануари 2019, 10:14:20 am »
Мене ме дупеа за плинот на полото, на крај излезе дека мајсторот знаел што е ама го мрзело да ја прави. Тоа се случи од кога отидов да ја однесам и се потегнав со две коли од Велес за да остане полото кај нив да се бара проблемот. Таман тргнав назад ми се јавија да ја земам, му викам де бе другар многу брзо ја реши, вика абе и некна знаев што и е ама ме мрзеше. Ставив плин и на тиграта, кај нив, не беше профи до крај ама навикнат сум. На следна кола не ставам никогаш и никаде, ако сака и 20 нека троши. Плинот за мене е голема глупост овде кај нас на балканот. Имавме пасат 1.8 90кс на плин додека таткоми живееше во Италија стара канта од 92/3та со италијанскиот плин корне, тука секојдневно проблеми кога си идеше.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #66 на: 13 Јануари 2019, 20:28:32 pm »
бидејќи јас до последна жица ги имав проверено со унимер за континуитет, и погоди што, немаше НИКАКОВ проблем.

Многу внимателно ја прочитав целата тема, па затоа решив да се уфрлам во дискусија.
Го прочитав твоето обвинение, и одговорот на плимонт.
Се е тоа убаво, и едната и другата страна да се слушнат.

Но мене ме заинтригира твоето цитатче.
Како ти така стручен, го провери континуитетот на каблите? И што подразбираш под поимот континуитет на кабли?
Мене ова ме интересира, од технички аспект.

Однапред благодарам за твоето објаснување кое ке треба да следи.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 434
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #67 на: 14 Јануари 2019, 01:10:30 am »
бидејќи јас до последна жица ги имав проверено со унимер за континуитет, и погоди што, немаше НИКАКОВ проблем.

Многу внимателно ја прочитав целата тема, па затоа решив да се уфрлам во дискусија.
Го прочитав твоето обвинение, и одговорот на плимонт.
Се е тоа убаво, и едната и другата страна да се слушнат.

Но мене ме заинтригира твоето цитатче.
Како ти така стручен, го провери континуитетот на каблите? И што подразбираш под поимот континуитет на кабли?
Мене ова ме интересира, од технички аспект.

Однапред благодарам за твоето објаснување кое ке треба да следи.

под континуитет подразбирам постојаност, непрекинатост. Односно ниту една од жиците не беше во прекин -> отпорот од крај до крај на 1 жица е приближно на 0Ω.

Отсутен The Ghost

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #68 на: 14 Јануари 2019, 03:51:04 am »
 Мало слично искуство надвор од твојава тема но вреди да се спомне.
Имав проблем на рено клио 1.6 16в со Ловато плин.. Автоматската калибрација не поминуваше, и мораше мапата рачно да се дотера.. Моето барање беше само штелување на плинот, бидејќи предходно се беше океј..
Дечките пробаа да опипаат терен, ми викаат дизните од плинот треба да се преместат 10цм подоле ова она, вака не е правилно.. Сето тоа ќе кошта 50е и ќе ти биде наштелувано..
Ги прашувам, само штеливање колку кошта.. ми рекоа неможе така да се среди проблемот.. -Ок, фала пријатно
Од тука идам во МакПлин во железара.. Му објаснувам на младичот таму каков проблем имам, дека сум бил на 2 места и не сум завршил работа.. Ја проверува мапата, ја штелув рачно.. колата топ.. Е СЕГААА, ми вика: Ок, може да се среди, ќе сменел нешто внатре во дизните, и ќе ја наштелувал и тоа ќе коштало 100 евра.. 100 ЕВРААА!! Му викам, а само калибрација.. Ми враќа: Исто 100е, се плаќа паметот.. yeah right.. му викам, ништо не праиме, фала пријатно
Од таму другиот ден.. во кисела вода кај рандом плинар
-Добар ден, треба рачно да се наштелува мапата на плинот
-Океј, нема проблем (ја средува за 5мин)
Одам пробувам кола.. ТОП.. се враќам, колку треба??
-300 денари да не биде без ич..
 -400 му дадов и алал да ти се..
Така да дечки.. кој ќе опипа кај може да удри, удира
Јебеш ти тоа фирма била толкава, толку години ова она..

