Автор Тема: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition  (Прочитано 18911 пати)

Присутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #30 на: 17 Октомври 2018, 11:11:01 am »
Многу генерализирате другари.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #31 на: 17 Октомври 2018, 12:06:56 pm »
Кај сув, освен повисокото седење (стани, седни), не видов никаква предност што би ја оправдала повисоката цена во однос на кола со слични пропорции.
На автопат се осеќав понесигурно, згора и сум ги гледал пред мене, со иста брзина како со тешкотија го контролираат по кривини.
Но тоа не значи дека ќе осудувам зошто некој се одлучил за сув наместо кола.

Кога денес би купувал, со овие цени, ништо чудно да би бил и мој избор :)

Со повисоко седење имаш поголема прегледност. Значи убаво ти е на газето кога седиш од повисоко сакал некој да признае или неќе од љубомора тоа е друга работа. Да, нормално нема да биде толку стабилно како хечбек ама па ние возиме на јавни патишта не да се тркаме туку да стигнеме од А до Б во комфор. Просторот над глава можеби не е практичен во смисол да може да го употребиш некако ама постои кај СУВ и тоа е исто така голем плус пошто дава чувство на голем автомобил. Секој со своите можности, најважно е да не се плука.

Во 2018 сите автомобили (освен рускиве крнтии и чат пат некои модели) се безбедни. Да не ја тупиме сега дека едниве биле многу безбедни а другиве не биле.

За тоа каков е трендов еве ви една интересен податок за Tiguan Allspace во Литваниja.



Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #32 на: 17 Октомври 2018, 12:17:11 pm »
Кај сув, освен повисокото седење (стани, седни), не видов никаква предност што би ја оправдала повисоката цена во однос на кола со слични пропорции.
На автопат се осеќав понесигурно, згора и сум ги гледал пред мене, со иста брзина како со тешкотија го контролираат по кривини.
Но тоа не значи дека ќе осудувам зошто некој се одлучил за сув наместо кола.

Кога денес би купувал, со овие цени, ништо чудно да би бил и мој избор :)

Со повисоко седење имаш поголема прегледност. Значи убаво ти е на газето кога седиш од повисоко сакал некој да признае или неќе од љубомора тоа е друга работа. Да, нормално нема да биде толку стабилно како хечбек ама па ние возиме на јавни патишта не да се тркаме туку да стигнеме од А до Б во комфор. Просторот над глава можеби не е практичен во смисол да може да го употребиш некако ама постои кај СУВ и тоа е исто така голем плус пошто дава чувство на голем автомобил. Секој со своите можности, најважно е да не се плука.

Во 2018 сите автомобили (освен рускиве крнтии и чат пат некои модели) се безбедни. Да не ја тупиме сега дека едниве биле многу безбедни а другиве не биле.

За тоа каков е трендов еве ви една интересен податок за Tiguan Allspace во Литваниja.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Во Германија се чека за испорака на возила на бензиснки погон од 6 до 11 месеци, зависи од брендот. Неможат да постигнат.

Дизели има на лагер колку сакаш. Одма да го земеш од плац и да си одиш со него. Ама никој не ги купува.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #33 на: 17 Октомври 2018, 12:27:58 pm »
Повисокото седење не повлекува по дифолт поголема прегледност.
Повисокото седење има поента кај луѓе со проблеми во грбот, кај постари особи или, у огромен број на случаеви, за пунење на егото као „Јас сум над тебе.“

Како форма, ретко кога нудат повеќе простор (поради формата) или се поубави на око од хечбекот на кој се базирани.
Како функција, ретко кога имаат доволно голем клиренс за да одат кај што хечот на кој се базирани не може да отиде, или ретко кога имаат способен погон кој ќе ги однесе таму каде што хечот на кој се базирани не би можел да отиде.

Секоја чест за ретките, ама пич-мајчин ужасно многу ретките исклучоци.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #34 на: 17 Октомври 2018, 12:42:00 pm »
Па тоа пување на егото као јас сум над тебе веројатно е лично мислење кое што е ништо повеќе од рекла казала. Значи не е добро повторно да се генерализира ниту да се тврди нешто такво.

