Автор Тема: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite  (Прочитано 14617 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« на: 13 Ноември 2018, 12:06:00 pm »






--

https://www.carclub.mk/2018/11/13/test-toyota-aygo-1-0-72-x-cite-da-vneseme-malku-boja-vo-urbanoto-sivilo/

Бојата е закон, устав и преамбула.

Моторчето е стварно добро стегнато. Ептен добро избалансирано и ич не му се осеќа дека е со три цилиндри. Само звукот го издава. Низ град ако се вози нормално и внимателно е стварно економично, да му го дадам на @Tischläufer сигурно ќе извади одлични бројки.

Со фејслифтот го подоправија Ајгото. Веќе не е држ-ме-мајко-што-е-ова на лик, него е сосема океј.

Основната цена од 9300 евра е џам (си доаѓа со клима), ама за 9990 се добива и централна брава и електрика на предни стакла. Градско количе за мерак.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« Одговори #1 на: 13 Ноември 2018, 12:16:33 pm »
Те видов низ Кисела Вода со колава, со уште некој до тебе.
Ти баш изгледаше среќно во розевава кола, кхм ...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« Одговори #3 на: 13 Ноември 2018, 12:49:57 pm »
Врвот на менувачот розев, го погодиле за женскиот пол

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« Одговори #4 на: 13 Ноември 2018, 13:52:36 pm »
Премногу добро аутце. Прогресот од претходните е фантастичен во секој поглед.

9900 евра каталошка за идеалното возило моментално со електрика, со се.
http://www.toyota.com.mk/content/modelspdfs/496-aygo-2018-mk-2.pdf?t=1542112882


Задоволува ЕУРО 6.2 така да е стокмено за наредни 10 години да не те фаќаат еко закони тотално. ЦО2 околу 93 што е идеално.

Во место кога стои е толку мирно што не се чувствува дека е вклучено, си повлекува, се седи прекрасно, џиџано на изглед за мерак.

Зимска гума Ханкук 2900 денари во Стоп&Го кошта за ова аутце. Околу 11000 за сет 4 зимски гуми.
Потрошњата според корисници е намалена од старата, и се движи вака:
https://www.carclub.mk/2018/11/13/test-toyota-aygo-1-0-72-x-cite-da-vneseme-malku-boja-vo-urbanoto-sivilo/
- carclub.mk
https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/773-Aygo.html?vehicletype=1&constyear_s=2017&power_s=71&power_e=77&gearing=1&powerunit=2


Што е фантастична бројка за аутце под 7 градска.

Има 6 години гаранција или 200.000 километри, значи мирна глава на тоа поле.

Како пакет, возилото е фантастичен избор.

П.С. Споредено со новата фиеста на пример:
Ајгото е цели 12цм потесно!
Ајгото е цели 58цм пократко.
Што за градската средина е многу голема предност.


« Последно менување: 13 Ноември 2018, 13:59:23 pm Deni »

Отсутен eko13

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 70
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« Одговори #5 на: 13 Ноември 2018, 14:52:14 pm »
Премногу добро аутце. Прогресот од претходните е фантастичен во секој поглед.

9900 евра каталошка за идеалното возило моментално со електрика, со се.
http://www.toyota.com.mk/content/modelspdfs/496-aygo-2018-mk-2.pdf?t=1542112882
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Задоволува ЕУРО 6.2 така да е стокмено за наредни 10 години да не те фаќаат еко закони тотално. ЦО2 околу 93 што е идеално.

Во место кога стои е толку мирно што не се чувствува дека е вклучено, си повлекува, се седи прекрасно, џиџано на изглед за мерак.

Зимска гума Ханкук 2900 денари во Стоп&Го кошта за ова аутце. Околу 11000 за сет 4 зимски гуми.
Потрошњата според корисници е намалена од старата, и се движи вака:
https://www.carclub.mk/2018/11/13/test-toyota-aygo-1-0-72-x-cite-da-vneseme-malku-boja-vo-urbanoto-sivilo/
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..) - carclub.mk
https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/773-Aygo.html?vehicletype=1&constyear_s=2017&power_s=71&power_e=77&gearing=1&powerunit=2
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Што е фантастична бројка за аутце под 7 градска.

Има 6 години гаранција или 200.000 километри, значи мирна глава на тоа поле.

Како пакет, возилото е фантастичен избор.