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #69 на: 14 Јануари 2019, 08:37:42 am »
под континуитет подразбирам постојаност, непрекинатост. Односно ниту една од жиците не беше во прекин -> отпорот од крај до крај на 1 жица е приближно на 0Ω.

Одлично. Многу добро си го тоа направил со унимерот. Но дали знаеш дека непрекинатост како што ти го нарекуваш на кабелот, може да се наруши под напон? Односно таа жица физички е непрекината, затоа што ти мериш омска отпорност. Доколку низ неа протече електрична струја, отпорот моментално може да биде зголемен до хх оми, а со самото тоа од проводник да стане отпор со одредена отпорност, во дадени случаи и бесконечна отпорност или прекин?
Ова е најчест случај токму кај инсталацијата од автомобилската индустрија, па многу често се случуваат дефекти со прекини, лоша комуникација итн итн итн баш од вакви проблеми. Дефектите најчесто настануваат на допирните површини на самите конектори каде што има спој на жица и конектор, или пак од оксидираност на самите контакти на конекторите или приклучоците. Причината за тоа нема да ја комементирам, мислам дека нема потреба. Но проблемот заради кој е направена таква интервенција ја гледам баш во ова.

Тоа што ти омски си ги проверил проводниците е само 1% потврда дека тие се исправни. 99% се проверуваат со други соодветни инструменти додека истите се во употреба.

Се надевам ми го разбра објаснувањето.
Поздрав и убав ден.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #70 на: 14 Јануари 2019, 11:29:15 am »
под континуитет подразбирам постојаност, непрекинатост. Односно ниту една од жиците не беше во прекин -> отпорот од крај до крај на 1 жица е приближно на 0Ω.

Одлично. Многу добро си го тоа направил со унимерот. Но дали знаеш дека непрекинатост како што ти го нарекуваш на кабелот, може да се наруши под напон? Односно таа жица физички е непрекината, затоа што ти мериш омска отпорност. Доколку низ неа протече електрична струја, отпорот моментално може да биде зголемен до хх оми, а со самото тоа од проводник да стане отпор со одредена отпорност, во дадени случаи и бесконечна отпорност или прекин?
Ова е најчест случај токму кај инсталацијата од автомобилската индустрија, па многу често се случуваат дефекти со прекини, лоша комуникација итн итн итн баш од вакви проблеми. Дефектите најчесто настануваат на допирните површини на самите конектори каде што има спој на жица и конектор, или пак од оксидираност на самите контакти на конекторите или приклучоците. Причината за тоа нема да ја комементирам, мислам дека нема потреба. Но проблемот заради кој е направена таква интервенција ја гледам баш во ова.

Тоа што ти омски си ги проверил проводниците е само 1% потврда дека тие се исправни. 99% се проверуваат со други соодветни инструменти додека истите се во употреба.

Се надевам ми го разбра објаснувањето.
Поздрав и убав ден.
Сале не би било лошо да пуштиш некој линк од објаснување или инструмент за вакво испитување за какво што зборуваш. Ми се случувало кај што работам по градежна механизација баш ова што ти го наведе, би ми биле од корист повеќе детали.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #71 на: 14 Јануари 2019, 13:49:34 pm »
Сале не би било лошо да пуштиш некој линк од објаснување или инструмент за вакво испитување за какво што зборуваш. Ми се случувало кај што работам по градежна механизација баш ова што ти го наведе, би ми биле од корист повеќе детали.

Објаснување од ваков тип не можам да ти дадам конкретно, затоа што секое си е посебна прикаска за себе, но можам да ти посочам инструмент со кој работам, односно осцилоскоп.