Ако мене ми е убаво да седам повисоко зошто автоматски тоа е пување или јас да треба да ти се правдам тебе? Ако се согласуваме дека бмв х6 или незнам ауди q8 е пување тогаш и хонда сивик тајп р е пување зошто реално изгледа како attention seeker, а перформансите на јавни патишта ниту ќе можеш целосно да ги употребия ниту па нешто возилото е многу комфорно за низ град.

Пониско седење не повлекува по дифолт поголема прегледност и сеа шо прајме? Сите треба да возиме хечови и да плукаме луѓе што возат повисоки коли?
Пониско седење има поента кај луѓе што немаат проблем со грбот или у огромен број на случаеви, за пунење на егото као "jас возам хеч пошто сум побрз од сув".

Еве еден предлог. Седнете и тестираjте пасат б8 и потоа тигуан и многу работи ќе ви станат јасни. Јас сум запрепастен од просторот на задна клупа што го нудат возила од класата на тигуан. Се разбира, возачките карактеристики се кај страната на пасатот ама све си има свое.

Кај сув, освен повисокото седење (стани, седни), не видов никаква предност што би ја оправдала повисоката цена во однос на кола со слични пропорции.
На автопат се осеќав понесигурно, згора и сум ги гледал пред мене, со иста брзина како со тешкотија го контролираат по кривини.
Но тоа не значи дека ќе осудувам зошто некој се одлучил за сув наместо кола.

Кога денес би купувал, со овие цени, ништо чудно да би бил и мој избор :)

Со повисоко седење имаш поголема прегледност. Значи убаво ти е на газето кога седиш од повисоко сакал некој да признае или неќе од љубомора тоа е друга работа. Да, нормално нема да биде толку стабилно како хечбек ама па ние возиме на јавни патишта не да се тркаме туку да стигнеме од А до Б во комфор. Просторот над глава можеби не е практичен во смисол да може да го употребиш некако ама постои кај СУВ и тоа е исто така голем плус пошто дава чувство на голем автомобил. Секој со своите можности, најважно е да не се плука.

Во 2018 сите автомобили (освен рускиве крнтии и чат пат некои модели) се безбедни. Да не ја тупиме сега дека едниве биле многу безбедни а другиве не биле.

За тоа каков е трендов еве ви една интересен податок за Tiguan Allspace во Литваниja.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Во Германија се чека за испорака на возила на бензиснки погон од 6 до 11 месеци, зависи од брендот. Неможат да постигнат.

Дизели има на лагер колку сакаш. Одма да го земеш од плац и да си одиш со него. Ама никој не ги купува.

Брат ми нарача кодиак 2.0 тди во јуни или јули и уште нема добиено датум за производство а по се изгледа нема наскоро тоа да случи. Да ти се одмили и кола и све.

Сите држави имаат квоти се со цел производот да биде достапен и во Германија и во Македонија и во Финска. Така да ако да речеме ВАГ има квота од 1.000 комада Голф 7 за македонскиот пазар на годишно ниво ама се случува таа бројка да се достигне многу побрзо во текот на годината, тогаш запира производството за таа земја. И ова се случува на глобално ниво (европско) со СУВ-ови овој период.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #35 на: 17 Октомври 2018, 12:54:39 pm »
Meне седењето во СУВ ми е како да се возам во камионче. А не сакам да се возам во камионче.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #36 на: 17 Октомври 2018, 12:58:46 pm »
Meне седењето во СУВ ми е како да се возам во камионче. А не сакам да се возам во камионче.
Да. Јас го споредувам со седење на трпезариско столче. Додека во некои коли е многу удобно и ниско.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #37 на: 17 Октомври 2018, 13:07:48 pm »
Па тоа пување на егото као јас сум над тебе веројатно е лично мислење кое што е ништо повеќе од рекла казала. Значи не е добро повторно да се генерализира ниту да се тврди нешто такво. 1)

