Делумно го делам мислењето со Осмица.
Ама неможам да ја сватам потребава од вакви возила, жими таквото дека се побезбедни, тон ипол, пола метро повисок од нормална кола која исто е тон ипол, не ми изгледа побезбедно, посебно ако треба да се исконтролира после удар или нагло менување на правец поради непредвидена препрека на пат, а да треба да го смириш возилото со возење.
Кој е кеифот да седиш високо а да возиш кола која мислиш дека е џип. Ако сакам џип, ете го новото Џимни, Рав4, Х траил.
За простор има каравани кој ми се многу пологичен избор, мада кога споредував и нормални коли имаат поголеми гепеци од другиве "коли"
овие возилца се идеални за македонските калдрми
не заслужуваат тие улици било што испод СУВ
среќа што ги има и во подостапни верзии како Спортаж и Тусон
Не се подобри, најмалку исто е како кола, ама кога треба поправка е пута три поскапо.
Еднаш неделно доаѓаат да пријават штети од удари во шахти и дупки, цели рукавци, рамење им се партал а цените за поправка им се од 60.000 денари па нагоре. Не дека и обична кола нема настрада во такви удари, ама ова као џип појако а пак исто страдаат.
Стави и на кола 65 профил на гума и може дури и подобро да помине од чудава.