Автор Тема: CARclub Тест: BMW X4 xDrive 20d M-Sport  (Прочитано 6006 пати)

Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Одг: CARclub Тест: BMW X4 xDrive 20d M-Sport
« Одговори #15 на: 02 Декември 2018, 23:30:53 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Фиатов е грдосија невидена како фиат мултипла ај што е грдо и пак копија на Ротола


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: BMW X4 xDrive 20d M-Sport
« Одговори #16 на: 06 Декември 2018, 11:50:47 am »
























Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: BMW X4 xDrive 20d M-Sport
« Одговори #17 на: 06 Декември 2018, 12:19:28 pm »
Многу јасно бе Дени...освен ако за М3 во нашава држава не е воведена слична акциза како за Мустанг, па да кошта 20.000 евра поскапо отколку во Германија.

Волво бараа над 80.000 за тоа нивниот џип на метро со 2000 кубика мотор.
« Последно менување: 06 Декември 2018, 12:26:54 pm Stratro »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: BMW X4 xDrive 20d M-Sport
« Одговори #18 на: 06 Декември 2018, 12:32:21 pm »
Фино ќе беше @Deni да кажеше која е цената на BMW X4 во Хрватска, кога веќе пренесува цени од таму. :)

Почетна цена на X4 xDrive 20d во Хрватска е 60.964 евра, 3000 евра повисока него кај нас.

--

Да, имаме акцизи. Не е за „М3 како што е за Мустанг“ туку е базирана на цена. Над 30.000 евра акцизата е 18%, плус ДДВ 18% (и ДДВ се пресметува на основна цена + акциза + сите пропратни трошоци).

Германија нема акциза, ама колку што знам годишните давачки околу возилата се фино поскапи него кај нас. Нека каже некој од дијаспора (ping @Luki Junior @velestrumf ) колку се давачките за годишна регистрација и осигурување и сите пропратни трошоци околу колата.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: BMW X4 xDrive 20d M-Sport
« Одговори #19 на: 06 Декември 2018, 12:35:01 pm »
Идејата не ми беше да споредам цени со странство на X4, туку цени за М3 и 540xd. (да имаше МК ценовник ќе ставев од нашиот)

П.С. Леле, леле па и поскап бил X4 таму - оф, оф уште повеќе избор занчи има.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: BMW X4 xDrive 20d M-Sport
« Одговори #20 на: 06 Декември 2018, 12:37:47 pm »
Ах, секако. Јас во секој можен случај би избрал 3-ка или 5-ка место било кој SUV/SAV.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: BMW X4 xDrive 20d M-Sport
« Одговори #21 на: 06 Декември 2018, 12:43:13 pm »

П.С. Леле, леле па и поскап бил X4 таму - оф, оф уште повеќе избор занчи има.


Се додека има интерес, цените ќе одат нагоре.
Еве и видео од заинтересираните купувачи.




Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: BMW X4 xDrive 20d M-Sport
« Одговори #22 на: 06 Декември 2018, 13:01:05 pm »
Фино ќе беше @Deni да кажеше која е цената на BMW X4 во Хрватска, кога веќе пренесува цени од таму. :)

Почетна цена на X4 xDrive 20d во Хрватска е 60.964 евра, 3000 евра повисока него кај нас.

--

Да, имаме акцизи. Не е за „М3 како што е за Мустанг“ туку е базирана на цена. Над 30.000 евра акцизата е 18%, плус ДДВ 18% (и ДДВ се пресметува на основна цена + акциза + сите пропратни трошоци).

Германија нема акциза, ама колку што знам годишните давачки околу возилата се фино поскапи него кај нас. Нека каже некој од дијаспора (ping @Luki Junior @velestrumf ) колку се давачките за годишна регистрација и осигурување и сите пропратни трошоци околу колата.

За актуелната Инсигнија, не знам колку е регистрација и технички, пошто ни беа вклучени во цената. Мислам дека техничкиот е помеѓу 80 и 120 евра, во зависност дали ќе начекаш акција или не.

Осигурувањето ни е цирка 800 евра годишно (фулл каско со 500 евра франшиза) и данокот е 180 евра годишно.
Колку за споредба, за плавата Инсигнија данокот беше 227 евра, а на пример за Аурис Хибрид е 36 евра. За Инсигнија 1.6 турбо-бензин е 146 евра.
Данокот варира во однос на зафатнината на моторот, горивото, првата регистрација и ЦО2 емисија.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: BMW X4 xDrive 20d M-Sport
« Одговори #23 на: 06 Декември 2018, 17:48:07 pm »
Секако, секогаш може и полошо...



Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: BMW X4 xDrive 20d M-Sport
« Одговори #24 на: 07 Декември 2018, 07:26:47 am »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: BMW X4 xDrive 20d M-Sport
« Одговори #25 на: 10 Декември 2018, 12:14:50 pm »

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: BMW X4 xDrive 20d M-Sport
« Одговори #26 на: 10 Декември 2018, 12:24:54 pm »
Шо убаво си објасни.