Ако мене ми е убаво да седам повисоко зошто автоматски тоа е пување или јас да треба да ти се правдам тебе? Ако се согласуваме дека бмв х6 или незнам ауди q8 е пување тогаш и хонда сивик тајп р е пување зошто реално изгледа како attention seeker, а перформансите на јавни патишта ниту ќе можеш целосно да ги употребия ниту па нешто возилото е многу комфорно за низ град. 2)

Пониско седење не повлекува по дифолт поголема прегледност и сеа шо прајме? Сите треба да возиме хечови и да плукаме луѓе што возат повисоки коли? 3)
Пониско седење има поента кај луѓе што немаат проблем со грбот или у огромен број на случаеви, за пунење на егото као "jас возам хеч пошто сум побрз од сув". 4)

1) Нормално дека е мое лично мислење, чиво да биде? И што е тоа толку проблем ако моето лично мислење е такво? Што не се согласува со твоето?

2) За кој кур па мене да ми се правдаш за било што? Да не јас треба тебе да ти се правдам за моите избори и одлуки?

3) Не реков за пониското седење што е и какво е, туку дека повисокото седење самото по себе НЕ ПОВЛЕКУВА подобра прегледност. За подобра прегледност побитни се поголеми стаклени т.е. провидни површини, рационален распоред и соодветно димензионирани столбови и рационално димензирани ретровизори. Банален пример: BMW X6 - гомно од кола со високо седење и никаква прегледност; Mitsubishi Colt 3 dr - мал градски хечбек со ниско седње и со никаква прегледност.

4) Тресење глупости од пусти инает.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #38 на: 17 Октомври 2018, 13:22:35 pm »
Да не мешаме сега курови дај малце внимавај на речникот, спомнуваш его и јас сум над тебе реторики и пробуваш од тоа да нарправиш огромна генерализација зошто некој сељак со бмв х6 ти се курчел или поминал на црвено. Значи крив е возачот не бмв-то.

Твое мислење е да кажеш неќам СУВ пошто многу троши, многу е скап за одржување, не е практичен, не е комфорен итн. Па го утепа форумов од цепидлачење како нечини СУВ зошто уствари најголем дел од луѓето го купуваат за пување, курчење. Твојот хејт кон одредена категорија на автомобил произлегува од дел од луѓе што возат такви автомобили. Значи ова се нарекува хејтање.

Примери можеме и од една и од друга страна да даваме како што јас дадов со Хонда Сивик Тајп Р, пошто нели е хечбек ама се возиш како во кола без подвозје, со преку 300кс кои што се наменети за на стаза а не на партизанска или курчење пред броз.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #39 на: 17 Октомври 2018, 13:36:08 pm »
... или, у огромен број на случаеви, за пунење на егото као „Јас сум над тебе.“

Повели убеди ме дека не е така.

Не е Аудито криво што се паркира на три паркинг места, крив е дебилот што го вози. Тоа е повеќе од јасно, арно ама, кога секојдневно си бомбардиран од таа глетка, сакал/нејќел ќе ти се створи аверзија према Ауди, па ти џабе ќе ги правдаш тие возачи на Ауди што уредно паркираат (ако постојат и не се заштитени у музеј како вид пред истребување).

Со оглед на тоа што веќе изузетно ретко пишувам на форум, не би рекол дека кај мене треба да ја бараш вината за утепувањето на истиот. Од друга страна, повели покажи ми дека ти не срипуеш како попарен ако некој нешто каже против божеството „ВАГ“ или кога Стратро те ребри со Инсигнијата дека е боља од БМВ.