Ова е кога се работи за сигнали.
Кога имаш пад на напонот, и со обичен инструмент можеш тоа да го увидиш.
Односно тенки жици, искинати жици, лоши контакти и слично.


п.с.
Доколку сакаш повеќе информации во врска со ова, добро е да ги прочиташ текстовите на следните линкови:

http://pedja.supurovic.net/proracun-pada-napona-u-kablu/?lang=cir

https://www.tehnikum.edu.rspredmeti0007EE%208B%20JednosmernaKolaI.pdf

http://www.rgf.bg.ac.rs/predmet/RO/III%20semestar/Elektrotehnika%20u%20rudarstvu/Predavanja/04%20Elektricna%20kola%20jednosmerne%20struje.pdf

http://www.kelm.ftn.uns.ac.rs/literatura/mut/03_Merenje_jednosmernih_struja_i_napona.pdf

Мислам дека ке ти биде појасно. Поздрав.
« Последно менување: 14 Јануари 2019, 13:59:08 pm SaleSk »
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 434
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #72 на: 14 Јануари 2019, 17:30:03 pm »
под континуитет подразбирам постојаност, непрекинатост. Односно ниту една од жиците не беше во прекин -> отпорот од крај до крај на 1 жица е приближно на 0Ω.

Одлично. Многу добро си го тоа направил со унимерот. Но дали знаеш дека непрекинатост како што ти го нарекуваш на кабелот, може да се наруши под напон? Односно таа жица физички е непрекината, затоа што ти мериш омска отпорност. Доколку низ неа протече електрична струја, отпорот моментално може да биде зголемен до хх оми, а со самото тоа од проводник да стане отпор со одредена отпорност, во дадени случаи и бесконечна отпорност или прекин?
Ова е најчест случај токму кај инсталацијата од автомобилската индустрија, па многу често се случуваат дефекти со прекини, лоша комуникација итн итн итн баш од вакви проблеми. Дефектите најчесто настануваат на допирните површини на самите конектори каде што има спој на жица и конектор, или пак од оксидираност на самите контакти на конекторите или приклучоците. Причината за тоа нема да ја комементирам, мислам дека нема потреба. Но проблемот заради кој е направена таква интервенција ја гледам баш во ова.

Тоа што ти омски си ги проверил проводниците е само 1% потврда дека тие се исправни. 99% се проверуваат со други соодветни инструменти додека истите се во употреба.

Се надевам ми го разбра објаснувањето.
Поздрав и убав ден.

Објаснувањето е одлично само веројатноста сметам дека ја промаши. Пре би рекол дека 1% е веројатноста да скокне отпорот до бесконечност него 99%. Дека е најчест случај во автомобилската индустрија, повторно не се согласувам, тоа се многу ретки случаеви и за крај струјата која што поминува низ струјното коло за една дизна е многу мала, колата ќе работела на 2, на 3 клипа а не воопшто. Која е веројатноста 4 од 4 дизни да не вбризгуваат? Поздрав.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #73 на: 14 Јануари 2019, 21:17:51 pm »
Мене не ми е јасно како вие како клиенти да им  дефинирате цени во сервис. Ако ти е скапо барај поефтино или не прави.



Sent from my SM-J500FN using Tapatalk


Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #74 на: 15 Јануари 2019, 07:44:54 am »
Објаснувањето е одлично само веројатноста сметам дека ја промаши. Пре би рекол дека 1% е веројатноста да скокне отпорот до бесконечност него 99%. Дека е најчест случај во автомобилската индустрија, повторно не се согласувам, тоа се многу ретки случаеви и за крај струјата која што поминува низ струјното коло за една дизна е многу мала, колата ќе работела на 2, на 3 клипа а не воопшто. Која е веројатноста 4 од 4 дизни да не вбризгуваат? Поздрав.

Yeah Right.

Требало да ви ја дадат колата да работи на две дизни.

Биди така. ;)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.