Па тоа пување на егото као јас сум над тебе веројатно е лично мислење кое што е ништо повеќе од рекла казала. Значи не е добро повторно да се генерализира ниту да се тврди нешто такво.
Ако мене ми е убаво да седам повисоко зошто автоматски тоа е пување или јас да треба да ти се правдам тебе? Ако се согласуваме дека бмв х6 или незнам ауди q8 е пување тогаш и хонда сивик тајп р е пување зошто реално изгледа како attention seeker, а перформансите на јавни патишта ниту ќе можеш целосно да ги употребия ниту па нешто возилото е многу комфорно за низ град.
Пониско седење не повлекува по дифолт поголема прегледност и сеа шо прајме? Сите треба да возиме хечови и да плукаме луѓе што возат повисоки коли?
Пониско седење има поента кај луѓе што немаат проблем со грбот или у огромен број на случаеви, за пунење на егото као "jас возам хеч пошто сум побрз од сув".
Еве еден предлог. Седнете и тестираjте пасат б8 и потоа тигуан и многу работи ќе ви станат јасни. Јас сум запрепастен од просторот на задна клупа што го нудат возила од класата на тигуан. Се разбира, возачките карактеристики се кај страната на пасатот ама све си има свое.
Кај сув, освен повисокото седење (стани, седни), не видов никаква предност што би ја оправдала повисоката цена во однос на кола со слични пропорции.
На автопат се осеќав понесигурно, згора и сум ги гледал пред мене, со иста брзина како со тешкотија го контролираат по кривини.
Но тоа не значи дека ќе осудувам зошто некој се одлучил за сув наместо кола.
Кога денес би купувал, со овие цени, ништо чудно да би бил и мој избор
Со повисоко седење имаш поголема прегледност. Значи убаво ти е на газето кога седиш од повисоко сакал некој да признае или неќе од љубомора тоа е друга работа. Да, нормално нема да биде толку стабилно како хечбек ама па ние возиме на јавни патишта не да се тркаме туку да стигнеме од А до Б во комфор. Просторот над глава можеби не е практичен во смисол да може да го употребиш некако ама постои кај СУВ и тоа е исто така голем плус пошто дава чувство на голем автомобил. Секој со своите можности, најважно е да не се плука.
Во 2018 сите автомобили (освен рускиве крнтии и чат пат некои модели) се безбедни. Да не ја тупиме сега дека едниве биле многу безбедни а другиве не биле.
За тоа каков е трендов еве ви една интересен податок за Tiguan Allspace во Литваниja.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Во Германија се чека за испорака на возила на бензиснки погон од 6 до 11 месеци, зависи од брендот. Неможат да постигнат.
Дизели има на лагер колку сакаш. Одма да го земеш од плац и да си одиш со него. Ама никој не ги купува.
Брат ми нарача кодиак 2.0 тди во јуни или јули и уште нема добиено датум за производство а по се изгледа нема наскоро тоа да случи. Да ти се одмили и кола и све.
Сите држави имаат квоти се со цел производот да биде достапен и во Германија и во Македонија и во Финска. Така да ако да речеме ВАГ има квота од 1.000 комада Голф 7 за македонскиот пазар на годишно ниво ама се случува таа бројка да се достигне многу побрзо во текот на годината, тогаш запира производството за таа земја. И ова се случува на глобално ниво (европско) со СУВ-ови овој период.