На речник внимавам кога има потреба за такво нешто.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #40 на: 17 Октомври 2018, 13:42:30 pm »
Да знаев дека ќе предизвикам караница немаше да го пишам моето мислење ;D

Некаде низ темите имав пишано дека при изборот на нова кола пред 2 години, пробував и сув и тоа каптур, мока, пежо 2008. Не дека немаат предности: надворешен изглед, малку курч :) внатрешност итн
Прегледност, зависи...
На крај, вкупниот впечаток ми беше, што и пред малку напишав, не можев да си ја оправдам повисоката цена.
Повисока цена на каптур во однос на клио или иста цена во однос на меган. Да не ги соомнувам одредените недостатоци од тип тропкање на задните појаси и сл.
Затоа дигнав раце од тој сегмент.

Но исто така, мора да се зене предвид актуелната цена на спортажот, ми изгледа доста конкурентна и кога сега би требало да купувам, не би го заобиколил...

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #41 на: 17 Октомври 2018, 14:02:17 pm »
... или, у огромен број на случаеви, за пунење на егото као „Јас сум над тебе.“

Повели убеди ме дека не е така.

Не е Аудито криво што се паркира на три паркинг места, крив е дебилот што го вози. Тоа е повеќе од јасно, арно ама, кога секојдневно си бомбардиран од таа глетка, сакал/нејќел ќе ти се створи аверзија према Ауди, па ти џабе ќе ги правдаш тие возачи на Ауди што уредно паркираат (ако постојат и не се заштитени у музеј како вид пред истребување).

Со оглед на тоа што веќе изузетно ретко пишувам на форум, не би рекол дека кај мене треба да ја бараш вината за утепувањето на истиот. Од друга страна, повели покажи ми дека ти не срипуеш како попарен ако некој нешто каже против божеството „ВАГ“ или кога Стратро те ребри со Инсигнијата дека е боља од БМВ.

На речник внимавам кога има потреба за такво нешто.
Неможам да те убедам зошто немам  доказ, ниту па јас познавам дека некој се бави со таква тематика. Барањето ти е нереално.

Факт е исто така дека има дебили и со голфови и инсигнии и пежоа и све и свашта само што намерно или ненамерно на таквите не им обрнуваме внимание, ама ако некој со ново ауди или бмв се изглупира тоа така убаво ни останува во меморијата и сереме после наредни 5 години за тоа.

Самиот си контрадикторен како јас срипувам за ваг, а стратро ме дупел за бмв кога бмв и ваг немаат допирна точка. Па на крај се испостави дека стратро се води по наслови на тестови а не што пишува внатре пошто нели е многу тешко да се чита. Па користење вулгарни зборови ја покажува твоја фрустрација и неможност да се искажеш нормално што те мачи толку многу во врска со сув-ови кога на крајот на денот збориме за автомобили а не луѓе што ти згрешиле нешто, а дали внимаваш или не твоја работа.

 

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #42 на: 17 Октомври 2018, 14:24:23 pm »
Користењето вулгарни зборови е резултат на истресувањето ваква глупост:

Ако мене ми е убаво да седам повисоко зошто автоматски тоа е пување или јас да треба да ти се правдам тебе? Ако се согласуваме дека бмв х6 или незнам ауди q8 е пување тогаш и хонда сивик тајп р е пување зошто реално изгледа како attention seeker, а перформансите на јавни патишта ниту ќе можеш целосно да ги употребия ниту па нешто возилото е многу комфорно за низ град.

И нормално, поради второодделенското инаетење после тоа.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #43 на: 17 Октомври 2018, 15:13:04 pm »
Како форма, ретко кога нудат повеќе простор (поради формата) или се поубави на око од хечбекот на кој се базирани.
Како функција, ретко кога имаат доволно голем клиренс за да одат кај што хечот на кој се базирани не може да отиде, или ретко кога имаат способен погон кој ќе ги однесе таму каде што хечот на кој се базирани не би можел да отиде.


Ова треба на сите да им биде јасно. И затоа, оправдувањата од типот „ама попрактично ми е, ама поовака ми е, поонака ми е“ се булшит.

Подобро нека си каже човек „мерак ми беше да си купам џипче“ и барем да сме на чисто. Сосема е океј ради мерак да се купи нешто.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #44 на: 17 Октомври 2018, 15:20:04 pm »
Бич плис, јас сум и над сувот

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk