LANDI RENZO СИСТЕМ СО ДВЕ ГОРИВА (DUAL FUEL)Решенија ,,клуч на рака,, за LCV/HDV (лесни и тешки возила) и автобуси
1. Бизнис идеја
2. Достапни технологии
3. Флексибилност и Примена
4. Референци и Примери
1. Бизнис идејаОсвежи го стариот загадувач, дизел возилото, во возило кое штеди пари и ја чува околината преку „посветена CNG (Метан) или две-гогрива(Dual-fuel)“ технологија
Предности:
-предност во цената при потрошувачка на гориво
-намалување на емисии на одредени честици
Примена:
-модернизирање: зголемување на векот на стариот дизел мотор за мала цена
-OEM: зголемување на векот на PM (particulate matter) филтерот, намалување на фрекфенцијата на регенерација
Варијабили за оптимизација на системот:
-,,PM” редукција
-CO2 редукција
-Заштеда кај цената на горивото
-Одржување на заштедата
-Зголемен радиус на возење
Ограничувачки варијабили на системот:
-Издрживост на моторот (притисок на согорување, вртежен момент, температури)
-Управливост
-Други загадувачи (MHC)
Технички принцип
Dual Fuel е систем за конверзија на дизел мотори кој овозможува да функционираат со мешавина на дизел и CNG. За време на работа, системот го обезбедува и контролира истовременото вбризгување на CNG и дизел во променливи проценти според Работната Точка на моторот (број на вртежи во минута, TPS, и.т.н.).
Јасната предност на овој тип на конверзија е дека е отповиклив и има предност да обезбеди заштеда на гориво и намалување на штетните издувни гасови (емисии) без да биде стриктно условен од достапноста на адекватна мрежа на станици за напојување со гориво бидејќи возилото може секогаш да се врати на оригиналното гориво. Друга предност е зголемување на поминатата километража поради додатните резервоари за гориво (Метан).
2. Достапни технологииСо технологијата со две горива не се потребни модификации на моторот бидејќи стартувањето сеуште се врши со вбризгување на дизел гориво, додека CNG се вбризгува во всисниот колектор преку посебни бризгалки за вбризгување CNG гориво. Вбризгувањето на CNG се контролира преку посебен ECU (електронска контролна единица) која го контролира и процентот на вбризганиот дизел во сите работни услови.
Поточно, Dual Fuel системот со две горива ја гарантира правилната работа на моторот во два режима:
-режим на работа на дизел
-режим на работа со две горива
Секоја работна точка на моторот во Dual Fuel режимот на работа на моторот ќе го има истиот вртежен момент со цел да се гарантираат истите целни вредности на актуаторите и сензорите од моторот. Додадениот CNG се компензира со намалување на дизел горивото.
Со други зборови...
Landi Renzo Dual Fuel систем за дизел мотори со механичка (бош) пумпа
Landi Renzo Dual Fuel систем за дизел мотори со common rail вбризгување
Технички принцип
Dual Fuel: најфлексибилна примена и најштедливо решение за подобрување на издувните гасови на дизел мотори
-Намалување на “PM”честичките со 40%
-Заштеда на гориво до 25% (земајќи ги просечните цени на дизел и CNG во Европска Унија)
-Возилото е независно од мрежата на станици за CNG гориво
-Намалување на бучавата до 40%
-Зголемен век на употреба на постари возила кои не соодветствуваат со моментните регулативи за издувни гасови
Модификации:
- додавање на систем за CNG гориво, CNG ECU
- можна инсталација на CH4 катализатор
- инсталација на резервоар за CNG
3. Флексибилност и Примена4. Референци и ПримериDual-Fuel системот не зависи од еден единствен мотор. Пристапот на Landi Renzo се базира на докажување на сигурноста и траењето преку тестирање мотори и возни паркови (флота на возила)
Дизел мотори со механичка пумпа
Дизел мотори со електронска контрола
LANDI RENZO СИСТЕМ СО ЕДНО ГОРИВО (MONO FUEL)Примена:
- модернизирање: зголемување на векот на постарите возила кои не се комплементарни со моменталните регулативи
- OEM*: намалување на штетните честички 100%
(*OEM - се мисли на производители на возила)
Варијабили за оптимизација на системот:
- Потенцијално способни за било која целна емисија на издувни гасови
- Заштеда кај цената на горивото
- Управливост
Oграничувачки варијабили на системот:
- Механичка конверзија на дизел моторот
- Инсталација на резервоари
Технички принцип
Mono-Fuel или „Единечно гориво“ е конверзија на дизел мотори во Otto Cycle мотор со модификација на оригиналниот принцип на работа на моторот. Обично се изведува со замена/преобразба на главата на моторот во типична глава опремена со свеќици.
Вториот чекор е да се отстрани оригиналниот систем за вбризгување на гориво и да се инсталира типичен CNG систем со резервоари, вентили, регулатор на притисок, инјектори или плочка во согласност со бараната технологија на моторот и ниво на издувни гасови.
По конверзијата возилото ќе вози само на CNG (MONO FUEL).
Главни предности се големо намалување на штетните издувни гасови и заштеда на гориво.
Со технологијата за единечно гориво потребни се големи механички модификации на моторот бидејќи нема палење при согорување на дизел гориво и неговата стапка на компресија во комората е различна од таа на мотор на бензин. CNG се вбризгува во всисниот колектор преку CNG бризгалките како што беше случај и кај DDF (Dual Fuel- двојно гориво). Управувањето со вбризгување и палење на CNG го врши посебен ECU (електронска контролна единица) која го контролира и согорувањето преку сензорот за притисок, во сите работни услови.
Систем со плочка (мешач CNG/воздух)
Систем со вбризгување (инжексион систем)
Технички принцип
CNG MONO FUEL ( едно гориво): Најнезагадувачко по околината и штедливо решение за подобрување на штетните емисии на дизел моторите
-Потенцијално способни за било кое целно ниво на емисии на штетни гасови
-Намалување на штетните честици до 100%
-Заштедување на цената на горивото до 50% (според просечната EU цена на CNG и дизел)
-Зголемување на работниот век на постарите возила кои не се комплементарни со моментните регулативи.
Примена
Основни намени се:
Конверзија на дизел мотори (од средни дизел мотори до најголемите стационарни електрани) на CNG или LPG –или Dual Fuel.
Производство и одржување на возила во служба на главните локални производители (т.е. Autodromo, Bredamenarini Bus, MB, MAN и други).
Конверзијата од дизел мотор на мотор кој користи само CNG се состои од 3 чекори:
1. Модификација на моторот;
2. Распоредување и инсталација на комплетот
3. Резервоари за гас / цевководи / и нивна инсталација на возилото кое се конвертира
СЕКОЈ КОМПЛЕТ Е КОНКРЕТНО ПОСВЕТЕН ЗА КОНВЕРЗИЈА НА САМО ЕДЕН ЕДИНСТВЕН МОДЕЛ!LANDI RENZO ХИБРИДНА КОНВЕРЗИЈА КАЈ ДИЗЕЛ МОТОРИ