П.С. Споредено со новата фиеста на пример:
Ајгото е цели 12цм потесно!
Ајгото е цели 58цм пократко.
Што за градската средина е многу голема предност.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..) (Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)



Yarris 9.990 eur
Peugeot 1.2 208 Active 9.990 Eur

Зашто би ајго???????

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« Одговори #6 на: 13 Ноември 2018, 15:28:22 pm »
Премногу добро аутце. Прогресот од претходните е фантастичен во секој поглед.

9900 евра каталошка за идеалното возило моментално со електрика, со се.
http://www.toyota.com.mk/content/modelspdfs/496-aygo-2018-mk-2.pdf?t=1542112882
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Задоволува ЕУРО 6.2 така да е стокмено за наредни 10 години да не те фаќаат еко закони тотално. ЦО2 околу 93 што е идеално.

Во место кога стои е толку мирно што не се чувствува дека е вклучено, си повлекува, се седи прекрасно, џиџано на изглед за мерак.

Зимска гума Ханкук 2900 денари во Стоп&Го кошта за ова аутце. Околу 11000 за сет 4 зимски гуми.
Потрошњата според корисници е намалена од старата, и се движи вака:
https://www.carclub.mk/2018/11/13/test-toyota-aygo-1-0-72-x-cite-da-vneseme-malku-boja-vo-urbanoto-sivilo/
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..) - carclub.mk
https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/773-Aygo.html?vehicletype=1&constyear_s=2017&power_s=71&power_e=77&gearing=1&powerunit=2
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Што е фантастична бројка за аутце под 7 градска.

Има 6 години гаранција или 200.000 километри, значи мирна глава на тоа поле.

Како пакет, возилото е фантастичен избор.

П.С. Споредено со новата фиеста на пример:
Ајгото е цели 12цм потесно!
Ајгото е цели 58цм пократко.
Што за градската средина е многу голема предност.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..) (Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)



Yarris 9.990 eur
Peugeot 1.2 208 Active 9.990 Eur

Зашто би ајго???????

Некој не знае како попаметно да си ги потроши парите, или женски што паѓаат на такви бои па ќе го купат, јас реално не гледам една причина за некој да го земе ова чудо, уште помалце 10к да даде за вакво количе што е смешно на изглед. Колку што прочитав треба да доплатиш за електрични прозори ...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« Одговори #7 на: 13 Ноември 2018, 15:31:39 pm »

Зашто би ајго???????

заради бојата.....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« Одговори #8 на: 13 Ноември 2018, 15:31:53 pm »
Најубаво за низ град е БМВ 7ца или во најлош случај БМВ 5ка, што постара тоа подобра, тие највеќе се погодени. Од доктор од Германија секако, да не помислите дека за некој крш зборам.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« Одговори #9 на: 13 Ноември 2018, 17:58:47 pm »
@eko13 @AngelSK Заради тоа што сме заборавиле колку се практични вакви мали градски количиња.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« Одговори #10 на: 13 Ноември 2018, 18:07:21 pm »
Една од предностите при паркирање и слични маневри е што не треба да се секираш каде ти се задните тркала :)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« Одговори #11 на: 13 Ноември 2018, 19:10:18 pm »
Одлично е, само штета што е ужасно грдо.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« Одговори #12 на: 13 Ноември 2018, 21:36:21 pm »
Низ град ако се вози нормално и внимателно е стварно економично, да му го дадам на @Tischläufer сигурно ќе извади одлични бројки.

Лајк!
Од дамна не сум земал онака некое мало бензинче, да го пробам како е со потрошувачка низ град. На Николче му го земав хибридниот Аурис еднаш, извадив 4.7 литри бензин низ град. Чекам Јарис хибрид да видам колку ќе му извадам. Бонбони се Тојоткиве.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« Одговори #13 на: 13 Ноември 2018, 22:23:09 pm »
Ако треба да однесеш 2-3ца со багаж до автобуска/ аеродром 😁
Мислам дека сме премногу сиромашен народ за ова ауто. Мош ради тоа купуваат половљаци на метар. Мулти пурпос возило сакаме. Удобно на автопат, мало за низ град, големо за да го товариш ко магаре.. офроуд за планина.. доволно силно за претицање, ама да троши 3 на 100...  :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo X-Cite
« Одговори #14 на: 13 Ноември 2018, 23:21:57 pm »
Ќе си го држат багажот во скут.... или нека си фатат такси ако им е така поарно.